لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

26 ایده ناب و خلاقانه برای دکوراسیون بهاری خانه

تاریخ انتشار : 1401/02/05نویسنده: نیکو مومنیانزمان مطالعه: 10 دقیقهنظر: 0بازدید: 833

یک راه ساده برای آماده سازی خانه در بهار این است که دکوراسیون میز را تغییر دهید. در مورد وسایل سرو، ملحفه و وسایل اصلی خود که مناسب فصل هستند و با شکوفه‌های تازه ترکیب خوبی می‌شوند، فکر کنید و این چند ایده را دنبال کنید!

غذاهای خود را زیبا تزئین کنید

بهار خود را با استفاده از تازه‌ترین میوه‌ها و زیباترین چیدمان‌ها شروع کنید. خلاقیت خود را بر روی غذاها با استفاده از تزئین آن‌ها نشان دهید. دقت کنید که میوه‌ها و سبزیجات شما چه ویژگی‌هایی برای زیبایی بخشیدن به میز شما دارند.

غذاآرایی

نقش مهم کاغذ در تزئینات

از کاغذ به جای گیاهان واقعی استفاده کنید. بچه‌های شما ممکن است دوست داشته باشند در این پروژه به شما کمک کنند. هرکسی که دور میز شام نشسته باشد می‌تواند احساس کند که تلاش خود را کرده است و به آن افتخار ‌کند!

گل کاغذی

گلدان‌های گچی

کثیفی کار با گچ کمتر از بتن است. با گچ می‌توانید چندین گلدان در هر طرح و رنگی بسازید.به یاد داشته باشید که هنگام تصمیم گیری در مورد رنگ، از رنگ‌های پاستلی،بیشتر استفاده کنید.

گلدان بتنی

دسته گل رنگی بهاری

یک دسته گل ساده بهاری رنگارنگ چیزی است که شما را با نشاط‌تر می‌کند. آن را روشن و شاد بچینید. گل‌هایی را انتخاب کنید که به شما احساس خوبی می‌دهند.

دسته گل صورتی

دسته گل آویزی

گاهی نیاز است دسته گل را به جای قرار دادن روی میز، به دیوار آویزان کنید. این کار باعث پخش بهتر بو نیز می‌شود.

دسته گل آویز

دسته گل رز صورتی

صورتی رنگی‌ست که نشانه‌ی بهار است. چیدمان گل رز بر روی میز توجه مهمان‌ها را به خود جلب می‌کند و بهار را برای آن‌ها تداعی می‌کند.

دسته گل رز صورتی

استفاده از انواع گل‌ها به عنوان هدیه به مهمان!

 وقتی صحبت از تزئین خانه در بهار می‌شود، گل‌ها واقعاً می‌توانند نقش بزرگی در آن داشته باشند. مهمانان را با دسته گل‌های کوچکی که خودتان درستشان کرده‌اید به خانه بفرستید. و یا حتی اگر این ایده را دوست ندارید می‌توانید هر زمان که میز شام را چیدید در بشقاب هر مهمان یک گل صورتی کوچک بگذارید.

هدیه گل

شب‌های مراکشی

فانوس‌ها سنبل مراکش و همچنین ایده خوبی برای رویدادهای بهاری هستند. از یک چراغ فانوس در همه اشکال و اندازه‌ها استفاده کنید این کار باعث می‌شود که تزیین میز شما جذاب و گیرا باشد.

چراغ مراکشی

رشته‌ی گل

یک رشته بلند از سرسبزترین سبزه‌ها با چند جوانه پراکنده که به سلیقه‌ی خودتان به آن اضافه کرده‌اید فضا را کاملاً دگرگون می‌کند به این ترتیب مهمان‌ها روی هر صندلی هم که باشند قادر به تماشای آن‌ها خواهند بود.

رشته گل

تخم مرغ رنگی پاستلی

عید نوروز از جمله مهم‌ترین تعطیلات بهاری است؛ بنابراین ما باید از این ایده تخم مرغ پاستلی زیبا استفاده کنیم. چند تخم مرغ را به رنگ‌های پاستلی درآورده و روی میز بگذارید تاثیر این رنگ‌ها در تزیین میز شما فوقالعاده خواهد بود.


بیشتر بخوانید: 38 نکته کاربردی برای نظافت بهاره خانه


تخم مرغ رنگی

خوشه‌های اسطوخدوس

با بوی خوش اسطوخدوس مهمان‌ها را مجذوب خود کنید. اسطوخدوس یک تزیین زیبا برای میز و حتی پیش غذا ست!

اسطوخودوس

قوطی چای

مطمئناً قوطی‌هایی از چای در خانه دارید، حتی اگر آن‌ها را دور انداخته‌اید، همیشه می توانید قوطی های بسیار قدیمی را در بازار محلی خود پیدا کنید. آن‌ها در همه اشکال و اندازه‌ها وجود دارند و ممکن است به گلدان مناسبی برای گل بنفشه، گل مروارید و دسته گل های ساده تبدیل شوند.

