لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

ایده‌ های خلاقانه برای داشتن یک بالکن دنج و زیبا

تاریخ انتشار : 1401/01/20نویسنده: نیکو مومنیانزمان مطالعه: 4 دقیقهنظر: 0بازدید: 1050

داشتن فضای سبزی مثل باغچه در آپارتمان رویای اکثر مردمی­‌ است که غرق در زندگی مدرن آپارتمانی هستند. حتی اگر فضایی که در اختیار دارید یک تراس کوچک است از آن برای تغییر حال و هوای­تان بهره بگیرید. 10 راه کم هزینه­‌ی درست کردن یک بالکن زیبا را در ادامه می­خوانید.

یک میز کوچک

میزی کوچک را به فضای بالکن خود اضافه کنید، چرا که خوردن یک صبحانه‌­ی د­ل ­انگیز در فضای باز، انرژی و توان مضاعفی را برای شروع روز به شما می­دهد.

طراحی و دکوراسیون بالکن با میز شیک

صندلی­‌های تاشو بخرید

با اینکار هیچ وقت نگران باد شدید نیستید و هم­چنین هر وقت بخواهید می­توانید آن­ها را ببندید و از فضای تراس لذت ببرید.

طراحی و دکوراسیون بالکن با صندلی های تاشو

پر کردن بالکن با گل و گیاه

گل‌ها مخصوصا در فصل بهار باعث می‌­شود که فضای بالکن شما فوق‌العاده شود. همچنین گل و گیاه، بوی خوش آیندی را در تمام روز به خانه­‌ی شما می‌­آورد.

دکوراسیون بالکن با گل و گیاه

استفاده از بالشت­‌های کوچک رنگی

نیاز نیست برای خریدن مبل سرمایه‌­گذاری کنید مخصوصا اگر اجاره نشین هستید. چند صندلی ارزان و چند بالشت رنگی (ترجیحاً به رنگ گل‌هایی که برای تراس خریده‌اید) می‌تواند همان تاثیر مبلمان گران ­قیمت را داشته باشد.

طراحی و محوطه سازی بالکن

با فرش طرح­دار به بالکن روح ببخشید

انتخاب یک فرش مناسب همیشه باعث می­‌شود که فضا به خوبی تغییر کند مخصوصا اگر فرش با محیط هم­خوانی داشته باشد. حتما رنگی را برای فرش انتخاب کنید که به بقیه‌ی قسمت‌های بالکن بیاید.

استفاده از فضای دیوار­ها

استفاده از گلدان­‌های آویزی یا حتی بعضی از قاب عکس­ها که بیانگر آب و هوا و یا حاوی طرحی از آسمان و طبیعت باشند و یا حتی یک لوستر، باعث می­شود فضا به طرز حیرت‌انگیزی جذاب شود. پس از فضایی که دیوارها در اختیارتان می­‌گذارند غافل نشوید.

دکوراسیون بالکن

فضا را نورانی­‌تر کنید

تا جایی که می‌­توانید برای فضای شب از این ایده استفاده کنید. اگر اجاره نشین هستید از ریسه­‌های نوری استفاده کنید که قابلیت جدا شدن داشته باشند.

استفاده از مبل در طراحی و دکوراسیون بالکن

نصب ننو یا تاب

شما ممکن است کل روز را درگیر کار و مشغله‌های­تان باشید اما در پایان روز بالکن شما می‌­تواند حس تعطیلات اخر هفته را در شما زنده کند. یک ننو یا تاب نصب کنید و ساعات پایانی روز را روی آن استراحت کنید.

اگر علاقه­‌مند به خواندن کتاب در اوقات فراغتید

اگر شیفته­‌ی مطالعه و یادگیری هستید و حتی در اوقات فراغت هم از اینکار لذت می­برید یک کتابخانه‌­ی کوچک در بالکن­‌تان درست کنید و از خواندن کتاب در فضای باز لذت ببرید.

بالکن را شخصی کنید!

اگر بالکن شما به گونه‌ای معماری شده که همسایگان­تان بر خانه­‌ی شما اشراف دارند می­‌توانید به جای نرده از درختان طبیعی بلند استفاده کنید تا مثل یک دیوار سبز رنگ مانع از دید دیگران شوند.


نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است