لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

آموزش تمیز کردن سینک استیل به یک روش استثنایی!

تاریخ انتشار : 1401/02/29نویسنده: ثمین یزدانیزمان مطالعه: 4 دقیقهنظر: 0بازدید: 584

نحوه تمیز کردن و صیقل دادن سینک استیل

تمیز کردن سینک آشپزخانه اغلب در رده کارهای فراموش شده قرار می‌گیرد مثل گردگیری قرنیزها و جاروبرقی کشیدن زیر تخت. اما، براق کردن سینک استیل خود به نحوی که نو به نظر برسد، در واقع آسان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. تنها چیزی که نیاز دارید چند ماده اولیه خانگی است که احتمالاً از قبل در آشپزخانه شما وجود دارند. راهنمای گام به گام نحوه تمیز کردن سینک استیل را بخوانید.

ابزار مورد نیاز

  • دستمال گردگیری
  • اسفنج نرم
  • قوطی اسپری
  • جوش شیرین
  • لیمو ترش
  • روغن زیتون
  • سرکه

پروژه مرحله به مرحله (7 مرحله)

مرحله اول

سینک را خالی کرده و بشویید

ابتدا سینک را به طور کامل خالی کنید. سپس سینک ظرفشویی را با آب داغ، کاملاً بشویید.

مرحله دوم

جوش شیرین بپاشید

جوش شیرین را روی سینک مرطوب بپاشید. تمام سطح سینک را با یک لایه نازک جوش شیرین بپوشانید و کناره‌های سینک را فراموش نکنید. در اینجا نحوه ساخت پاک کننده‌های خانگی با جوش شیرین آورده شده است!

 

بیشتر بخوانید: نکات طلایی تمیز کردن سینک استیل

مرحله سوم

سینک را بسابید

با استفاده از یک اسفنج مرطوب یا پارچه تمیزکاری، سینک ظرفشویی را با جوش شیرین بسابید. در جهت خواب گره‌های استیل این کار را انجام دهید، مراقب قسمت‌هایی که لکه دار شده یا کثیفی چسبیده است، باشید. در صورت نیاز می‌توانید کمی آب اضافه کنید. آب و جوش شیرین در حین سابیدن به شکل خمیر در آمده و سینک را می پوشانند. جوش شیرین به عنوان یک پاک کننده مناسب سینک عمل می‌کند، اما به اندازه کافی ملایم است که خراشی بر سطح استیل به وجود نیاید. هنگامی که شستن سینک را تمام کردید، 11 نکته برای تمیز کردن کل آشپزخانه را نیز بررسی کنید.

مرحله چهارم

از لیمو استفاده کرده و دوباره بسابید

یک لیمو را از وسط نصف کرده و از نصف آن استفاده کنید تا سینک را با خمیر جوش شیرین، که هنوز روی سینک است، دوباره بشویید. سطح بالای اسید موجود در آب لیموترش می‌تواند باکتری‌ها از بین ببرد، و نیازی به اشاره این موضوع نیست که سینک شما با بوی خوش مرکبات تازه خواهد شد. این 10 روش غیرمنتظره برای استفاده از لیمو در خانه را بررسی کنید.

مرحله پنجم

آبکشی کنید

خمیر جوش شیرین و آب لیمو را با آب بشویید. لیموی نصف‌ شده‌ی مصرف‌شده را داخل زباله‌ محو کن سینک بیندازید تا تمیز و تازه شود. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه تمیز کردن زباله‌ محو کن آورده شده است.

مرحله ششم

سرکه برای لکه‌های آب

سرکه را با استفاده از یک بطری اسپری، بر روی کل سینک اسپری کنید. سپس با یک پارچه تمیز سرکه‌ را بر روی سینک بمالید. سرکه به عنوان یک ضد عفونی کننده طبیعی و پاک کننده لکه‌ی آب عمل خواهد کرد. آیا چیزی وجود دارد که سرکه نتواند تمیز کند؟ این 19 روش تمیز کردن با سرکه را بررسی کنید تا در هزینه‌ها صرفه جویی کنید.

مرحله هفتم

خشک کرده و با روغن زیتون براق کنید

در نهایت سینک را با یک پارچه خشک، خشک کنید و آب یا سرکه باقی مانده را تمیز کنید. سپس، برای درخشش بسیار، از روغن زیتون استفاده کنید. مقدار کمی روغن را روی یک پارچه خشک بریزید و آن را روی سینک بمالید و در جهت خواب گره‌ی استیل این کار را کنید. روغن اضافی را پاک کرده و سینک براق خود را تحسین کنید! روغن زیتون در دسترس نیست؟ در اینجا نحوه صیقل استیل با آرد آورده شده است!


نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است