لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

4 نکته چیدمان برای آسان شدن نظافت خانه

تاریخ انتشار : 1401/03/01نویسنده: مومنیانزمان مطالعه: 3 دقیقهنظر: 0بازدید: 649

به طور معمول، ما خانه‌های‌مان را متناسب با سبک طراحی و تزئیناتی که دارد تمیز می‌کنیم. هر هفته قفسه‌های باز خود را گردگیری می‌کنیم و هر روز میزها را پاک می‌کنیم. اما اگر روند معکوس شود چه؟ اگر خانه‌هایمان را طوری طراحی کنیم که تمیز کردن آن‌ها تا حد امکان آسان‌تر شود؟ اگر هدف شما خانه‌ای با نگهداری راحت‌تر است که به زمان بسیار کمی برای تمیز کردن نیاز دارد، در اینجا انتخاب دکوراسیون نقش مهمی دارد. راجع به آن به خوبی فکر کنید، خانه‌ی خود را برای یک روند سریع بازسازی آماده کنید.

دکوراسیون خانه با رنگ سفید

مبلمان مجلل 

هنگام خرید مبل، صندلی چوبی، میزهای جانبی و در واقع انواع مبلمان، به دنبال وسایل بلند بر روی پایه‌ها باشید. همچنین می‌توانید برای انتخاب کابینت آشپزخانه مدل‌هایی را خریداری کنید که کاملاً به دیوار متصل هستند اما از سطح کف آشپزخانه کمی بالاتر قرار دارند. به این ترتیب، می‌توانید به راحتی با جاروبرقی یا تی زیر آن‌ها را تمیز کنید.

انتخاب رنگ مناسب در طراحی دکوراسیون

اگر حیوانات خانگی بازیگوش یا بچه‌های کوچکی دارید که احتمال دارد اثر انگشت لکه‌دار و یا اثری از مداد رنگی را به اشتباه روی دیوارها داشته باشند، از رنگ‌آمیزی در توناژ مات کاملاً خودداری کنید. در عوض، صاف‌ترین و براق‌ترین رنگ را انتخاب کنید. معمولاً رنگ سفید ساده برای دیوارها مناسب است و اگر نمایی نیمه براق داشته باشد جهت جلوه‌ی تزئینی توصیه می‌شود. از این سطوح براق، خاک و کثیفی را می‌توان به راحتی پاک کرد.

 

بیشتر بخوانید: 6 ایده سازماندهی اتاق به سبک ماری کوندو

مبلمان با دوام

هنگامی که به دنبال یک مبل راحتی تمیز هستید، وسایل یا لوازم داخلی همه چیز را تغییر می‌دهد. چرم به راحتی پاک می‌شود. فقط مطمئن شوید که کثیفی را فوراً تمیز کرده و سالی یک بار از پارافین مخصوص چرم برای براق کردن آن استفاده کنید.

اگر مبل‌های پارچه‌ای را ترجیح می‌دهید، به دنبال آن‌هایی باشید که ضد لک بوده یا میکرو فیبر مقاوم در برابر لکه دارند. در غیر این صورت، یک مبل روکش‌دار انتخاب کنید تا بتوانید هر زمان که به نظافت نیاز داشت روکش را در ماشین لباسشویی بیندازید. در نظر بگیرید که رنگ‌های تیره‌تر لکه‌ها را بهتر پنهان می‌کنند، اما اگر حیوان خانگی دارید، قطعاً بهترین گزینه نخواهد بود.

مبلمان پغارچه ای رنگ شاد

شلف‌های باز

قفسه‌های شیک و زیبای مدرن واقعاً جذاب و حیرت انگیز به نظر می‌رسند، اما در حقیقت، نیاز به گردگیری بیشتری دارند. برای نظافت سریع‌تر، از کابینت‌های شیشه‌ای مانند ویترین استفاده کنید تا بتوانید ظروف تزئینی مورد علاقه‌ی خود را به راحتی ببینید و درصورت نیاز آن‌ها را سریعاً پاک کنید.


نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است