لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

6 راه برای باز کردن گرفتگی کاسه توالت بدون لوله بازکن دستی

تاریخ انتشار : 1401/02/15نویسنده: یزدانیزمان مطالعه: 4 دقیقهنظر: 0بازدید: 556

            با این ایده‌ها همه چیز را به درستی انجام دهید.

جایگزین لوله بازکن دستی: با مایع ظرف‌شویی شروع کنید

شستن دستشویی

            استفاده از لوله بازکن دستی برای گرفتگی توالت کار خوشانیدی نیست، اما راه بهتری هم وجود دارد. برای باز کردن گرفتگی توالت بدون لوله بازکن دستی، به آشپزخانه بروید و مقداری مایع ظرفشویی بردارید. لغزندگی مایع ظرفشویی باید به لیز شدن لوله گرفته شده کمک کرده و سبب شود که مواد مانده در لوله راحت‌تر حرکت کنند.

            حدود نصف فنجان مایع ظرفشویی را در توالت بریزید. اگر مایع ظرفشویی‌تان تمام شده است، یک تکه صابون را به تکه‌های کوچک بسیار ریز کرده و داخل توالت بیندازید. اگر هیچ یک از این روش‌های غیر معمول کار نکرد، در ادامه راهنمای هوشمندانه ما برای چگونگی باز کردن گرفتگی توالت آمده است.

بهترین دستمال توالت را برای لوله کشی خود بررسی و پیدا کنید

            ما میزان حل شدن دستمال توالت در آب را آزمایش کردیم و چنین اتفاقی افتاد. این بهترین دستمال توالت برای لوله کشی شماست.

آب داغ اضافه کنید

            اگر مایع ظرفشویی به تنهایی مفید واقع نشد، اضافه کردن آب ممکن است باعث حرکت مواد داخل لوله شود. یک سطل را با آب گرم حمام پر کنید (آب جوش می‌تواند منجر به ترک خوردن توالت‌ چینی شود) و آب را از ارتفاع حدود نیم متر داخل توالت بریزید. فشار آب می‌تواند هر چیزی که باعث گرفتگی شده است را از بین ببرد.

بیشتر بخوانید: راهنمای لوله کشی سینک دستشویی

با چوب لباسی سیمی فنر لوله بازکنی دستی خانگی درست کنید

چوب لباسی سیمی

            برای گرفتگی‌های شدیدتر ممکن است به جابجا کردن گرفتگی‌ها نیاز داشته باشد. برای انجام این کار بدون لوله بازکن دستی ، چوب لباس سیمی را باز کرده تا صاف شود. یک سر سیم را در قسمتی که گرفته است فرو کنید. موادی که باعث گرفتگی‌ شده‌اند را تا زمانی تکان دهید که حرکت کرده و در لوله‌ی فاضلاب جریان پیدا کنند.  

جایگزین لوله بازکن دستی: مخلوط جوش شیرین

            به عنوان جایگزینی برای استفاده از مایع ظرفشویی و لوله بازکن دستی، این محلول کاملا طبیعی را امتحان کنید. یک فنجان جوش شیرین و دو فنجان سرکه را داخل توالت بریزید. نیم ساعت صبر کنید. اگر گرفتگی از بین نرفت، روش آب گرم را امتحان کنید. و هنگامی که در حمام و دستشویی هستید، این 13 نکته را در مورد نحوه تمیز کردن سریعتر و بهتر حمام و دستشویی بررسی کنید.

از یک بطری پلاستیکی برای ایجاد فشار آب استفاده کنید

بطری آب

 

            هشدار: این ترفند رفع گرفتگی ممکن است کثیفی به همراه داشته باشد.

            با خالی کردن هرچه بیشتر آب از کاسه توالت شروع کنید. می‌توانید این کار را با پر کردن مدام یک ظرف کوچک از آب توالت و ریختن آب در یک سطل بزرگ انجام دهید. سپس، یک بطری پلاستیکی بزرگ را با آب گرم پر کنید.

            انگشت شست خود را بر روی سر بطری قرار داده و انتهای بطری را در لوله خروجی توالت قرار دهید. (شاید بهتر باشد برای این مرحله دستکش بپوشید.) انگشت شست خود را برداشته و بطری را فشار دهید تا آب داخل لوله رد شود. فشار اضافی می‌تواند هر چیزی که باعث گرفتگی شده است را از بین ببرد.

جایگزین لوله بازکن دستی: لوله بازکن تفنگی

            اگر می‌خواهید قبل از رفع گرفتگی، آب کاسه توالت خود را تخلیه کنید، در اینجا یک نکته منحصر به فرد برای خارج کردن آب وجود دارد.

" زمانی که در حال تعمیر یا تعویض توالت هستید، باید تمام آب را خارج کنید. صرفاً قطع کردن منبع آب و کشیدن سیفون فایده ندارد. یک اسفنج می‌تواند کار ساز باشد، اما به کندی و آرامی. بنابراین من از یک لوله بازکن تفنگی قدیمی برای کشیدن آب و ریختن آن در سطل استفاده می‌کنم و فقط چند قطره آخر باقی مانده را با اسفنج خارج می‌کنم." - خواننده دیل کانکلین (Dale Conklin).

لوله بازکن تفنگی


بهترین و نزدیک ترین   توالت فرنگی در بیزاَپ

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است