لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

6 سایت برای دانلود موزیک بدون کپی رایت

دسته بندی :تکنولوژی
تاریخ انتشار : 1401/09/06نویسنده: مرضیه درگاهیزمان مطالعه: 6 دقیقهنظر: 0بازدید: 64

از موسیقی در ویدیوهای یوتویوب از منبع کپی رایت استفاده نکنید؛  احتمالاً اگر این را رعایت نکنید، ویدیوی شما حذف می‌شود. در عوض، موسیقی رایگان و بدون حق امتیاز را از یکی از این سایت‌ها دریافت کنید.
مهم نیست که آیا امید دارید حسی ویرال شوید یا تنها چیزی را برای دیدن اعضای خانواده یا دوستان پست می‌کنید. اگر برای دیدن عموم آزاد است، صاحب حق کپی رایت آن موسیقی می‌تواند علیه شما ادعا کند و ویدیوی شما را حذف کند. و بله، یوتویوب به خاطر برداشتن ویدیوی‌ها شما معروف است.

مطلب پیشنهادی: پرتره های جالب از صورت انسان و حیوان

گزینه بهتر این است که از موسیقی بدون حق کپی رایت استفاده کنید. این کار شما را از محدودیتهای حق کپی رایت نجات می‌دهد. این سایت‌های دانلود موسیقی رایگان به شما انتخاب‌های موسیقی عالی می‌دهد. شما تنها لازم است تا لینکی به منبع در توضیح خود اضافه کنید.

1. دمتیک
دمتیک سرویسی است که اکثر سازندگان یوتویوب باید برای آهنگ‌های رایگان از هنرمندان و موسیقی‌دانان تاییدشده از آن استفاده کند. برای دسترسی با آن، شما باید عضوی از دمتیک باشد، اما نیاز ندارید برای وارد شدن کارت عضویت داشته باشید.
پس از اینکه عضو سایت شدید، شما می‌توانید کاتالوگ کامل موسیقی موضوعی را ببینید که شامل موسیقی از چندین هنرمند منحصر به فرد است. همچنین دسترسی به آهنگ‌های برخی از نوازندگان نسبتاً محبوب را فراهم می‌کند.

البته یکسری قواعد برای پلتفرم وجود دارد. اعضای دمتیک باید لینک و سبک انتساب خاص را برای استفاده از آهنگ‌ها در یوتویوب یا اینستاگرام دنبال کنند واینها تنها دو پلتفرم هستند که به شما اجازه می‌دهند تا ویدیوی خود را نشان دهید. اما مادامیکه این نیاز را دنبال کنید، شما می‌توانید موسیقی رایگان را دنبال کنید واز آهنگ حرفه‌ای برای ویدیوهای خود استفاده کنید.

2. یونمینوس
یونمینوس وبسایت دیگری برای دانلود رایگان موسیقی است. این سایت از تمام سایت‌های دیگر در اینجا متفاوت است به خاطر اینکه مسیرها با مجوز Creative Commons Zero (CC0) همراه است. 
اگر شما درباره مجوزهای کریتیو کامنز نمی‌دانید، مجوز CC0 به شما امکان استفاده هر کاری به صورت رایگان به علت شخصی یا تجاری را می‌دهد، آن را به دلخواه خود و بدون ذکر منبع ویرایش کنید. یعنی شما می‌توانید هر کاری را که می‌خواهید با موسیقی در یونمینوس انجام دهید و نباید لینکی را برای آن در توضیح یوتویوب اضافه کنید یا آن را در هر رول اعتباری لحاظ کنید.
آهنگ‌های جدید هر چند وقت یکبار به یونمینوس اضافه می‌شوند. اگر می‌خواهید دفعه بعدی از مطالب جدید اطلاع داشته باشید، برای گرفتن هشدارها در خبرنامه اشتراک بگیرید. همچنین می‌توانید سایت‌های دارای موسیقی رایگان Creative Commons را بررسی کنید تا آهنگی متناسب با سلیقه خود پیدا کنید.

3. آیکون 8 فیوجیو

آیکون 8 منبع مشهور برای آیکون‌هاو عکس‌های استوک رایگان است و انتخاب عالی موسیقی بدون حق امتیاز و ترک‌های صوتی را ارائه می‌کند. هر ترک را می‌توان به صورت MP3 باکیفیت رایگان دانلود کرد یا می‌توانید برای باز کردن قفل فایل WAV هزینه کنید.
کلکسوین موسیقی به سه دسته طبقه‌بندی شده است: تم‌ها، ژانرها و مودها. هر یک طبقه‌بندی فرعی خود را برای پالایش بیشتر انتخاب‌های شما دارد و سریعاً پیدا می‌کند که چه چیزی دوست دارید. می‌توانید هر آهنگ را کاملاً قبل از دانلود استریم کنید و اطلاعاتی مانند زمان اجرا، ویژوالایزر و غیره را دریافت کنید.
البته، کاربرد جستجو نیز وجود دارد. اما احتمالاً بهتر است از تعداد زیادی تگ روی سایت برای مرور و پیدا کردن موسیقی رایگان برای دانلود ویدیو یوتویوب خود پیدا کنید.

