لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

10 مکان زیبا برای بازدید در آفریقای جنوبی

دسته بندی :گردشگری
تاریخ انتشار : 1401/09/07نویسنده: ثمین آقابالاییزمان مطالعه: 5 دقیقهنظر: 0بازدید: 63

سرزمینی با تنوع زیاد و زیبایی باورنکردنی آفریقای جنوبی به یکی از پرطرفدارترین مقاصد سفر در جهان تبدیل شده است. در اینجا ده انتخاب برتر برای زیباترین مکان‌های دیدنی در آفریقای جنوبی آورده شده است.

مطلب پیشنهادی: 11 حیوان منحصر به فرد استرالیایی

1. Tshukudu Game Reserve, Limpopo
این یک مکان خیره‌کننده برای بازدید در آفریقای جنوبی است و اگر می‌توانید، اقامت در The Bush Lodge را توصیه می‌کنیم. Bush Lodge مکانی بسیار رمانتیک است که بر فراز تپه‌ای ساخته شده است که مشرف‌به دشت‌های وسیع ذخیره‌گاه بازی Tshukudu است. صبح شما با یک قدم زدن معمولی با یوزپلنگ ساکن شروع می‌شود. روزهای شما می‌تواند در پیمایش بوته‌های آفریقا سپری شود؛ و غروب‌های خنکی که در پاسیو می‌نشینید و غروب خورشید را پشت کوه‌های دراکنزبرگ که با افق هم‌مرز هستند، تماشا کرد.

2. کنیسنا، کیپ وست
این یک شهر کوچک زیبا در آفریقای جنوبی است که در تالاب Knysna واقع شده است و مکانی لذت‌بخش برای بازدید است. به نظر می‌رسد کسانی که در بندر تیسن، جزیره‌ای در نزدیکی سرزمین اصلی ورودی، زندگی می‌کنند، از قایق‌ها بیشتر از وسایل نقلیه برای رسیدن به جایی که می‌خواهند بروند، هنگام حرکت در آبراه‌ها استفاده می‌کنند. در سراسر تالاب، منطقه حفاظت شده طبیعی Featherbed و یک رستوران در فضای باز قرار دارد که درختان غول‌پیکر میلک‌وود در اطراف آن ساخته‌شده‌اند. تاج ضخیم برگ آن‌ها از آن در برابر آفتاب و باران محافظت می‌کند. کوه‌های کم ارتفاع اطراف شهر، سبزه‌ای شاداب و آب‌های تالاب فیروزه‌ای شفاف هستند و کنیسنا را به مکانی عالی برای استراحت و تماشای زیبایی‌های طبیعی تبدیل کرده است.

3. پنجره خدا، مپومالانگا
بخشی از مسیر پانوراما، پنجره خدا یک نقطه دید بر فراز Lowveld آفریقای جنوبی است و به نظر ما، یکی از شگفت‌انگیزترین مناظر در جهان است. در یک روز بدون ابر، در سراسر آفریقای جنوبی ایستاده و به بیرون نگاه می‌کنید، می‌توانید مناظر را در پارک ملی کروگر ببینید. انگار لبه دنیا را پیدا کرده‌ای!

4. ساحل بولدرز، کیپ وست
این ساحل با بیش از دو هزار پنگوئن آفریقایی، با شن‌های سفید و صخره‌های بزرگ پراکنده در اقیانوس و ساحل، مطابق با نام خود است. صخره‌ها ورودی‌هایی ایجاد می‌کنند که در برابر باد محافظت می‌شوند و در تابستان، می‌توانید افراد زیادی را پیدا کنید که از ساحل لذت می‌برند یا در آب شنا می‌کنند.

5. دره رودخانه بلاید، مپومالانگا
واقع در Mpumalanga، دره رودخانه Blyde یکی از بزرگ‌ترین دره‌های روی زمین، جایی است که در آن رودخانه‌ای خوش‌منظره را خواهید دید که از کنار صخره‌های ماسه‌سنگی قرمز عبور می‌کند. می‌توانید بلند بمانید و عکس‌های نفس‌گیر از رودخانه و صخره‌ها بگیرید یا به سمت خود رودخانه بروید و در یک تور قایقی شرکت کنید که حتی ممکن است یک یا دو اسب آبی را ببینید.

6. پارل، کیپ وست
Cape Winelands یک جواهر زیبا در آفریقای جنوبی است. پارل، سومین شهر قدیمی آفریقای جنوبی، شهری کوچک در قسمت غربی است که خانه‌های کلاسیک هلندی و باغ‌های بزرگ بر آن حاکم است. اطراف شهر زمین‌های کشاورزی حاصلخیز است که بیشتر برای باغ‌های انگور و زیتون استفاده می‌شود. مسیر شراب پارل و مسیر زیتون، اقامتگاه‌های زیادی را در باغ‌های انگور ارائه می‌دهند که آن‌ها را به مقصدی عالی برای تعطیلات تبدیل می‌کند. چه جای بهتری برای لذت بردن از غروب آفتاب از آرامش و آرامش یک تاکستان در وسط سرزمین شراب.

7. اسکله وی اند ای، کیپ تاون
V&A Waterfront در کیپ تاون مکانی فوق‌العاده برای بودن است. می‌توانید در کافه‌ای بنشینید و کشتی‌ها را تماشا کنید که به بندر می‌روند، در جنگل به آموزش غواصی بپردازید یا در بازار هنر پر از صدها غرفه هنری آفریقایی تماشا کنید. همچنین فرصت‌های عکاسی بسیار زیبا ازجمله منظره خیره‌کننده کوه تیبل وجود دارد.

8. خلیج پرینگل، کیپ وست
خلیج پرینگل یک فرار عالی از شلوغی است. تنها با یک ساعت رانندگی از شهر مادر، جایی که زمانی مجموعه کوچکی از خانه‌ها بود، به مقصدی محبوب برای خلوتگاهی کاپتونی تبدیل شده است و فعالیت‌های زیادی در دسترس خواهید داشت. ساحل ویژگی اصلی است، اما کوه‌هایی که خلیج پرینگل را احاطه کرده اند، زیبایی و مسیرهای پیاده‌روی را برای تمام سطوح تناسب‌اندام ارائه می‌دهند.

9. کیپ پوینت، کیپ غربی
جنوب غربی‌ترین نقطه قاره، کیپ پوینت دارای مناظر دیدنی با صخره‌های سنگی مرتفع، خلیج‌های نفس‌گیر، تاریخ دریایی جذاب و تعداد زیادی جانوران و گیاهان منحصربه‌فرد است. با یک پیاده‌روی آسان به نقطه‌ای، می‌توانید به پایین‌تر از جایی که امواج با صخره‌ها برخورد می‌کنند، نگاه کنید یا به لبه جهان که اقیانوس در زیر افق فرو می‌رود نگاه کنید.

10. پارک ملی Tsitsikamma، کیپ شرقی
Tsitsikamma در امتداد 80 کیلومتر خط ساحلی بکر امتداد دارد. بیشتر به خاطر درختان بومی غول‌پیکرش مانند Milkwood و Yellowwood و مسیرهای پیاده‌روی متعدد ازجمله Otter Trail معروف است. چیزهای شگفت‌انگیز فراوانی در پارک Tsitsikamma وجود دارد، مانند پل معلق رودخانه استورمز، تور سایبان 30 متری بالای کف جنگل یا بانجی جامپینگ از پل بلوکرانس.


برای دیدن بیش از 1000 تا از بهترین و نزدیکترین مراکز تفریحی و گردشگری شهر و محله تان روی لینک کلیک کنید

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است