لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

آشپزخانه صورتی کلاسیک ایده ای برای روشن کردن خانه شما

تاریخ انتشار : 1401/05/09نویسنده: مسعود سلجوقیزمان مطالعه: 4 دقیقهنظر: 0بازدید: 498

سبک کلاسیک و مدرن در این فضای شاد باهم روبرو می‌شوند

سبک کلاسیک و مدرن در این فضای شاد باهم روبرو می‌ شوند

برای سامانتا کلاین، خالق محتوا، خانه او حکم یک بوم نقاشی را دارد. صفحه اینستاگرام او دریای عمیقی از رنگ‌های های زیبای صورتی و پاستلی است. بنابراین طبیعی است که آشپزخانه او همان حس بازیگوشی را تراوش کند. او با تبدیل یک آشپزخانه خاکستری و کسل‌کننده، دیوارهای سفید، کف مشمع و همه‌چیز به‌یک طراحی فراموش‌نشدنی کلاسیک/مدرن، حس شادی را در فضا ایجاد کرد. سامانتا با استفاده از صورتی کلاسیک کم‌رنگ گرم، آشپزخانه رویایی خود را ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید:   16 ایده شگفت انگیز برای چیدمان میز آشپزخانه

پالت نقاشی خود را برای رنگ‌کردن کابینت آماده کنید!

قبل از رنگ صورتی آشپزخانه

قبل از رنگ صورتی آشپزخانه

بعد: آشپزخانه با طرح صورتی کم‌رنگ و باکیفیت

بعد: آشپزخانه با طرح صورتی کم‌ رنگ و باکیفیت

کابینت‌های آشپزخانه شما اغلب بیشترین مساحت فضای آشپزخانه را اشغال می‌کنند، بنابراین قبل‌از شروع به سبک، رنگ و نور آشپزخانه خود توجه کنید. به‌عنوان‌مثال، آشپزخانه تیره‌تر ممکن است با کابینت‌های تیره عالی به‌ نظر برسد، اما آشپزخانه‌ای با نور طبیعی فراوان (مانند آنچه در اینجا نشان داده شده است) مکمل رنگ کابینت ملایم و روشن است. وقتی از رنگ سبک و روشن استفاده می‌کنید، ارزش آن را دارد که روی رنگی سرمایه‌گذاری کنید که کمتر استهلاک شده و  دوام بیشتری داشته باشد، به‌این ترتیب، کابینت‌های شما برای مدت طولانی‌تری جدیدتر به نظر می‌رسند.

جزئیات را با سخت‌افزار برنجی بپوشانید

جزئیات را با سخت‌ افزار برنجی بپوشانید

جزئیات مهم هستند! برای ایجاد یک آشپزخانه صورتی بدون نقص، سامانتا سخت‌افزاری مناسب را برای تمام قسمت‌های آشپزخانه انتخاب کرد. دستگیره‌ها و کشوهای برنجی مینیمالیستی به‌خوبی با عناصر فلزی موجود در چراغ‌ها ارتباط برقرار می‌کنند و طراحی کلی را منسجم‌تر می‌کند. شیر آب فلزی با رنگ صورتی نیز حس خوبی را ایجاد کرده و نور را به‌زیبایی منعکس می‌کند. همچنین، این شیر آب زیبا به‌خوبی با کاغذدیواری و کابینت ترکیب می‌شود.

جزئیات را با سخت‌ افزار برنجی بپوشانید

الگویی را به کاغذدیواری پس‌زمینه اضافه کنید

الگویی را به کاغذدیواری پس‌ زمینه اضافه کنید

چرا کاشی‌های مترویی خیلی طولانی؟! یک پس‌زمینه جدید که کاغذدیواری طرح‌دار باشد هم وجود دارد. درحالی‌که کاشی‌ها می‌توانند انتخابی عالی در آشپزخانه‌ای تمیز و مدرن باشند، یک کاغذدیواری مناسب برای پس‌زمینه، حال‌وهوای کلاسیک را به آشپزخانه بخشیده و فضا را خاص و غیرمنتظره می‌سازد. نگران رطوبت هستید؟ از رنگ برای ساختن دیواری با الهام از طرح‌های کاغذدیواری استفاده کنید که به‌راحتی تمیز شود!

برای داشتن آشپزخانه صورتی عالی، مدرن و کلاسیک را باهم ترکیب کنید

برای داشتن آشپزخانه صورتی عالی، مدرن و کلاسیک را باهم ترکیب کنید

همان‌طورکه می‌توانید از جلوه کم‌‌وزیاد برای ایجاد یک لباس عالی استفاده کنید، می‌توانید قطعات کلاسیک یا الهام‌گرفته از سبک کلاسیک را با نمونه‌های امروزی ترکیب کنید تا طرح یک  آشپزخانه صورتی خاصی  را به‌هم ترکیب کنید. اغلب اوقات ما بر روی مدهای جدید در طراحی تمرکز می‌کنیم، اما ترکیب قطعات کلاسیک، به‌خصوص آن‌هایی که انعکاسی از سلیقه شخصی شما باشند، راهی برای اطمینان از دوام آشپزخانه شما برای دهه‌های آینده است.

فراموش نکنید که لوازم خود را در نظر بگیرید

فراموش نکنید که لوازم خود را در نظر بگیرید

هنگام بازسازی یا ساخت آشپزخانه، مهم است که وسایلی را انتخاب کنید که به‌خوبی با رنگ‌ها و سبک‌های انتخابی شما کار هم‌خوانی داشته باشند. برای یک آشپزخانه با الهام از سبک کلاسیک، وسایلی با الهام از سبک قدیمی، مانند این فر و مایکروویو مشابه را در نظر بگیرید. یک یخچال درهم‌وبرهم می‌تواند هارمونی حاضر در طراحی آشپزخانه را کاملاً بر هم بزند و چشم را از زیبایی که ایجاد کرده‌اید منحرف کند (اما اگر آن یخچال به‌ناچار اینجا ماند، آن را رنگ‌آمیزی کنید!)

فراموش نکنید که لوازم خود را در نظر بگیرید

قفسه‌های خود را برای ایجاد حس نشاط تنظیم کنید

قفسه‌ های خود را برای ایجاد حس نشاط تنظیم کنید

وسایلی هستند که آشپزخانه شما باید داشته باشد، مانند اجاق‌گاز یا یخچال، اما ایجاد قفسه‌ا‌‌ی منحصر به شما، یکی از راه‌های اضافه‌کردن حس نشاط به فضای آشپزخانه شماست. قفس‌ بندی باز یکی از راه‌های نمایش اقلامی است که شما دوست شان دارید.  با هماهنگ‌کردن رنگ قطعات، می‌توانید یک مجموعه ا خوب را ایجاد کنید. از دم‌کردن روزانه فنجان قهوه صبحگاهی تا درست‌کردن شام‌های خانوادگی، مطمئناً مجبورید زمان زیادی را در آشپزخانه خود سپری کنید که این صرف زمان زیاد در آشپزخانه خود دلیل محکمی بری توجه بیشتر به فضای آشپزخانه است.

 


بهترین و نزدیکترین نقاشی ساختمان در تهران را در بیزاَپ پیدا کنید!

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است