لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

تغییر دکوراسیون خانه؛ کاربردی اما ارزان

تاریخ انتشار : 1401/03/28نویسنده: نیکو مومنیانزمان مطالعه: 4 دقیقهنظر: 0بازدید: 723

از خانه خود خسته شده‌اید؟ اگر احساس می‌کنید که خانه شما دیگر بیش از حد یکنواخت شده می‌توانید این مقاله را بخوانید در این مقاله به شما خواهیم گفت که بطور مثال نصب یک جزیره آشپزخانه تنها راه تغییر دکوراسیون آن نیست!

 معمولاً تغییر فضای خانه یا تغییر اصطلاحاً دکوراسیون منزل کاری بی‌دردسر و آسان است وقتی پای ایده‌هایی مانند رنگ آمیزی کردن و یا خرید وسیله‌های جدید و یا تغییر فضا به میان می‌آید بسیاری از ما نگران این می‌شویم که چقدر باید پول برای آن خرج کنیم اما در این مقاله به شما راه‌حل‌هایی بسیار آسان و بی هزینه خواهیم گفت که قادر خواهید بود به راحتی فضای منزل را با آن تغییر دهید.

بیشتر بخوانید:   تغییر خانه برای حال و هوایی شاداب‌تر!

رسیدگی به کمد کفش‌ها

برای رفع آشوب و به هم ریختگی کفش‌ها تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که قفسه‌هایی تعبیه کنید که یکسان و یک اندازه بوده کف کفش‌ها را تمیز کرده و سپس آن‌ها را درون این قفسه‌ها قرار بدهید.

رسیدگی به کمد کفش‌ ها 

 استفاده از کمد دیواری 

فراموش نکنید که استفاده از کمد دیواری که در آن آیینه‌ای باشد برای اینکه بتوانید استایل‌های جذاب و دیدنی داشته باشید بسیار کارآمد است خود را در آینه نگاه می‌کنید و از کمد پشت آن وسیله‌ها و یا لباس‌هایی را که نیاز دارید انتخاب می‌کنید! کمدهای دیواری راه بسیار خوبی برای افزایش فضای شما هستند.

 استفاده از کمد دیواری 

جزیره آشپزخانه

استفاده از اپن دیگر قدیمی شده شما می‌توانید یک جزیره جذاب و شیک در وسط آشپزخانه به جای اپن تعبیه کرده و از کابینت‌های متفاوت و متعددی استفاده کنید و فضای منزل را به طور کلی تغییر دهید حتی می‌توانید با استفاده از چند صندلی زیبا جزیره را به میز غذاخوری تبدیل کرده و در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

جزیره آشپزخانه 

استفاده از وسایلی که باعث کاهش هدر رفت انرژی خواهد شد

انرژی منزل شما اگر که مراقب آن نباشید به راحتی هدر رفته و پول شما نیز هدر می‌رود استفاده از دستگاه‌های تهویه می‌تواند به راحتی باعث شود که رطوبت منزل تامین شده و از هدر رفت انرژی جلوگیری شود.

رسیدگی به اتاق پذیرایی

وقت آن رسیده که رنگ دیوارهای اتاق پذیرایی را متناسب با وسیله‌هایی که دارید تغییر دهید به یاد داشته باشید که اتاق پذیرایی به علت آنکه بیشتر وقت خود را در آنجا سپری می‌کنید از مهمترین مکان‌ها برای رسیدگی به خانه‌تان است حتی می‌توانید از قاب عکس‌های متنوع استفاده کنید یا اینکه میز تلویزیون را تغییر دهید در هر حال رسیدگی به این فضا باعث می‌شود به طور چشمگیری خانه‌تان زیباتر شود.

 استفاده از فضاهای بلا استفاده فضاهایی که بدون استفاده هستند

درون تمامی منزل‌ها وجود دارد یکی از آن فضاها فضاهای آشپزخانه‌ای است شما می‌توانید از اندک فضا برای قرار دادن یخچال‌ها استفاده کنید به یاد داشته باشید که استفاده هوشمندانه از فضا و وسایل باعث می‌شود شما نیازی به صرف انرژی و هزینه زیاد نداشته باشید اگر یخچال قدیمی دارید شاید وقت آن رسیده که آن را تعویض کنید چرا که وسیله‌های بزرگ به راحتی فضا را دگرگون می‌کنند.

استفاده از قفسه‌های بزرگ در فضای آشپزخانه

چه برای طراحی فضای آشپزخانه و چه برای اینکه بتوانید جای بیشتری برای وسیله‌ها داشته باشید استفاده از یک یا چند طبقه می‌تواند بسیار مقرون به صرفه و و بی‌نظیر باشد.

 


بهترین و نزدیکترین 

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است