کوزه‌های سنگی رنگ آمیزی شده

یک ردیف شیشه‌های رنگی زیبا پر از گل‌های تازه بهاری، به هر مجلسی جلوه‌ای شیک و تازه می‌بخشد. این کاردستی کوچک بسیار سریع و آسان آماده می‌شود. فقط از عکس پایین ایده گرفته و اجرایش کنید!

کوزه‌های سنگی رنگ آمیزی شده

هر گل در یک گلدان

این ایده ظریف و عاشقانه و در عین حال کم هزینه است! مثل تصویر، هر گل را در یک گلدان قراردهید و جلوه‌ی زیبایی به میز ببخشید!

هر گل در یک گلدان 

گلدانی با سلیقه‌ی خودتان

برای علاقه مندان به تزئینات بهاری، این کاردستی کاملاً لذت‌بخش است. پالت رنگی خود را انتخاب کرده و دست به کار شوید. نکته قابل توجه این است که گل‌هایی با رنگ خنثی ولی در گلدان‌های رنگارنگ استفاده کنید. به این ترتیب هم گلدان و هم گل‌های شما توجه همه را جلب کرده و به میز روح می‌بخشند.

دسته گل

بطری‌های فرانسوی قدیمی

بطری‌های فرانسوی قدیمی یکی دیگر از ظروف اصلی تزیین بهاری با حال و هوای عاشقانه است. توجه به جزئیات  بطری‌ها نقش مهمی در زیبایی این ایده ایفا می‌کند.

بطری‌های فرانسوی قدیمی

دکور متفاوت

یک ایده جسورانه و شاد برای تزیینات بهار، گلدان تک رنگ زرد است. قرار دادن گل‌های صورتی در گلدانی زرد واقعا ایده‌ی خوبی‌ست چرا که این دو رنگ با هم در تضاد هستند ولی با این حال ترکیب شیک و جالبی می‌شوند.

گل در سطلهای رنگی

کاکتوس کوچک

یک مینی کاکتوس هم می‌تواند برای تزیین دکوراسیون بهاری به کار برود. کاکتوس‌ها گیاهان کوچک مقاومی هستند که با گلدان‌های رنگی به خوبی می‌توانند به میز شما طراوت و زیبایی ببخشند.

لوستر گل

اگر به دنبال چیز متفاوت تری هستید یک لوستر گل درست کنید. تنها چیزی که نیاز دارید چند رشته برگ تازه،گل، و یک حلقه‌ی ساده است! طبق تصویر زیر به آسانی می‌توانید یک لوستر درست کرده و لذتش را ببرید!

لوستر گل

چیز کیک خوراکی

یک دورهمی بهاره حتما نیاز به شام و ناهار ندارد، گاهی اوقات فقط از کنار هم نشستن و خوردن یک چای و کیک لذت بیشتری می‌بریم. برای یک دورهمی اگر خودتان قصد دارید که کیکی درست کنید تزیینات کیک را بهاری کنید! چند تکه میوه‌ی بهاری با چند عدد ماکارون رنگی میتواند جلوه‌ی دورهمی دوستانه‌ی شما را کاملا دگرگون کند.

چیز کیکی

سرخس! یک راه حل کم‌هزینه

اگر بودجه‌تان محدود است اما هنوز به تزیینات بهاره علاقه‌مندید به سرخس‌های دوست داشتنی باغ یا باغچه‌ی خود مراجعه کنید تا اثر جادویی خود را روی میز شما بگذارند. رنگ سبز، پر جنب و جوش است و می‌تواند به خوبی حس تازگی و لطافت بهار را به شما انتقال دهد.

سرخس در دکور آشپزخانه

تبدیل آباژورهای قدیمی به گلدان

آیا ایده بازیافت یا استفاده مجدد از اشیا را دوست دارید؟ چیز‌های زیادی در اطراف ما وجود دارد مانند آباژور‌های قدیمی که فراموش می‌کنیم از آن‌ها به درستی استفاده کنیم. مطمئناً باورتان نمی‌شود اما این ایده نقش مهمی در دکوراسیون بهاره‌ی شما دارد.

میز با کاغذ کرپ!

اغلب برای جشن گرفتن بهار، ترجیح بر استفاده از وسایل بی دردسر مانند گل، مروارید و کاغذ کرپ است. سعی کنید برای تغییر دکوراسیون، جشن حمام نوزاد یا شام عید نوروز در بهار امسال، روی میز سرو غذا، با کاغذ کرپ چند گل کاغذی درست کرده و روی میز پخش کنید. این کار شاید به نظر ایده‌ی خوبی نباشد اما تاثیر بسزایی در جلب توجه مهمانان دارد

تزیین با کاغذ کرپ


نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است