لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

6 ترند طراحی حمام در سال ۲۰۲۲

تاریخ انتشار : 1401/02/23نویسنده: نیکو مومنیانزمان مطالعه: 5 دقیقهنظر: 0بازدید: 380

 سال های زیادی است که ما بیشترین میزان از وقت خود را صرف طراحی داخلی خانه های مان کرده‌ایم این عادتی‌ست که از دیرباز میان ما ایرانیان رواج داشته و همه‌ی ما بسیار دوست داریم که خانه‌ای با ظاهری زیبا و چشمگیر داشته باشیم .

امروز و در این مقاله با چندین طراحی جدید برای حمام آشنا خواهید شد که مطمئنا می‌تواند ایده های بسیار خوبی برای شما باشد ایده شماره ۱ به روز کردن سینک و لمسی کردن شیرآلات

 شیرآلات مهمترین قسمت یک حمام هستند بعد از آن سینک مهمترین قسمتی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 بسیار مهم است که هر ۲۰ ماه یک بار آنها را تعمیر کرده و یا در صورت لزوم تعویض کنید. امروزه بسیاری از شیرآلات لمسی در بازار پیدا می‌شوند که مدرن ترین و زیباترین ایده برای طراحی حمام هستند.

 ایده شماره 1 سبک ارگانیک

همانطور که از اسم این ایده پیداست این ایده بیشترین تمرکزش بر استفاده از مواد طبیعی همراه با رنگهایی است که از طبیعت و زمین الهام گرفته اند همانند رنگ کرمی و خاکی.

 این ایده می‌تواند در طراحی یک حمام زیبا به شما کمک کند چرا که در حمام از مهمترین عنصر طبیعت یعنی آب استفاده می‌کنیم بنابراین بد نیست که از رنگ‌هایی که یادآور عناصر دیگر محیط زیست مانند خاک نیز هست استفاده کرده و یک فضای زیبا را به وجود آوریم.

 ایده شماره 2 استفاده چند منظوره از فضا

اگر شما نیز حمام کوچکی دارید و یا فکر می‌کنید که نیاز است در فضای حمام‌تان از وان به اضافه دوش استفاده کنید می‌توانید با کمک یک طراح داخلی از حمام به طرز بهتری استفاده کرده و با نصب دیوارهای شیشه‌ای بخشی از حمام را از دیگر قسمت‌های آن همانند عکس زیر جدا کنید.

 

بیشتر بخوانید: 10 کار مهم هنگام بازسازی آشپزخانه!

حمام 

 ایده شماره 3 مدرن باشید

 امروزه در طراحی حمام می‌توانید تنها با چند جستجوی کوچک در اینترنت هزاران ایده را همزمان پیدا کنید ایده‌هایی همانند مدرن ترین کاشی ها و یا شیرآلات می‌توانند به سادگی چهره جدید به حمام شما ببخشند فراموش نکنید که برای طراحی فضا حتماً باید سلیقه خود را دخیل کنید و از عکس ها و مقاله‌ها فقط در حد ایده استفاده کنید چرا که گاهی یک طرح مدرن با سبک زندگی شما همخوانی ندارد و یا تمیز کردن آن سخت خواهد بود.

ایده شماره‌ی 4 از تکنولوژی در حمام استفاده کنید

امروزه استفاده از بسیاری از وسایلی که با تکنولوژی پیشرفته کار می کنند مانند خشک کن حوله برقی بسیار محبوب شده است حتی شما می‌توانید سیستمی برای تهویه هوای داخل حمام داشته باشید. در عصر تکنولوژی می‌‌توانید از بسیاری از چیزهایی که حتی ممکن است از آن خبر هم نداشته باشید برای راحتی زندگی‌تان استفاده کنید مثلاً امروزه بسیاری از آینه ها در بازار وجود دارند که به وسیله تکنولوژی شما را قادر می سازند که از آنها حتی مانند یک ذره بین استفاده کرده و به طور مثال بتوانید موهای خود را بهتر اصلاح کنید.

ایده شماره 5 استفاده از روشنایی بهتر

 همان طور که می دانید چراغ‌ها قلب یک خانه هستند اگر سیستم روشنایی خوبی را داشته باشید حتماً حمام زیباتری نیز خواهید داشت. می توانید برای اینکه نور، بهتر به درون حمام شما وارد شود از دیوارهای شیشه‌ای استفاده کنید و یا اگر می‌توانید پنجره‌ای در حمام ایجاد کرده و از نور طبیعی لذت ببرید.

 ایده شماره 6 دوش حمام را به دقت بررسی کنید

 ۷۴ درصد مردم در تحقیقی اعلام کردند که در سال حتی یک بار هم دوش حمام را عوض نمی‌کنند همانطور که همه ما می‌دانیم حمام کردن باعث می‌شود که نشاط و شادابی بیشتری داشته باشیم و مهمترین بخش حمام دوش آن است اگر از دوش خوبی استفاده کنید حمام بهتری خواهید داشت. بنابراین همیشه به دنبال روش‌های جدیدتری باشید بعضی از دوش‌ها هستند که حتی اگر فشار آب منزل شما کمتر از میزان انتظارتان باشد با فناوری جدیدی که دارند آب را با فشار پخش می‌کنند که همین امر باعث می شود ماهیچه های بدن شما بعد از یک روز کاری ماساژی رایگان را دریافت کنند و چه چیز بهتر از این؟ بنابراین در نصب جدید‌ترین دوش‌ها دست و دلبازانه عمل کنید و لذتش را ببرید!


نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است