لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

ساندویچ کوکی شکلاتی با طرح روح

دسته بندی :آشپزی
تاریخ انتشار : 1401/07/26نویسنده: مرضیه درگاهیزمان مطالعه: 4 دقیقهنظر: 0بازدید: 145

برای اینکه صورت ارواح با تم هالووین در حالیکه دارد جیغ می‌کشد را درست کنم از شکلات استفاده کردم، خوب تنها تونستم با کلمات بازی کنم.

مطلب پیشنهادی: طرز تهیه ساندویچ اسفناج و تخم مرغ

خلاصه دستور:

زمان آماده‌سازی: 30 دقیقه
زمان اضافی: 1 ساعت
زمان کلی: 1 ساعت 30 دقیقه
سرو: 4 نفر

بازدهی: 4 ساندویچ بستنی

در حالیکه داشتم روی ساندویچ بستنی کلاسیکی که تابستان امسال پست کردم کار می‌کردم، یادم می‌آید که فکر می‌کردم چقدر ساده‌تر می‌شود اگر از یک کلوچه از نانوایی استفاده کنم. و اگر می‌توانستم کوکی‌هایی با همان بافت نرم و چسبناک بیابم که ساندویچ‌های بستنی قدیمی به آن معروف هستند چقدر خوب می‌شد، اما فکر نمی‌کنم اینها وجود داشته باشند.
اینجا، کسی به کوکی اهمیتی نمی‌دهد. آنها صرفاً سیستم تحویل بستنی و بوم نقاشی برای اثرهنری شکلاتی هستند. البته، اگر بخواهید 100% را در خانه درست کنید، آسوده باشید، اما فکر می‌کنم ما باید این کار را در اوقات فراغت انجام دهیم تا بتوانیم صورت ارواحی که جیغ می‌کشند را خیلی خوب در بیاوریم و همانطوریکه در ویدیو می‌بینید، من هم‌چنان نیاز به انجام این کار دارم. و، اگر موضوع هالووین چیزی نیست که می‌خواهید یا نیاز دارید، می‌توانید از این تکنیک استفاده کنید تا ساندویج بستنی تولد مخصوص خود را درست کنید یا هر مناسبتی را جشن بگیرید.
راز در اینجا این است که درحالیکه شکلات هم‌چنان خوب و مرطوب است کار کنید و دفعه اول طراحی درستی داشته باشید و مراقب باشید که دست به آنها نزنید. من فکر می‌کنم اگر فقط صورت‌ها را لوله کرده بودم و همین طوری می‌گذاشتم بماند، مال من خیلی بهتر می‌شد. به هر صورت، مهم نیست طرح یا جشن چی باشه، امیدوارم به زودی اینها را امتحان کنید. لذت ببرید!

مواد لازم
• 8 عدد کوکی شکلاتی بزرگ
• 3 قاشق غذاخوری شکلات تلخ آب شده
• 4 قاشق چایخوری شکلات سفید آب شده
• ½ فنجان بستنی وانیلی

مراحل آماده‌سازی

مرحله 1
قسمت صاف 4 کوکی را با شکلات تلخ ذوب شده بپوشانید. به کوکی‌‌ها ضربه بزنید تا شکلات صاف شود.
مرحله 2
درحالیکه هم‌چنان خیس است، از کیسه لوله‌ای یا قاشق برای درست کردن شکل روح با شکلات سفید استفاده کنید؛ یکبار به آرامی ضربه بزنید تا یکدست شود. طرح‌های سفید بیشتری را می‌توانید به پیش زمینه سیاه شکلات اضافه کنید اگر دوست دارید.
مرحله 3
از شکلات سیاه برای درست کردن چشم و دهانی که دارد جیغ می‌زند استفاده کنید؛ ضربه بزنید یا یکبار دیگر تکان دهید تا همه یکدست شوند.
مرحله 4
بگذارید شکلات سرد شود تا اینکه خشک شود و سپس به آن دست بزنید، حداقل 1 ساعت بماند.
مرحله 5
روی 4 عدد کلوچه باقیمانده بستنی بریزید و روی آن را بپوشانید. با دقت فشار دهید تا صاف شود و قبل از سرو به فریزر منتقل کنید تا کاملا منجمد شود.

نکات سرآشپز:
مطمئن شوید که شکلات سیاه و سفید همزمان برای تزیین ذوب شدهاند.
اگر با اینها کار کردید و کم کم سرد یا سفت شدند، برای چند ثانیه در فر گرم بگذارید تا شکلات دوباره نرم شود.
حقایق غذایی
برای هر سرو:
501 کالری، 26.2 گرم چربی، 8.6میلی گرم کلسترول، 254.7 میلی گرم سدیم، 63.6گرم کربوهیدرات، 5.8 گرم پروتئین.


بهترین و نزدیکترین

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است