لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

12 ترکیب رنگ جذاب با بنفش برای دکوراسیون خانه

تاریخ انتشار : 1400/10/20نویسنده: زهرا خرم زادهزمان مطالعه: 4 دقیقهنظر: 0بازدید: 562

شاید به نظر برسد بنفش رنگی دشوار برای ست کردن وسایل خانه است، اما در واقع رنگ‌های زیادی وجود دارد که می‌توان از آنها در کنار بنفش استفاده کرد. رنگ بنفش ظرفیت ست کردن بالایی دارد و با استفاده از آن کنار رنگ‌های دیگر، می‌توانید استایل‌های متفاوت مانند سبک مدرن، سلطنتی، شاد و حتی دنج و راحت ایجاد کنید. در این مقاله شما را با 12 ترکیب رنگ با بنفش آشنا می‌کنیم که جذابیت خانه شما را دو چندان می‌کنند.

12 ترکیب رنگ زیبا با بنفش برای دکوراسیون منزل

1. ترکیب بنفش + سبز زمردی

به نظر می‌رسد ست کردن رنگ بنفش با سبز زمردی برای بسیاری از افراد، یک انتخاب ریسکی به نظر برسد، اما این ترکیب در یک فضای کلاسیک و سنتی می‌تواند بسیار چشمگیر باشد. در کنار این دو می‌توانید از رنگ‌های خنثی استفاده کنید تا همه رنگ‌هایی که استفاده کرده‌اید، به خوبی خود را نشان دهند.

دکوراسیون خانه با سبز زمردی و بنفش

2. ترکیب بنفش + سفید و مشکی

گرچه اتاق‌هایی که با رنگ‌های سفید و مشکی دکور شده‌اند، به اندازه کافی شیک هستند، اما افزودن رنگ بنفش به این ترکیب، یک فضای خیره‌کننده و مدرن برای شما به وجود می‌آورد.

دکوراسیون خانه با بنفش و سفید و مشکی

3. ترکیب بنفش + نقره‌ای

با توجه به این که بنفش یک رنگ سلطنتی به شمار می‌رود، افزودن نقره‌ای به آن، فضای خانه را به محلی لوکس و جذاب تبدیل می‌کند. اگر این ترکیب را در اتاق خواب خود استفاده می‌کنید، از طیف‌های ملایم‌تر رنگ بنفش، مثلا یاسی یا لوندر (Lavender) استفاده کنید تا علاوه بر ایجاد فضایی لوکس و شیک، یک فضای آرامش بخش و لطیف داشته باشید؛ مگر این که مایل باشید اتاقی جسورانه داشته باشید. در این صورت از رنگ‌های تیره‌تر استفاده کنید.

اتاق خواب با رنگ یاسی و نقره‌ای

4. ترکیب بنفش + آبی پاستلی یا آبی تخم مرغ رابین!

اگر به دنبال ایجاد یک فضای شاد و جذاب در خانه هستید، از ترکیب آبی پاستلی و بنفش در خانه استفاده کنید؛ مثلا می‌توانید از یک نیمکت آبی روشن و پارچه‌ای با گل‌های بنفش در اتاق کودک خود استفاده کنید که علاوه بر انرژی بخشیدن به فضا، لطافت و زیبایی را به آن اضافه کنید.

رنگ آبی تخم مرغ رابین نیز یکی از طیف‌های رنگ آبی است که به راحتی با بنفش ست می‌شود و برای اتاق کودکان مناسب‌تر است.

ست اتاق خواب صورتی

5. ترکیب بنفش + آبی کبالتی

استفاده از آبی کبالتی و بنفش به این معنا نیست که دیوارهای خود را آبی و بنفش کنید!

می‌توانید خیلی ساده و با افزودن برخی اکسسوری‌ها این دو رنگ را در فضای خانه خود استفاده کنید؛ برای مثال می‌توانید در سرویس بهداشتی خود، از این دو رنگ در کاشی‌ها یا سایر وسایل استفاده کنید. همچنین می‌توانید برخی از کوسن‌های خود را به این رنگ انتخاب کنید.

