لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

5 راهکار ساده برای حمایت از کسب و کارها

دسته بندی :کسب و کارها
تاریخ انتشار : 1401/02/16نویسنده: امید امیدیزمان مطالعه: 3 دقیقهنظر: 0بازدید: 504

همچنان که ویروس کرونا در جهان گسترش پیدا می‌کند، زندگی و کسب و کار افراد زیادی در جامعه را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد؛ همه ما با شیوع این ویروس مجبور شدیم مدتی را در قرنطینه خانگی سپری کنیم. بسیاری از مغازه ها، فروشگاه ها و شرکت ها برای مدتی تعطیل شدند. حتی اکنون هم بسیاری از شرکت ها فعالیت خود را از طریق دورکاری ادامه می‌دهند.

به تدریج کسب و کارهای کوچک و محلی متوجه شدند که نمی‌توان به همان روش های قدیمی نیازهای مشتریان را برطرف کرد. از این رو به فکر به کارگیری راهکارهای مختلفی برای فروش و ارائه محصولات و خدمات خود افتادند. به عنوان مثال بسیاری از رستوران ها سرویس بیرون بر و ارسال غذا را فراهم کردند یا تعدادی از باشگاه‌ها تعدادی کلاس‌های ورزشی خود مانند یوگا، ایروبیک و پیلاتس را به صورت آنلاین برگزار کردند!

گرچه فاصله گذاری اجتماعی و قرنطینه خانگی اخیراً به امری طبیعی تبدیل شده است و هرکس به فکر نجات خودش است، اما باید در گوشه‌ای از ذهن، به فکر حمایت از کسب و کارهای محلی باشیم که از این اتفاقات آسیب دیده‌ و درآمد آن‌ها به طرز چشمگیری کاهش یافته است. این کسب و کارها برای نجات از این شرایط به کمک همه ما نیاز دارند!

حمایت از کسب و کارها آن طور که به نظر می‌رسد سخت نیست. می‌توانید با صاحب مغازه یا فروشگاه محله خود تماس گرفته و درمورد شرایط آن‌ها برای خرید آنلاین یا ارسال سفارشات درب منزل، از آن‌ها سوال کرده یا درمورد اوضاع کسب و کار با آن‌ها همدردی کنید! در چنین شرایطی که تمام بخش‌های زندگی افراد تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته و فرایند تحصیل، زندگی روزمره و کسب درآمد برای همه ما به شدت دشوار شده است، همدردی یک راه ساده و تأثیرگذار است.

همچنین می‌توانید از طریق بیزاپ با آن‌ها در ارتباط باشید. به کمک بیزاپ می‌توانید از خدمات آن‌ها استفاده کرده و نظر خود درمورد کیفیت خدمات و محصولات آن‌ها را منتشر نمایید. این کار برای آن‌ها بسیار ارزشمند است و مورد استقبال زیادی قرار می‌گیرد.

5 راهکار برای حمایت از کسب و کارهای محلی (مورد 3 را فراموش نکنید)

همکاری

الان پرداخت کنید، بعدا تحویل بگیرید!

در صورتی که آن فروشگاه، باشگاه ورزشی یا رستوران، امکان ارائه کارت هدیه دارد، از آن‌ها کارت هدیه بخرید و بعداً استفاده کنید. حتی اگر در حال حاضر نیازی به آن کارت ندارید، می‌توانید آن را به یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود هدیه دهید. به این ترتیب، همزمان با خرید یک هدیه برای عزیزان خود، دسترسی آن کسب و کار به پول نقد را ساده‌تر می‌کنید.

اگر آن کسب و کار چنین امکانی ندارد، می‌توانید پیشنهاد آن را مطرح کنید. هیچ کس یک پیشنهاد خوب برای افزایش درآمد را رد نمی‌کند. راه اندازی یک سیستم ارائه کارت هدیه کار سختی نیست و هزینه چندانی ندارد. این کارت می‌تواند به صورت دیجیتال و از طریق گوشی های موبایل ارائه شود، یا به صورت فیزیکی مانند کارت های اعتباری باشد.

بیشتر بخوانید: 5 راهکار ساده برای پر انرژی بودن در محل کار

به بیزاپ سر بزنید.

