لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

12 ترکیب رنگ با صورتی برای دکوراسیون داخلی

تاریخ انتشار : 1401/01/15نویسنده: تارا صابونیزمان مطالعه: 15 دقیقهنظر: 0بازدید: 825

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که رنگ صورتی تنها برای دکوراسیون مهدکودک و فضاهای زنانه مناسب است. اما این یک تفکر کاملاً اشتباه است. رنگ صورتی هنگامی که با چند رنگ خاص استفاده شود می‌تواند جلوه بسیار زیبایی به فضا بدهد. در این مقاله، برای دکوراسیون داخلی 12 ترکیب رنگ با صورتی آورده‌ایم تا به شما نشان دهیم رنگ صورتی می‌تواند در اتاق نشیمن و یا اتاق خواب شما نیز فضای بسیار زیبایی را پدید آورد و این تفکر که تنها برای اتاق کودکان است کاملا اشتباه می‌باشد. پس از استفاده آن خجالت نکشید.

1. صورتی + زرد

اگر قرار است که ساعات زیادی را در دفتر خانگی خود سپری کنید خوب است که برای تزئین این فضا از رنگ‌هایی استفاده کنید که باعث شادی شما می‌شوند و سطح انرژی شما را بالا می‌برند. بلاگر معروف Sam Taylor-Crooks نیز همین کار را با اتاق اضافه‌ای که در خانه داشت انجام داد. او این فضا را به یک دفتر خانگی برای خود تبدیل کرد و قسمتی از دیوار اتاق را به رنگ صورتی کم‌رنگ درآورد و سپس یک منحنی زردرنگ پشت میز کار خود نقاشی کرد.

دکوراسیون اتاق صورتی و زرد

2. صورتی + طلایی

بلاگر معروف Sydnee Summer از المان‌های برنجی زیادی برای تزئین اتاق نشیمن خود استفاده می‌کند. شاید استفاده از یک کاناپه صورتی به تنهایی زیبایی چندانی نداشته باشد اما با استفاده از این المان‌های طلایی‌ رنگ می‌توان یک دکوراسیون بسیار شیک خلق کرد. برای اینکه این قسمت از خانه بیشتر از بقیه به چشم بیاید می‌توانید سایر لوازم خانه خود را بسیار ساده انتخاب کنید (به طور مثال سامر وسایل سفید استفاده کرده است).

دکوراسیون اتاق صورتی و طلایی

3. صورتی + خاکستری روشن

اتاق خواب Jen Thorne که او نیز یک بلاگر است چنین ترکیب رنگی دارد. در اتاق خواب او یک فرش خاکستری‌ رنگ قرار دارد و روتختی و دیوار او به رنگ صورتی است که به فضا گرمای خاصی می‌دهند. با قرار دادن چند المان نقره‌ای رنگ نیز، ددکوراسیون منسجم‌تر و جنب و جوش فضا بیشتر می‌شود.

دکوراسیون اتاق صورتی و خاکستری

4. صورتی + سیاه و سفید

اکثر اوقات ترکیب صورتی با سیاه و سفید در دکوراسیون‌هایی که از طرح‌های قدیمی الهام گرفته‌اند، مشاهده می‌شود. بلاگر معروف Olivia Edwards-Silk از این ترکیب رنگ برای اتاق خواب خود استفاده کرد. او از کاغذ دیواری با طرح سگ‌های خالدار و یک تخت صورتی‌ رنگ مخملی و همچنان از پرده‌هایی هم طرح با کاغذ دیواری استفاده کرده است.

دکوراسیون اتاق صورتی و سیاه و مشکی

5. صورتی + سبز زمردی

شما می‌توانید از پرده‌ها برای داشتن رنگ بیشتر در اتاق خود استفاده کنید. Shannon Claire Smith طراح معروف از رنگ صورتی پررنگ برای دکوراسیون خانه مشتری خود استفاده کرد. اما یک صندلی مخملی به رنگ سبز زمردی در اتاق قرار داد تا در فضا کنتراست و تضاد ایجاد کند. به این شکل ظاهر نهایی خانه کمی پیچیده اما دلنشین می‌شود.

دکوراسیون اتاق صورتی و سبز

6. صورتی + سرمه‌ای

صورتی و سرمه‌ای نیز یک ترکیب رنگی کلاسیک و محبوب است. Annette Vartanian یک بلاگر است که از این ترکیب رنگ در اتاق خواب خود استفاده کرده است. Vartanian عاشق دکوراسیون‌های شیک و بوهو است. اما اگر شما به دکوراسیون بوهو علاقه ندارید این را به خاطر داشته باشید که می‌توان از ترکیب صورتی و سرمه‌ای در استایل‌های دیگر دکوراسیون مانند کلاسیک یا مدرن نیز استفاده کرد.

دکوراسیون اتاق صورتی و سورمه ایی

7. صورتی + نارنجی

ترکیب رنگ نارنجی و صورتی انرژی مثبت زیادی به فضای اتاق می‌آورد. Courtney Whitmore اتاق دختر خود را با این دو رنگ تزئین کرده و نتیجه این کار شگفت‌آور است. استفاده از مبلمان سفید همراه با این ترکیب رنگ نیز می‌تواند ظاهر منظم و کلاسیکی به فضا بدهد.

دکوراسیون اتاق صورتی و نارنجی

8. صورتی + زیتونی

این فضای شاد به سبک چینی، کاری از طراح معروف Ariel Okin است و همانطور که مشاهده می‌کنید به زیبایی تمام از ترکیب رنگ صورتی و زیتونی استفاده کرده. در این طرح زیتونی یک پس‌زمینه آرامش‌بخش در اتاق ایجاد می‌کند. همچنین یک پتوی صورتی رنگ به همراه طرح‌های ظریف صورتی روی دیوار فضای سنتی و دنجی را ایجاد می‌کنند.

دکوراسیون اتاق صورتی و زیتونی

9. صوتی + کنفی

McKenna Blue نیز از یک کاناپه صورتی در خانه خود به همراه تزئینات کنفی استفاده کرده است. یک فرش کلاسیک کنفی به همراه سبدهای بافت‌ شده از کنف ممکن است در ابتدا ترکیب خوبی برای رنگ صورتی به نظر نرسند اما با انتخاب‌ رنگ‌هایی که تناژ سفید دارند با این ترکیب می‌توانید یک دکوراسیون خیره‌ کننده ایجاد کنید.

دکوراسیون اتاق صورتی و کنفی

10. صورتی + خاکستری تیره

اگر به رنگ خاکستری تیره علاقه دارید خوب است بدانید که ترکیب این رنگ با صورتی می‌تواند جلوه بسیار زیبایی داشته باشد. برای مثال می‌توانید این اتاق نشیمن که توسط Megan Hopp طراحی شده را ببینید. دیوارهای سفید و مبلمان باعث می‌شوند که اتاق پرنور و زیبا به نظر برسد. این نکته مهمی است که هنگام کار با رنگ خاکستری باید حتماً در نظر بگیرید.

دکوراسیون اتاق صورتی و خاکستری

12. صورتی + آبی فیروزه‌ای

Heather Thibodeau در اتاق خوابی که برای فرزند خود طراحی کرده از دو رنگ صورتی و آبی فیروزه‌ای و طرح‌های گلدار استفاده کرده. طراحی این اتاق ثابت می‌کند که با دیوارهای سفید نیز می‌توان دکوراسیون‌های زیبا و پر جنب و جوش پدید آورد.

دکوراسیون اتاق صورتی و آبی فیروزه ای


بهترین طراح و دکوراتور داخلی را در بیزاپ جستجو کنید


 

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است