لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

بهترین رنگ برای دفتر کار در فنگ شویی

تاریخ انتشار : 1401/03/21نویسنده: ثمین یزدانیزمان مطالعه: 4 دقیقهنظر: 0بازدید: 684

در حال حاضر، بسیاری از ما با چالش‌های متمرکز ماندن و انجام کار در هنگام کار از خانه آشنا هستیم. یکی از راه‌هایی که می‌توانید هنگام کار از خانه، انرژی و فضای مناسب را دریافت کنید، این است که مطمئن شوید یک دفتر مجهز دارید. استفاده از فنگ شویی می‌تواند به شما کمک کند فضای کار در خانه خود را به گونه‌ای طراحی کنید که به شما این امکان را بدهد که بهترین خود را ارائه دهید. چه اتاق جداگانه‌ای به عنوان دفتر کار داشته باشید، چه گوشه‌ای از خانه خود را تبدیل به دفتر خود کرده باشید، می‌توانید از اصول فنگ شویی برای استفاده حداکثر از فضا بهره ببرید.

            یکی از راه‌های ساده و موثر برای شروع کار با فنگ شویی در خانه از طریق رنگ است. راه‌های زیادی برای رسیدن به فنگ شویی و رنگ وجود دارد، و اگر می‌خواهید واقعاً موثرترین رنگ‌ها را برای فضای خود پیدا کنید، ممکن است مشورت با یک متخصص مفید باشد.

اگر آماده هستید تا بازی رنگ‌ها را در فضای خود داشته باشید و فقط کمی راهنمایی فنگ شویی می‌خواهید، در این جا چند رنگ وجود دارد که به طور کلی برای محیط اداری بسیار مناسب هستند.

سفید

سفید

رنگ سفید با عنصر فلز در سیستم رنگ پنج عنصر مرتبط است. عنصر فلز در مورد مولد بودن است. همچنین با بازدهی خلاقانه و توانایی شما در تکمیل پروژه‌ها ارتباط دارد. اگر این مشکل را دارید که کارها را به تعویق بیندازید، یا اگر به سختی کارهایی را که شروع کرده‌اید را به پایان می‌رسانید، رنگ سفید رنگ خوبی برای افزودن به طراحی دفتر کارتان است. بسته به این که چه چیزی برای فضای شما منطقی‌تر است، می‌توانید از یک سفید واقعی یا سفید کم رنگ استفاده کنید.

خاکستری

خاکستری

خاکستری بین سفید و مشکی قرار می‌گیرد و ویژگی‌های عنصر فلز را نیز دارد. خاکستری روشن‌تر و سرد انرژی مشابه سفید را به همراه دارد و آن را به رنگ عالی دیگری برای ارتقای بازدهی تبدیل می‌کند. خاکستری گرم‌تر با ته رنگ قهوه‌ای، خاکی‌تر است و انرژی آرام‌تر و ثابت‌تری را به ارمغان می‌آورد. در فنگ شویی، خاکستری به افراد مفید نیز مرتبط است. اضافه کردن خاکستری به پالت رنگ دفترتان یکی از راه‌های دعوت افراد مفیدتر به زندگی کاری شما است.

قهوه‌ای

قهوه‌ای

قهوه‌ای در سیستم رنگی پنج عنصری به عنصر زمین متصل است. عنصر زمین در مورد ثبات و راحت بودن است. طیف‌های مختلف قهوه‌ای و همچنین سایر رنگ‌های تناژهای رنگی خاکی به این عنصر متصل می‌شوند. روکش‌های چوبی قهوه‌ای نیز عنصر زمین را نشان می‌دهد، بنابراین یک میز چوبی قهوه‌ای به زمین متصل است. اگر در حین کار مضطرب یا نگران هستید، استفاده از عنصر زمین در دفتر کارتان می‌تواند به ایجاد سهولت و آرامش بیشترتان کمک کند.

مشکی

رنگ مشکی مربوط به عنصر آب است، یکی دیگر از عناصر پنج گانه. آب در جستجوی خرد و یافتن هدف است. عنصر آب و رنگ مشکی نیز ارتباط نزدیکی با شغل شما دارند. اگر احساس می‌کنید در مورد شغل یا هدف خود در زندگی شفاف نیستید، سعی کنید مقدار کمی رنگ مشکی را به فضای اداری خود اضافه کنید.

بیشتر بخوانید:   5 روش آسان برای داشتن یک میز کار مرتب

زرد

زرد همانند قهوه‌ای به عنصر زمین متصل است. در واقع رنگ سنتی زمین در فنگ شویی است. زرد همچنین انرژی خورشید و احساس شادی را بر می‌انگیزد. اگر به راحتی و هماهنگی بیشتری تمایل دارید، سعی کنید رنگ‌های زرد را به دفتر کار خود اضافه کنید.

سبز

سبز

رنگ سبز در سیستم رنگ پنج عنصر به عنصر چوب متصل است. چوب به رشد و عمل مرتبط است. اگر احساس می‌کنید انرژی کم یا پایینی در فضای کار شما وجود دارد، افزایش انرژی چوب با اضافه کردن رنگ سبز می‌تواند سبب افزایش نشاط شود. برای سریع رسیدن به انرژی چوب، سعی کنید با سبز‌های واضح، پر نشاط و رنگ سبز چمنی کار کنید.

سبزآبی

این رنگ در بین آبی و سبز قرار می‌گیرد و همچنین به انرژی چوب مرتبط است. اگر به دنبال رشد و حرکت بیشتری هستید، سبزآبی انتخابی عالی است. سبزآبی، فیروزه‌ای و سبز نعناعی همگی طبیعت و انرژی فصل بهار را تداعی می‌کنند. اگر به دنبال ارتباط بیشتر با طبیعت هستید، افزودن این طیف‌ها به دفتر کارتان ممکن است همان چیزی باشد که نیاز دارید.

قرمز

قرمز در فنگ شویی یک رنگ بسیار قدرتمند و خوش یمن است. فعال و محافظ است و به عنصر آتش متصل است. اگر انرژی در دفتر کار شما از بین رفته است کمی رنگ قرمز به دکوراسیون دفتر خود اضافه کنید. وقتی نوبت به رنگ قرمز می‌رسد، حتی مقدار کمی از آن بسیار زیاد است، بنابراین احتمالاً می‌خواهید آن را در قسمت‌های کوچک اضافه کنید تا این که یک دیوار را کامل قرمز کنید. هدف خود را برای اضافه کردن قرمز مشخص کنید تا از شما محافظت کند و هرگونه چی (qi) منفی (یا انرژی) را نه تنها در دفتر خود، بلکه در کل زندگی کاری شما درست کند.

 


بهترین و نزدیکترین

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است