لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

اسموتی موز و بلوبری کتو؛ طعمی جدید و دلپذیر

تاریخ انتشار : 1400/09/16نویسنده: آتنا سعادت پورزمان مطالعه: 2 دقیقهنظر: 0بازدید: 466

قبل از اینکه به زبان بیاورید، باید بگویم که می‌دانم چه فکری با خودتان می‌کنید: « موز اصلاً هیچ جایی در رژیم غذایی کتوژنیک ندارد!» من هم مانند شما این نکته را می‌دانم، اما نگران نباشید ما فقط کمی از عصاره موز را به جهت مزه‌دار کردن آن به اسموتی اضافه می‌کنیم، در واقع هیچ موز واقعی در کار نیست! این اسموتی در مقایسه با دیگر اسموتی‌ها به دلیل اضافه شدن تخم کتان و دانه چیا غلیظ‌تر می‌شود اما من فکر می‌کنم، نوشیدنی بسیار سالم و خوش طعمی است که به عنوان جایگزینی برای صبحانه عالی خواهد بود. اخیراً کمی بیشتر از قبل به اسموتی‌ها پرداختیم؛ اگر دوست داشته باشید می‌توانید نگاهی به دستورالعمل‌های چند اسموتی دیگر بیندازید:

هنگام اضافه کردن دانه چیا دو انتخاب دارید: شما می‌توانید وظیفه پودر کردن آن را به مخلوط کن داده و بگذارید در آن خرد شود و یا قبل از استفاده، آن را کاملاً با آسیاب برقی پودر کنید. برخی افراد به وجود تکه‌های دانه چیا در اسموتی اهمیت نمی‌دهند. اگر قبل از نوشیدن اسموتی  10 الی 15 دقیقه صبر کنید، دانه‌های چیا کمی اسموتی را به خود جذب می‌کنند و بافت نرم‌تری مانند بابِل ‌تی (چای حباب‌دار) به خود می‌گیرند.

مواد لازم برای تهیه اسموتی موز و بلوبری

  • 3 قاشق غذاخوری تخم کتان
  • 1 قاشق غذاخوری دانه چیا
  • 2 فنجان شیر نارگیل وانیلی شیرین نشده
  • 10 قطره استویا مایع
  • یک چهارم فنجان بلوبری
  • 2 قاشق غذاخوری روغن MCT
  • 1 قاشق تا نصف قاشق چایخوری عصاره موز
  • یک چهارم قاشق چایخوری صمغ زانتان

طرز تهیه اسموتی موز و بلوبری کتوژنیک

1. دو فنجان شیر نارگیل وانیلی شیرین نشده را با 7 تکه یخ، یک یا نصف قاشق چایخوری عصاره موز و 10 قطره استویا مایع در مخلوط کن بریزید.

2. یک چهارم فنجان بلوبری اضافه کنید.

3. به اندازه 3 قاشق غذاخوری تخم کتان به ترکیب اضافه کنید.

4. همچنین، به اندازه 1 قاشق غذاخوری دانه‌های چیا به آن اضافه کنید. قبل از مخلوط کردن آنها چند دقیقه صبر کنید، سپس به مدت 1 الی 2 دقیقه یا تا زمانی که همه مواد کاملاً ترکیب شوند، به مخلوط کردن ادامه دهید.

5. اسموتی را در لیوان ریخته و از آن لذت ببرید!


با این ترکیب، دو وعده شیک بلوبری و موز خواهید داشت. در هر وعده، 270 کالری، چربی 23.31 گرم، کربوهیدرات خالص 4.66 گرم و پروتئین 3.13 گرم وجود دارد.



اگه دنبال بهترین کافی شاپ در اطرافت هستی توی بیزاَپ پیداش کن!


 

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است