لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

ترکیب رنگ های خاص با قهوه ای!

تاریخ انتشار : 1401/03/16نویسنده: نیکو مومنیانزمان مطالعه: 7 دقیقهنظر: 0بازدید: 1132

وقتی که برای تزیین فضا از رنگهای خنثی استفاده می‌کنید خیلی آسان است که بتوانید بدون نیاز به فکر خاصی بسیار ساده و راحت اتاق را تزیین کنید اما زمانی که از رنگ‌هایی مانند رنگ قهوه ای استفاده کنید کار کمی سخت تر می‌شود با خواندن این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا رنگ‌هایی را که با قهوه ای زیبا به نظر می‌رسند را بشناسید و از آنها استفاده کنید.

 قهوه‌ای رنگی است که در هر طیفی که شما استفاده کنید می‌تواند بسیار چشمگیر باشد رنگی که بیشتر مردم آن را دوست دارند قهوه ای شکلاتی است اما اگر شما بتوانید رنگ های دیگری از قهوه ای را نیز در تزیین دکوراسیون خانه تان استفاده کنید تصمیم شجاعانه‌ای گرفته‌اید بسیاری از رنگ‌ها هستند که در ترکیب با قهوه ای باعث می‌شوند که فضا بسیار زیبا تر به نظر برسد.

بیشتر بخوانید:   دکوراسیون با رنگ سبز

 ترکیب رنگ قهوه ای و طوسی روشن

 قهوه ای و طوسی روشن به لطف حس مردانه‌ای که می‌دهند برای تزیین اتاق های کار بسیار مناسب است شما می‌توانید آنها را در یک پالت رنگی کنار یکدیگر پیدا کنید اما به یاد داشته باشید که استفاده از این دو رنگ در کنار یکدیگر معجزه می‌کند.

 ترکیب رنگ قهوه ای و طوسی روشن

 قهوه ای و فیروزه ای

قهوه ای می‌تواند حس سنگینی به فضا بدهد کافیست شما از یک رنگ مانند رنگ فیروزه ای استفاده کرده و به راحتی فضا را از حالت سنگین به یک فضای شاعرانه تبدیل کنید.

 قهوه ای و فیروزه ای

رنگ قهوه ای و سفید کثیف

 بله درست خواندید سفید اگر که کمی به رنگ خاکستری متمایل شده باشد در کنار رنگ قهوه ای بسیار زیبا خواهد شد توصیه می‌کنیم که برای منزلتان از رنگ قهوه ای ملایم در کنار این سفید استفاده کنید استفاده از یک فرش طرح دار در کنار این دو رنگ عالی می‌شود.

رنگ قهوه ای و سفید کثیف

 قهوه‌ای و سبز نعنایی

 اگر نگران هستید که قهوه ای فضا را دلگیر کند می‌توانید از یک رنگ سبز نعنایی استفاده کنید توصیه می‌شود که رنگ سبز نعنایی را به طور غالب استفاده نکنید.

 قهوه‌ای و سبز نعنایی

 قهوه ای و آبی نفتی

 یکی از زیباترین ترکیب‌ها برای تزیین منزل استفاده از قهوه‌ای همراه با آبی نفتی است به یاد داشته باشید که کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ باعث ایجاد یک نظم در در خانه می‌شود چرا که هر دو رنگ نشانگر نظم در چیدمان هستند.

 قهوه ای و آبی نفتی

 قهوه‌ای و خاکی

هر دو رنگ حس راحتی به فضا می دهند و استفاده آنها در کنار یکدیگر باعث زیبایی فضا خواهد شد.

 قهوه‌ای و خاکیعکس

 زرد و قهوه ای

 اگر شما هم عاشق انرژی پاییز هستید توصیه می‌شود که این ایده را اجرا کنید استفاده از قهوه‌ای همراه با یک رنگ زرد باعث می‌شود که شما فضای پاییزی در منزل داشته باشید.

 زرد و قهوه ای

 قهوه ای و بژ

استفاده از رنگ قهوه ای در کنار رنگ های کلاسیکی که حالت سلطنتی دارند و از گذشته نیز مورد استفاده قرار می‌گرفتند باعث می‌شود که چشم بیننده برای چند ثانیه به فضا خیره بماند بنابراین همانند تصویر زیر توصیه می‌کنیم که از ترکیب این رنگ‌ها استفاده کنید.

 قهوه ای و بژ

 قهوه‌ای و سبزآبی

 استفاده از این دو رنگ همانند آنچه که در طبیعت نیز به دست خدا طراحی شده است درون خانه ما حس شادابی و طبیعی بودن را به یاد می آورد استفاده از رنگ قهوه ای به طور غالب توصیه می شود.

 قهوه‌ای و سبزآبی

 قهوه‌ای و هر طیفی از سبز

قهوه ای و سبز ترکیب برنده طراحی منزل هستند. می‌توانید این دو رنگ را به راحتی در کنار یکدیگر قرار داده و از آن برای تزیین منزل استفاده کنید نیاز نیست که برای طراحی دکوراسیون از طراح داخلی کمک بگیرید.