4. تکنوعکس
سال‌هاست که نوازنده و یوتیوبر تکنوعکس آهنگ و موسیقی می‌سازد و به منبعی عالی برای دانلود موسیقی رایگان تبدیل شده است برای اینکه هر کسی در اینترنت می‌تواند به صورت رایگان از آن استفاده کند. اکثر این آهنگ‌ها موسیقی رقص الکترونیک، راک و متال هستند، اما آهنگ‌های موضوعی زیادی نیز وجود دارد.
مجوز CC 4.0 تنها به این معنی است که شما باید لینک اصلی را نسبت دهید و توجه کنید که آیا هر تغییری را داده‌اید. در عوض، شما تقریباً 1500 آهنگ مختلف در چند ژانر و حتی کیفیت‌هایی مانند کمدی، دراما، وحشتناک و غیره را جمع‌آوری می‌کنید. 
به چند ترک گوش کنید و ممکن است فکر کنید، «هر، این را قبلاً شنیده‌ام». به این خاطر استکه موسیقی تکنوعکس به طور گسترده قبلاً در یوتویوب استفاده شده است.
برای دریافت جدیدترین آهنگ‌ او، می توانید کانال YouTube TeknoAXE را دنبال کنید. او معمولاً هر هفته یک آهنگ جدید آپلود می‌کند و قبل از محبوب شدن این راهی خوب برای یافتن صدای جدیدی برای ویدیوی شما است.

5. پیکسابای
پیکسابای سایت محبوب برای عکس‌های استوک رایگان است، اما می‌توانید دراینجا نیز موسیقی بدون حق امتیاز دریافت کنید. پیکسابای در سال 2020 آغاز به کار کرد که سایت را به محلی راحتی برای شما تبدیل کرده است و بنابراین می‌توانید به راحتی پروژه ویدیوی خود را در یوتویوب بسازید.
بر اساس ژانر، حالت و برچسب جستجو کنید تا موسیقی پس‌زمینه عالی را به صورت رایگان برای ویدیوی YouTube خود دریافت کنید. علاوه بر موسیقی رایگان بدون حق امتیاز، می‌توانید جلوه‌های صوتی و ویدیویی موجود در اینجا را نیز پیدا کنید.
تحت مجوز پیکاسابای، می‌توانید موسیقی رایگان و بدون حق کپی رایت رابرایاستفاده تجاری و غیرتجاری و نیز اصلاح آنها دانلود کنید. مطابق با سایت، نسبت لازم نیست، اما انجام این کار، نوعی قدردانی از هنرمندی است که شما دارید از موسیقی او به صورت رایگان استفاده می‌کنید.

6. بنسواند
بنسواند انواع متنوعی از موسیقی بدون حق امتیاز دارد که می‌توانید دانلود کنید. طبقه‌بندی‌ها اسامی مشخص مانند صوتی، سینمایی، شهری وغیره را برای شما مهیا کرده‌اند. به همین ترتیب، شما از قبل می‌دانید هر دسته‌بندی موسیقی برای سبک شما مناسب است یا خیر.
بنسواند به شما امکان می‌دهد از موسیقی بدون حق امتیاز خود به صورت رایگان در ویدیوهای یوتویوب استفاده کنید. با این حال، چندین مجوز مختلف وجود دارد. به عنوان مثال، تحت مجوز رایگان، شما نمی توانید از موسیقی در تبلیغات اینترنتی استفاده کنید.
اگر می‌خواهید از آن فراتر از ویدیوی یوتویوب استفاده کنید، مطمئن شوید که آیا نیاز به خرید مجوز بر اساس جدول مقایسه مجوز بنسواند لازم دارید.
ویدیوهای خود را استفاده کردن از موسیقی بدون حق کپی رایت ایمن کنید
پیدا کردن موسیقی مناسب و استفاده از آن به طور قانونی تضمین می‌کند که ویدیوی شما تا زمانی که می‌خواهید وجود خواهد داشت. این موضوع مشمول تمایل، تمایلات اعلامیه‌های حذف حق نسخه‌برداری، یا نامه‌های توقف و توقف نیست. با این اوصاف، بهتر است کمی با قانون کپی رایت و همچنین روش‌های استفاده از مطالب دارای حق نسخه‌برداری در اینترنت آشنا شوید، به خصوص اگر اغلب ویدیوها را در یوتویوب آپلود می‌کنید.


برای دیدن بیش از 10000 متخصص خدمات خانه و ساختمان روی لینک کلیک کنید

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است