لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

سبک مینیمال؛ راهی عالی برای دکوراسیون خانه

تاریخ انتشار : 1401/03/05نویسنده: نیکو مومنیانزمان مطالعه: 5 دقیقهنظر: 0بازدید: 1069

 اگر شما نیز از علاقه مندان به طرح های ساده منزل هستید احتمالاً سبک مینیمال آن چیزی است که به دنبال آن می‌گردید به طور کلی استفاده از این سبک برای کسانی که به دنبال آرامش هستند بسیار توصیه می‌شود و در این مقاله ما نمونه‌هایی از بهترین سبک ها را برای شما گردآوری کرده‌ایم.

 سبک مینیمال چیست

 وقتی صحبت از سبک مینیمال می شود مهمترین نکته برای استفاده از این سبک این است که شما نباید هیچ وسیله ای را بیش از حد در فضا استفاده کنید نکته کلیدی اینجاست که هرچه فضا ساده تر باشد به سبک مینیمال نزدیک تر خواهید شد استفاده از از وسایل چوبی یا فلزی حتماً باید بدون طرح انجام شود.

بیشتر بخوانید:  6 ایده طراحی دکوراسیون خانه با رنگ سفید

 مناسب ترین رنگ برای اتاق‌های مینیمال چه رنگ‌هایی است

 استفاده از رنگ برای اتاق تان چیزی است که کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد اما اگر بخواهید که از سبک مینیمال پیروی کنید باید بدانید که استفاده از رنگ‌های تند مانند قرمز توصیه نمی‌شود هر چه رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید خنثی تر باشد احساس مینیمال بودن در فضا بیشتر خواهد شد.

 آیا از این سبک می‌توان برای تمامی اتاق‌ها استفاده کرد

 بله از این سبک حتی برای حمام ها نیز می توان استفاده کرد در این سبک شما می‌توانید از انواع گیاهان نیز استفاده کنید توجه به جزئیات در سبک مینیمال بسیار حائز اهمیت است.

آیا باید وسایل خاصی برای این سبک بخریم

 اگرچه داشتن وسیله هایی که به یک سبک بیاید برای داشتن فضایی مینیمال ایده خوبی است اما از هرچه که دارید استفاده کنید در واقع این سبک برای کسانی در نظر گرفته می‌شود که علاقه چندانی به هزینه کردن برای دکوراسیون ندارند بنابراین با داشته‌های تان می توانید یک سبک مینیمال به وجود آورید البته به یاد داشته باشید که اگر علاقه داشته باشید که برای این سبک هزینه کنید بهتر است یا وسیله‌هایی با کیفیت بالا تهیه شود اما سادگی را همچنان باید حفظ کنید.

 چه مواردی را باید برای سبک مینیمال بیشتر رعایت کنیم

در این سطح باید از شلوغی پرهیز کنید حتماً باید تمامی اتاق و وسایل تان منظم و مرتب باشد تا این سبک بیش از پیش به چشم بیاید.

 استفاده از چه گیاهانی در این سبک بیشتر توصیه می‌شود

 دلایل بسیاری وجود دارد که شما می‌توانید از گیاهان کوچک استفاده کنید اما این حقیقت را به یاد داشته باشید که استفاده از گیاه نه تنها در سبک مینیمال که در هر سبک دیگری جذاب است. بنابراین تفاوت نمی‌کند که چه گیاهانی دوست داشته باشید استفاده از هر نوع گیاه با برگ‌های سبز و پهن برای این سبک توصیه می‌شود.

 آیا می‌شود که در این سبک از مبلمان راحتی نیز استفاده کرد

 البته که می‌توانید تنها چند بالشت و پتو کافی است تا شما بتوانید راحتی را با این سبک ترکیب کنید در واقع در سبک مینیمال فقط باید به رنگ ها توجه داشته باشید اما استفاده از هر چیزی در این سبک مجاز است.

 چه جزئیاتی را بهتراست برای این سبک رعایت کنیم

 توصیه ما این است که در طراحی منزل به جزئیات به طور کلی بیش از کلیات توجه کنید برای سبک مینیمال توصیه می‌شود از قفسه های چوبی کوچک استفاده شود چرا که این قفسه ها به راحتی می‌تواند فضا را دگرگون کند.

 آیا نیاز است که از مد روز پیروی شود

 هرگز نیاز نیست که چه در سبک مینیمال چه در هر سبک دیگری مد روز را دنبال کنید چرا که همانطور که از اسمش پیداست روزانه چیزهای جدیدی ارائه می شود فقط کافیست خانه‌تان را همانگونه که دوست دارید تزیین کنید و از آن لذت ببرید.

 برای سبک مینیمال از چه فرش‌هایی استفاده می‌شود

بیشتر فرش هایی که در این سبک استفاده می‌شوند فرش های وینتیج هستند اگر علاقه‌ای به طرح‌های شلوغ ندارید می توانید از فرش های ساده با هر رنگی که خودتان دوست داشته باشید استفاده کنید.

 نورپردازی در این سبک تا چه اندازه اهمیت دارد

به طور کلی برای داشتن خانه ای که حس و حال خوبی به شما بدهد نورپردازی بسیار واجب است و سبک مینیمال نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود توصیه می‌شود که به روشنایی منزل بیش از هر چیز دیگری در طراحی آن توجه کنید.

 


بهترین

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است