لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

پاک کردن رنگ مو از روی سطوح و لباس‌

تاریخ انتشار : 1401/03/09نویسنده: نیکو مومنیانزمان مطالعه: 4 دقیقهنظر: 0بازدید: 561

چگونگی پاک کردن رنگ مو از روی لباس

 آنچه که شما نیاز دارید:

 ظرفی برای مخلوط کردن مواد

 سفید کننده

مایع صابونی

 آب

 الکل

 قبل از آنکه شروع کنید باید به یاد داشته باشید که اگر از روی لکه مدت زمان زیادی گذشته باشد تمیز کردن لکه برای شما کمی مشکل خواهد بود، حتما مطمئن باشید که در اسرع وقت برای تمیز کردن لکه اقدام خواهید کرد.

چگونه لکه های مشکی آبی و یا قهوه ای را از روی لباس تمیز کنیم

 برای این کار شما نیاز دارید که در اسرع وقت مخلوطی از مایع تمیز کننده لباس که حاوی آنزیم هایی حتماً برای تمیز کردن لکه های سخت باشد و نیز آب کافی را با یک دیگر مخلوط کرده و برای تمیز کردن لباس اقدام کنید.

 اگر با مایع لباسشویی لباس ها تمیز نشدند می‌توانید در ظرفی از آب سرد و یک سفید کننده بر پایه اکسیژن استفاده کنید این سفید کننده‌ها به راحتی می‌توانند تمامی لکه ها را از بین ببرند اگر که هنوز باقی مانده باشد می‌توانید از سفید کننده‌ها بر پایه کلر استفاده کنید البته به یاد داشته باشید چون این سفید کننده ها قوی هستند خیساندن لباس به مدت ۱۵ دقیقه و سپس آبکشی آن به صورت اساسی کافی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:  100 ترفند ضروری برای تمیز کردن خانه قسمت سوم

استفاده از مایع ظرفشویی به همراه آمونیاک

 ترکیب این دو ماده همراه با آب می‌تواند برای از بین بردن رنگ موثر واقع شود اما به یاد داشته باشید که محلول آمونیاک حتماً باید در ظروف شیشه ای یا پلاستیکی مخلوط بشود وقتی که ۱۵ دقیقه از خیساندن لباس در این محلول گذشت باید با حرکت‌های آهسته سعی کنید که لکه را با دست از روی لباس بزدایید بعد از آن می‌توانید برای تمیزی بیشتر لباس را در آب و سرکه خیسانده و اجازه دهید که ۳۰ دقیقه دیگر بماند و بعد آن را درون ماشین لباسشویی بیاندازید اگر لکه‌ها سخت باشند می‌توانید از محلول سفید کننده بر پایه اکسیژن استفاده کنید .

پاک کردن لکه رنگ از روی فرش

برای پاک کردن لکه رنگ از روی فرش ابتدا باید قسمتی از فرش را که آلوده به رنگ است از روی زمین بردارید و با یک وسیله مانند چاقو یا کاردک رنگ را از روی فرش پاک کنید بعد از آن می‌توانید با یک محلول تمیز کننده که صابونی است و با یک اسفنج نمناک لکه را با حرکت های دورانی تمیز کنید بعد از آن از یک دستمال یا یک حوله تمیز استفاده کرده تا آب اضافه فرش را بگیرید اگر هنوز هم فرش به طور کامل تمیز نشده بود می‌توانید از الکل برای تمیز کردن آن استفاده کنید در نهایت می‌توانید فرش را در صورت لزوم آب بکشید.

 


بهترین خدمات نظافت منزل در اردبیل را در بیزاَپ پیدا کنید.


 

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است