رنگ بنفش در سرویس بهداشتی

6. ترکیب بنفش + زرد

استفاده از بنفش در کنار رنگ زرد یک انتخاب جسورانه، مدرن و هنری است که اخیراً محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. گرچه بنفش کردن دیوارها و خرید مبلمان زرد مانند تصویر زیر، ممکن است کمی ریسک به نظر برسد، اما روح تازه‌ای به فضا می‌دهد. با این حال اگر نمی‌توانید این ریسک را بپذیرید، با افزودن چند کوسن یا گلدان این رنگ‌ها را با یکدیگر ترکیب و به فضای خود اضافه کنید.

رنگ بنفش برای دیوار و مبلمان زرد

7. ترکیب بنفش + طوسی

یک ترکیب شیک، مدرن، ساده و در عین حال انرژی‌بخش، استفاده از بنفش در کنار رنگ طوسی است. طوسی یا خاکستری باعث می‌شود جذابیت رنگ بنفش و سایر اکسسوری‌ها چند برابر شود و بیشتر به چشم بیایند.

دیوار بنفش برای اتاق خواب

8. ترکیب بنفش + قهوه‌ای

گرچه به نظر می‌رسد بنفش و قهوه‌ای هیچ ارتباطی با یکدگیر ندارند، اما اگر این دو را با افزودن سفید کنار هم قرار دهید، یک ترکیب کلاسیک و هنری انگلیسی خواهید داشت. استفاده از مبلمان سفید، کوسن‌های قهوه‌ای یا بنفش و حتی پتوی مبلی به این رنگ می‌تواند فضای خانه شما را متحول کند.

بیشتر بخوانید11 ترفند برای بزرگ‌تر نشان دادن اتاق کوچک

دکوراسیون خانه با مبل بنفش

9. ترکیب بنفش + سفید

رنگ سفید را همیشه به عنوان یک رنگ جذاب و چشمگیر به خاطر داشته باشید. این رنگ همیشه باعث جلوه بیشتر وسایل خانه شما و سایر رنگ‌ها می‌شود. علاوه بر این، یک فضای آرامش بخش و مدرن ایجاد می‌کند. حال ترکیب بنفش و سفید علاوه بر ایجاد فضایی مدرن، انرژی و لوکس بودن را به خانه شما می‌آورد و می‌توانید از این ترکیب جذاب نهایت لذت را ببرید.

اتاق خواب با دکوراسیون بنفش و سفید

10. ترکیب بنفش + قهوه‌ای زنگاری

استفاده از بنفش به تنهایی نمی‌تواند جذابیت فضای شما را تضمین کند، اما با استفاده از یک رنگ روستیک جذاب مانند قهوه‌ای زنگاری در کنار بنفش و سفید و حتی سبز زمردی می‌توانید یک فضای جذاب برای نشیمن خود ایجاد کنید. این رنگ‌ها به شما کمک می‌کند تا علاوه بر ایجاد فضایی مدرن، هم‌زمان شیک بودن و راحتی را نیز در فضا احساس کنید.

دکوراسیون شاد خانه با مبل و فرش رنگی

11. ترکیب بنفش + سبز جنگلی

از طبیعت الهام بگیرید و یک طیف جذاب از  سبز را کنار بنفش استفاده کنید تا یک فضای آرام، مدرن و باجذبه داشته باشید. برای استفاده از رنگ سبز جنگلی لازم نیست حتماً وسایل خانه‌تان را تغییر دهید. می‌توانید به سادگی از گیاهانی که برگ‌هایی به این رنگ دارند استفاده کنید.

دکوراسیون خانه با دیوار تیره، لوستر و فرش بنفش

12. ترکیب بنفش + صورتی

گرچه برخی تصور می‌کنند ترکیب بنفش و صورتی قدیمی است، اما اگر قصد دارید فضایی دلنشین و لطیف داشته باشید، می‌توانید از صورتی و بنفش پاستلی استفاده کنید تا فضای ایده‌آل خود را خلق کنید. این ترکیب اغلب برای اتاق خواب مناسب است.

دکوراسیون اتاق خواب کودک با بنفش و صورتی


بهترین   طراحان داخلی   را در   بیزاَپ  پیدا کنید - قیمت بگیرید و مقایسه کنید


 

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است