لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

لباس عروس‌ های ترند سال 2022

دسته بندی :سبک زندگی
تاریخ انتشار : 1401/03/03نویسنده: زهرا خرم زادهزمان مطالعه: 3 دقیقهنظر: 0بازدید: 941

ممکن است در آستانه ازدواج باشید، مزون داشته باشید یا تنها عاشق مدل‌های لباس عروس باشید؛ به هر حال این مقاله برای شما نوشته شده است تا جذاب‌ترین لباس عروس‌های سال 2022 را ببینید. لباس عروس‌های مد سال جدید انواع متنوعی را در بر گرفته و حتماً یکی از آنها مطابق سلیقه شما خواهد بود. از لباس عروس‌های کوتاه گرفته تا لباس‌های پف‌دار، قرار است هر آنچه را که مد لباس عروس سال 2022 است به شما معرفی کنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

لباس عروس‌های ترند سال 2022

لباس عروس کوتاه

اگر قصد برگزاری یک مراسم عروسی کوچک و خودمانی دارید یا کفش‌های خاصی انتخاب کرده‌اید که دوست دارید همه آنها را ببینند، لباس عروس کوتاه مناسب‌ترین گزینه برای شما است. همچنین این لباس برای فرمالیته‌ها و مراسم عقد نیز مناسب است و نسبت به سایر لباس‌ها هزینه کمتری دارد.

لباس عروس‌های رافل (تور موج‌دار)

لباس عروس‌های رافل یا پری دریایی، برای افرادی مناسب است که عروسی‌های بزرگی می‌گیرند اما نمی‌خواهند لباسی پر زرق و برق داشته باشند؛ در عین حال دوست دارند لباسی متفاوت و چشمگیر به عنوان عروس به تن کنند. این مدل لباس عروس در سال 2020 نیز ترند بود و همچنان جذابیت خود را حفظ کرده است.

مدل لباس عروس پف دار

لباس عروس پر دار

پرها به یکی از جذاب‌ترین و مهم‌ترین جزئیات لباس عروس تبدیل شده‌اند. ظرافت این پرها به لباس شما جلوه‌ای رویایی و جذاب می‌دهد و قطعاً می‌توانید عکس‌های خوبی با این لباس داشته باشید. این تزئینات در سال‌های اخیر توجه افراد زیادی را جلب کرده است و امسال نیز جزء ترندها است.

مدل لباس عروس پر دار

لباس عروس آف شولدر یا بدون سر آستین

بدون شک لباس عروس‌های بدون سر آستین جلوه‌ای جذاب‌تر و رمانتیک‌تر به عروسی شما می‌دهند. به کمک این لباس می‌توانید زیبایی گردن و ترقوه خود را به نمایش بگذارید و در شب عروسیتان به معنای واقعی کلمه ملکه آن شب باشید! این مدل یکی از معدود مدل‌هایی است که تقریباً با هر نوع پارچه‌ای زیبا است. چه دامن پفی انتخاب کنید، چه مدل ماهی یا کلوش، این مدل بالا تنه برای همگی مناسب است.

مدل لباس عروس شانه باز

لباس عروس اورال یا شلوار دار

سبک مدرنی از لباس‌های عروس، برای افرادی که می‌خواهند در روز عروسی متفاوت و راحت باشند لباس عروس‌های شلوار دار یا انواع اُوِرال است. همچنین اگر برای مراسم عقد، فرمالیته یا یک عروسی کوچک آماده می‌شوید، این مدل‌ها بسیار جذاب و مناسب هستند. متناسب با سلیقه و فرم بدن خود می‌توانید هر نوع تاپ یا کت و یقه‌ای را انتخاب کنید و از راحتی و جذابیت لباس خود لذت ببرید.

لباس عروس ساده و اورال

لباس عروس یقه مربعی

این مدل یقه خط گردن و شانه‌ها را به شکل شگفت‌انگیزی زیبا نشان می‌دهد. این مدل یقه در دوره رنسانس رواج بیشتری داشت و حالا دوباره به مد برگشته است. اگر به دنبال یک لباس عروس کلاسیک هستید، لباس عروس یقه مربعی خود را با پارچه ساتن سنگین سفارش دهید یا اگر می‌خواهید لباستان لطیف‌تر و رمانتیک‌تر باشد از پارچه‌های گل دار ظریف استفاده کنید. طرفداران سبک بوهو می‌توانند پارچه کرپ را برای این لباس انتخاب کنند.

لباس عروس یقه مربعی

لباس عروس چاک‌دار

لباس عروس‌های چاک‌دار به خصوص آنهایی که چاک بلندتر و بازتری دارند، اخیراً بسیار محبوب و ترند شده‌اند. این لباس جذابیت شما را در روز عروسی چندین برابر می‌کند و همه نگاه‌ها را به خود خیره می‌کنید. برای این لباس می‌توانید کفشی زیبا و خاص نیز انتخاب کنید که هنگام راه رفتن مشخص باشد. اگر به دنبال لباسی ظریف، خیره‌کننده و متفاوت هستید این گزینه را حتماً امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب مدل موی عروس [متناسب با نوع مو]
 

مدل لباس عروس چاک دار

شنل، کت و تاپر

یکی از مدل‌های ترند لباس عروس، استفاده از شنل، کت یا تاپر روی لباس عروس است. به خصوص اگر لباس عروسی را پسندیده‌اید که سرشانه‌های آن بیش از حد باز است و آن را دوست دارید، اما ممکن است شما را معذب کند، از یکی از این اکسسوری‌ها استفاده کنید تا هم لباس عروس ترندی داشته باشید هم با لباس خود احساس راحتی کنید.

لباس عروس پوشیده

لباس عروس اسلیپ (جذب و ساده)

سال 2022 سال تجدید حیات لباس عروس‌های ساده و جذب است. این لباس‌ها برای عروس‌هایی که اندامی لاغر و شانه‌های ظریف دارند، مناسب‌تر است. همچنین اگر قد بلندی دارید، لباس عروس اسلیپ یکی از گزینه‌های مناسب شما است اما اگر قدتان کوتاه است، توصیه می‌شود این مدل را انتخاب نکنید؛ زیرا ممکن است قدتان را کوتاه‌تر نشان دهد. اگر بخواهید می‌توانید تجملات بیشتری به این مدل لباس اضافه کنید؛ مثلاً از یک شنل ظریف یا اکسسوری‌های پردار استفاده کنید.

لباس عروس ساده


بهترین و نزدیکترین

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است