 قهوه‌ای و هر طیفی از سبز

 قهوه‌ای و تم صورتی

 تم‌های صورتی یا بنفش باعث می‌شود که رنگ قهوه ای برجسته تر به نظر برسد بنابراین اگر شما اهل داشتن فضایی شاعرانه و عاشقانه در منزل هستید توصیه می‌شود که از ترکیب رنگ‌هایی با تناژ صورتی و بنفش در کنار قهوه ای استفاده کنید.

 قهوه‌ای و تم صورتی

قهوه ای و سبز پررنگ

استفاده از انواع تناژهای سبز بسیار در این مقاله به چشم شما خورده باشد اما برای اینکه شما بتوانید آزادانه در مورد رنگ سبز تصمیم گیری کنید تصمیم گرفتیم که انواع مختلفی از آن را در کنار رنگ قهوه ای و در تصاویر گوناگون برای شما در این مقاله قرار دهیم.

 قهوه‌ای و تم صورتی

ترکیب قهوه ای با قهوه ای

در واقع ترکیب قهوه ای با رنگی که از آن پررنگ تر یا کمرنگ تر باشد باعث می‌شود که فضا بزرگ‌تر از آنچه که هست به نظر برسد بنابراین پیش از آنکه رنگ قهوه ای برای چیدمان منزل استفاده شود بهتر است که درون کاتالوگی انواع طیف رنگ قهوه ای به دقت بررسی شود.

ترکیب قهوه ای با قهوه ای

 قهوه ای و سفید

می‌دانیم که سفید یا مشکی در کنار هر رنگی زیبا به نظر می رسند اما ترکیب سفید و قهوه ای باعث می‌شود که فضا بزرگ‌تر از آنچه که هست دیده شود قهوه ای و آبی روشن قهوه ای شکلاتی یا فندقی به همراه آبی روشن رمانتیک به فضا می‌دهد توصیه می‌شود از ترکیب این دو رنگ برای فضای اتاق خواب استفاده کنید.

 قهوه ای و سفید

 قهوه ای و کرمی

 کرمی رنگی است که بسیار برای طراحی منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد به علت اینکه این رنگ با هر رنگ دیگری به خوبی ترکیب می‌شود. توصیه می‌شود که اگر وسایل چوبی منزل تان را به رنگ قهوه ای انتخاب کرده اید حتماً قسمت هایی از خانه را به رنگ کرمی در آورید.

 قهوه ای و سفید

 قهوه ای و یاسی

 اگر از کسانی هستید که دوست دارید از رنگ‌هایی با حس زنانگی بالا در منزل استفاده کنید توصیه می‌شود از بنفش کمرنگ استفاده کنید این رنگ چشم نواز در کنار وسایل چوبی به رنگ قهوه ای پررنگ بی نظیر عمل می‌کند.

 قهوه ای و یاسی

 قهوه ای و زرد خردلی

 به هر کسی که دوست داشته باشد که فضایی کلاسیک را تجربه کند توصیه می‌کنیم که این ترکیب رنگی را در دستور کار خود قرار دهد شما حتی می‌توانید از رنگهای صورتی نیز در این ترکیب استفاده کنید.

 قهوه ای و زرد خردلی

 قهوه ای و استخوانی

همانند آنچه که در مورد سفید یا کرمی گفته شد رنگ‌های استخوانی نیز در کنار انواع قهوه ای باعث می‌شود که فضا بسیار چشم‌نواز به نظر برسد توصیه می‌کنیم که برای اتاق پذیرایی از این رنگ ها استفاده کنید.

 قهوه ای و زرد خردلی

قهوه ای و طوسی زغالی

 استفاده از این دو رنگ شود بر خلاف آن چیزی که به نظر می‌رسد باعث می‌شود که فضا بسیار شیک و مدرن باشد برای استفاده از این دو رنگ حتماً باید به نور در فضا بسیار توجه کنید.

قهوه ای و طوسی زغالی

 قهوه ای و سبز مغز پسته ای

همانطور که احتمالاً در بسیاری از کاتالوگ ها دیده اید این دو رنگ می‌تواند یادآور فضای جنگلی برای شما باشد پس توصیه می‌کنیم که از آن برای اتاق کودک بخصوص فرزند پسر تان استفاده کنید.

 قهوه ای و سبز مغز پسته ای

 قهوه ای و قرمز

 در دنیایی که بسیاری از مردم ترس استفاده از رنگ قرمز در فضا را دارند توصیه می‌شود که شما شجاع عمل کرده و این دو رنگ را با یکدیگر ترکیب کرده و از حس گرمی فضا لذت ببرید.

 قهوه ای و قرمز

 ترکیب قهوه ای با صورتی

 همان‌طور که می‌دانید صورتی حسی بسیار دخترانه دارد و این باعث می‌شود که با استفاده از این رنگ در فضا به راحتی بتوانید چشم بیننده را خیره کنید البته توصیه می‌شود در استفاده از این رنگ محتاط آن عمل کنید یعنی در استفاده از رنگ صورتی زیاده روی نکنید.

 قهوه ای و قرمز

 قهوه ای و مشکی

 قهوه‌ای و مشکی نیز می‌تواند ترکیب بسیار جذاب و مردانه ای به فضا بدهد البته که استفاده از این رنگ ها بیشتر برای اتاق‌های کار و اتاق مهمان توصیه می‌شود.

 قهوه ای و مشکی

 


شما می‌توانید بهترین و نزدیکترین دکوراسیون داخلی در تهران را از این لینک پیدا کنید.

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است