لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

تمرین ضد پیری مگان مارکل

دسته بندی :سلامتی و پزشکی
تاریخ انتشار : 1401/06/28نویسنده: ثمین آقا بالاییزمان مطالعه: 5 دقیقهنظر: 0بازدید: 112

نیکولا جاس، زیبایی‌شناس موردعلاقه مگان مارکل، تکنیک خود را ابداع کرد که به پوستی درخشان و حفظ فرم سفت آن کمک می‌کند. این ماساژ صورت تون و بافت پوست را بهبود می‌بخشد، تخلیه لنفاوی را تحریک می‌کند، از شر هرگونه پف‌کردگی خلاص می‌شود، تولید کلاژن را فعال می‌کند، ماهیچه‌ها را برای سفت ماندن تمرین می‌دهد و به‌صورت شما فرم بیشتری می‌دهد؛ و یادگیری و انجام آن در خانه برای هرکسی به‌اندازه کافی آسان است. مطمئن شوید که قسمت ویژه را در پایان از دست ندهید. ما در بیزاپ معتقدیم که همه افراد لایق پوستی زیبا هستند و بسیار هیجان‌زده هستیم که به خوانندگان خود در مورد چگونگی دستیابی به آن بگوییم.

مطلب پیشنهادی:  6 عادت صبحگاهی که به پوست شما آسیب میرساند

1. روغن تهیه کنید

1. روغن تهیه کنید

به یاد داشته باشید که ماساژ صورت نباید درد داشته باشد. وقتی شروع می‌کنید، ممکن است کمی دردناک باشد، اگر این‌طور است، آن‌قدر محکم فشار ندهید. با استفاده از اسانس موردعلاقه خود یا هر مرطوب‌کننده شب روی صورت و گردن خود شروع کنید تا وقتی ماساژ می‌دهید، پوست را نکشد. چند قطره از روغن را روی انگشتان خود بریزید، آن‌ها را برای چند ثانیه بمالید تا روغن به دمای بدن برسد.

2. ریلکس کنید

2. ریلکس کنید

چشمان خود را ببندید و صورت خود را با دستان خود بپوشانید، چند ثانیه نگه‌دارید و سپس دست‌ها را به سمت گردن خود ببرید. این مرحله آماده‌سازی برای آماده کردن پوست است، بنابراین فشار زیادی وارد نکنید و فقط استراحت کنید.

3. صورت خود را آماده کنید

3. صورت خود را آماده کنید

کمی فشار وارد کنید و دستان خود را از مرکز صورت به سمت بیرون بکشید. در این مرحله سیستم لنفاوی را فعال می‌کنید و همچنین پوست را گرم کرده و آن را برای ماساژ واقعی آماده می‌کنید.

4. دایره‌های کوچک

4. دایره‌های کوچک

از مرکز صورت خود شروع کنید، مالش روغن را با حرکات دایره‌ای کوچک به سمت بیرون و بالا به پوست شروع کنید.

5. به سمت خط فک

5. به سمت خط فک

با استفاده از انگشت اشاره و وسط روی هر دو دست، استخوان فک را از چانه تا گوش‌ها بکشید. فشار کمی وارد کنید، اما نه بیش‌ازحد. این یک راه عالی برای تحریک تخلیه لنفاوی و سفت و محکم کردن خطوط صورت شما است. 6 بار تکرار کنید.

6. بلند کردن گونه‌ها

6. بلند کردن گونه‌ها

با استفاده از انگشت اشاره و میانی، پایه استخوان گونه را پیدا کنید و انگشتان را به سمت بالا حرکت دهید و درعین‌حال به شکل V دربیاورید. این تمرین گونه‌های شما را بلند و از افتادگی آن‌ها جلوگیری می‌کند. 6 بار تکرار کنید.

7. استخوان گونه

7. استخوان گونه

با قسمت داخلی دست‌ها، روی پایه استخوان گونه فشار دهید و سر خود را روی دستان خود بیندازید. حدود 10 ثانیه نگه‌دارید. قسمت داخلی دست‌ها را روی پایه استخوان گونه قرار دهید و دست‌ها را زیر استخوان گونه قرار دهید. 6 بار تکرار کنید.

8. دور چشمان

8. دور چشمان

ماساژ دور چشم به رفع هرگونه پف یا تورم کمک می‌کند. با یک نوازش جزئی زیر چشم با انگشت اشاره و وسط شروع کنید. این کار باعث گرم شدن ناحیه و آماده شدن آن برای ماساژ می‌شود. انگشتان اشاره خود را نزدیک گوشه چشم قرار دهید و با انگشت وسط شروع به حرکت رفت و برگشتی در زیر چشم کنید.

9. پیشانی

9. پیشانی

انگشتانتان را درست بالای ابروهایتان قرار دهید و کمی فشار وارد کنید، به سمت بیرون و بالا تا خط مو حرکت کنید. 6 بار تکرار کنید. این تمرین چروک های ریز روی پیشانی را هدف قرار می‌دهد.

10. گردن

10. گردن

دستان خود را روی وسط گردن خود قرار دهید و با کمی فشار از مرکز به سمت شانه‌های خود حرکت دهید. هر طرف را 3 بار تکرار کنید.

قسمت ویژه

قسمت ویژه

دست ما هم مستحق خراب شدن است. دست‌هایتان را به هم بمالید تا روغن جذب شود و مطمئن شوید که انگشتان و پشت دست‌هایتان را از دست ندهید. درمان منظم با روغن به خشکی و جلوگیری از چین‌وچروک کمک می‌کند. آیا به این فکر می‌کنید که این را امتحان کنید؟ یا شاید شما نکات و ترفندهای مخصوص خود را برای پوست خود و جوان و درخشان نگه‌داشتن آن دارید؟ در نظرات در مورد آن‌ها به ما بگویید.


بهترین و نزدیکترین

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است