لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

9 تا از بهترین گل‌ها برای هدیه دادن به معشوقه‌تان در تابستان

دسته بندی :سبک زندگی
تاریخ انتشار : 1401/09/07نویسنده: ثمین یزدانیزمان مطالعه: 5 دقیقهنظر: 0بازدید: 47

آن‌‌ها برای هر مناسبتی دسته گل‌هایی با انواع گل و گل آرایی‌های مختلفی را دارند. با همه این گزینه‌ها، سوال اصلی این است که چه چیزی را هدیه بفرستیم. در این جا 9 تا از بهترین گل‌ها برای هدیه دادن به یک خانم آورده شده است:

مطلب پیشنهادی:  6 عادت صبحگاهی که به پوست شما آسیب میزند

1. گل رز

ارسال یک دسته گل رز برای معشوقهتان سالهاست که یک ترند بوده است. آن‌ها نشانه سعادت، عشق و محبت شناخته می‌شوند.
رز قرمز و صورتی دو نوع رنگ مورد علاقه اکثر خانم‌ها هستند. هنگام فکر کردن برای فرستادن گل برای خانمی، گل رز قرمز بیشتر اوغات اولین چیزی است که به ذهن می‌رسد.
گل رز قرمز می‌تواند گران باشد، پس مقداری گل رز صورتی نیز در دسته گل اضافه کنید. این کار هم می‌تواند در هزینه‌ها صرفه جویی کند و هم در عین حال پیام عشق را به مخاطب شما منتقل کند.
اگرچه این گل یک انتخاب محبوب برای روز ولنتاین است، اما عشق می‌تواند در هر مناسبتی وجود داشته باشد.

2. آفتابگردان 

صمیمیت و شادی را که وقتی با معشوقه خود هستید، احساس می‌کنید را می‌توان از طریق گل آفتابگردان ترجمه کرد. آن‌ها نه تنها نمادی از خورشید هستند، بلکه نشان دهنده وفاداری نیز می‌باشند. وفاداری بخش بسیار مهمی از یک رابطه از راه دور است.
رنگ زرد روشن آن‌ها می‌تواند روز هر کسی را بهتر کند. اگرچه آن‌ها کاملا سنبلی از فصل تابستان هستند، اما می‌توان آن‌ها را در تمام طول سال فرستاد.
این گل شاد و با نشاط می‌تواند محوری برای یک دسته گل زیبا باشد. گل‌های آفتابگردان گل‌های زیبایی برای یک خانم زیبا هستند.

3. گل بابونه 

یکی دیگر از بهترین گل‌ها برای هدیه دادن به یک خانم گل بابونه است. این‌ها به عنوان یکی از انواع گل‌های مناسب برای هدیه دادن به خانم‌ها شناخته شده‌اند زیرا نماد زیبایی، معصومیت و پاکی هستند.
گل بابونه را می‌توان در رنگ‌های مختلف یافت و به این ترتیب آن‌ها به شکل‌های مختلفی گل آرایی کرد. این امر به آن‌ها سطح بیشتری از شادی را می‌دهد.
این گل‌های زیبا برای یک خانم را می‌توان به عنوان یک دسته گل مخلوط فرستاد. گزینه دیگر این خواهد بود که برای او گل‌های بابونه‌ای بفرستید که نشان دهنده رنگ یا رنگ‌های مورد علاقه او باشند.

4. لیلیوم 

لیلیوم‌های سفید گل‌ محبوبی هستند که آن‌ها را به یکی از بهترین گل‌ها برای هدیه دادن به خانم‌ها تبدیل می‌کند. این گلها معمولاً به معنای فداکاری، صمیمیت یا خلوص هستند. معنای این گل بسته به نوع لیلیوم، فرهنگ و رنگ آن می‌تواند متفاوت باشد.
اسطوره‌های یونانی لیلیوم‌ها را به تولد دوباره و مادر شدن مرتبط می‌دانند. به طور عمده، لیلیوم‌ها به معنای خوش شانسی می‌باشند.
اگر معشوقه شما نیاز به کمی خوش شانسی دارد یا اگر می‌خواهید به او یادآوری کنید که به او فداکار هستید، لیلیوم‌ها می‌توانند انتخابی مناسب برای هدیه فرستادن باشند. آن‌ها همانند یک ستاره زیبا در یک دسته گل می‌باشند.

5. گل صد تومانی 

گل صد تومانی، گلی بسیار پر، معمولاً با عشق، موفقیت و محجوبیت همراه است. باور دیگر این است که آن‌ها برای افرادی که آن‌ها را دریافت می‌کنند یک طلسم شانس هستند.
گل صد تومانی در همه فصول موجود نیست، بنابراین اگر این گلی است که حتما باید به همسرتان هدیه بدهید، مطمئن شوید که زمان مناسب را از دست نمی‌دهید. بسته به جایی که هستید، گل صد تومانی می‌تواند در فصول مختلف موجود باشد.

6. نرگس 

گل نرگس معمولاً برای دهمین سالگرد ازدواج استفاده می‌شود، اما می‌تواند بهترین گل برای هدیه دادن به یک خانم باشد. نگران نباشید، برای هدیه دادن این گل نیازی به ازدواج کردن نیست. این گل مظهر خوش شانسی است.
فرستادن این گل برای همسرتان باعث خوشبختی و خوشحالی او می‌شود. گل نرگس همچنین با شروع‌های جدید همراه هستند. اگر معشوقه شما برای رسیدن به یک فرصت بزرگ خارج از کشور است، این می‌تواند بهترین گل برای شروع جدید او باشد.
از آن‌جایی که گل نرگس یکی از اولین گیاهانی است که پس از زمستان شکوفه می‌دهد، به خوش بینی نیز معروف می‌باشد. مثبت و شاد بودن این گل‌ها می‌تواند آن‌ها را به هدیه‌ای عالی برای بانوی زندگی شما کند.

7. لاله

لاله‌ها نه تنها به معنای عشق هستند، بلکه می‌توانند به معنای عشق کامل نیز باشند. این‌ گل‌ها جزو محبوب‌ترین گل‌ها در جهان هستند. اگرچه آن‌ها اغلب یادآور کشور هلند هستند، اما یکی از بهترین گل‌هایی هستند که می‌توان به یک دختر در هر کجا هدیه داد.
آن‌ها بخش‌های خاصی از عشق مانند راحتی و حرارت آن را نشان می‌دهند. این گل‌های کلاسیک گزینه‌ای مقرون به صرفه و در عین حال زیبا برای همسر و معشوقه‌ شما هستند.
لاله‌ها در رنگ‌های مختلف وجود دارند، بنابراین می‌توانید رنگ مورد علاقه یا چند رنگ را در یک دسته گل برای معشوقه خود بفرستید.

8. زنبق 

زنبق‌ها بیشتر در رنگ‌های آبی، سفید و زرد دیده می‌شوند، رنگ‌های پررنگ و روشن برای گلی که نشان دهنده ایمان و امید است. آن‌ها همچنین می‌توانند سنبلی برای خرد، شجاعت و تحسین در نظر گرفته شوند.
این گل‌ها معنای عمیق‌تری نسبت به اکثر گل‌ها دارند. وقتی به عنوان کادو، هدیه داده می‌شود، احساسات پشت آن‌ها تقریباً همیشه عمیق است.
برای ارسال پیام نهایی، زنبق بهترین گل برای هدیه فرستادن به یک خانم است.

9. گاردنیا

گاردنیا ظریف نمادی از خلوص، شادی و عشق را دارد. تاریخچه عاشقانه‌ای که با معشوقه خود دارید با فرستادن گل گاردنیا می‌تواند به خاطر سپرده شود.
این گل‌ها بر خلاف گل‌های دیگر، عطر و بوی خوبی دارند. معشوقه‌ شما نه تنها چیزی زیبا برای دیدن خواهد داشت، بلکه از بوی بسیار خوب آن نیز لذت خواهد برد.
بهترین گل برای هدیه دادن به معشوقه‌تان می‌تواند گاردنیا باشد. با گاردنیا عشقی که بین شما دوتا وجود دارد را به او یادآوری کنید.


امروز برای معشوقه‌ات گل بفرست!
اکنون که می‌دانید بهترین گل‌ها برای هدیه دادن به یک دختر چیست، وقت ارسال آن‌ها است! اجازه دهید معشوقه‌تان بداند که چقدر برای او مهم هستید، حتی اگر او فرسنگ‌ها از شما دور باشد.


بهترین و نزدیکترین مراکز خرید و فروشگاه ها شهر و محله شما در بیزاپ میباشد

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است