به اپلیکیشن بیزاپ بروید و یکی از صدهزار کسب و کاری را که از طریق بیزاپ خدمات خود را معرفی می‌کنند، حمایت کنید. در بیزاپ کسب و کارهای زیادی حضور دارند که خدمات و محصولات خود را معرفی کرده و آماده دریافت درخواست از سوی مشتریان هستند.

اگر در انتخاب شک دارید، می‌توانید از نظرات کاربران استفاده کنید یا به کمک ارسال درخواست استعلام قیمت، با توجه به قیمت ارائه شده تصمیم‌گیری کنید.

اگر کسب و کار مورد نظر شما در بیزاپ فعال نیست، پیشنهاد ثبت نام در بیزاپ را با صاحب آن کسب و کار مطرح کنید. به این ترتیب آن‌ها بدون واسطه به مشتریان زیادی متصل شده و به صورت رایگان خدمات خود را معرفی می‌کنند. به علاوه این افراد به کمک بیزاپ می‌توانند، به سادگی برای مدیریت مشتریان، تبلیغ خدمات و بررسی عملکرد خود اقدام کنند.

آنلاین خرید کنید.

تعداد فروشگاه های آنلاین در سال 2020 از 2 میلیارد عدد هم گذشت و یکی از عوامل موثر در این رقم، شیوع ویروس کرونا بود. با توجه به این که حضور در مکان های عمومی و فروشگاه‌ها می‌تواند خطرناک باشد، سعی کنید خریدهای خود را تا حد ممکن به صورت آنلاین انجام دهید.

بسیاری از خرده فروشی‌ها یک فروشگاه آنلاین هم دارند که مشتریان می‌توانند از طریق آن خرید کنند. حتی ممکن است برخی از آن‌ها ارسال رایگان نیز داشته باشند. تعدادی از این کسب و کارها گزینه‌هایی را برای به حداقل رساندن ارتباط حضوری با افراد ارائه می‌دهند و دیگر لازم نیست نگران تماس با افراد، حضور در مکان های شلوغ و زمان رفت و آمد باشید. بنابراین می‌توانید به راحتی از فروشگاه‌های محلی نزدیک، به صورت آنلاین خرید کنید.

لازم نیست حتما یک وب‌سایت رسمی برای خرید آنلاین وجود داشته باشد. با توجه به این که راه اندازی و مدیریت یک وب‌سایت ممکن است هزینه های زیادی داشته باشد، بسیاری از کسب و کارها از صفحه اینستاگرام یا بیزاپ خود برای فروش محصولات و ارائه خدمات استفاده می‌کنند. آن‌ها را روی شبکه های اجتماعی دنبال کنید و به صورت آنلاین به آن‌ها سفارش دهید. از این طریق به بیشتر شناخته شدن آن‌ها نیز کمک می‌کنید.

همچنین می‌توانید درمورد افرادی که در سرویس تحویل مانند پیک‌ها کار می‌کنند ، سخاوتمندانه‌تر عمل کنید و کمی انعام به آن‌ها بدهید.

تبلیغ کنید!

برای کمک به کسب و کارها، می‌توانید درمورد آن با دوستان و آشنایان خود صحبت کنید. می‌توانید لیستی از کسب و کارهای فعال در بیزاپ که خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهند را جمع آوری کرده و آن را در گروه‌های دوستی خود به اشتراک بگذارید.

قدرت شبکه های اجتماعی را دست کم نگیرید. بسیاری از افراد قبل از انجام خرید، به صفحه شبکه اجتماعی کسب و کار سر می‌زنند و با توجه به نظرات کاربران درمورد خرید تصمیم‌گیری می‌کنند. شما هم می‌توانید با نوشتن نظر خود درمورد کیفیت خدمات و محصولات کسب و کار در شبکه های اجتماعی، به افزایش فروش آن‌ها کمک کنید. البته فراموش نکنید که دنبال کردن آن‌ها در این شبکه ها نیز به افزایش محبوبیت آن‌ها و اعتمادسازی در کاربران، کمک می‌کند.

یک روش دیگر این است که در اینستاگرام، واتس اپ یا بیزاپ برای آن کسب و کار به صورت خصوصی پیغام تشکر و رضایت از خدمات ارسال کنید. با این کار باعث ایجاد انرژی مثبت و انگیزه برای تلاش بیشتر در جهت بهبود کیفیت و خدمات می‌شوید.

محصولات محلی را فراموش نکنید.

با استفاده از این محصولات هم از کسب و کارها حمایت کنید، هم سالم بمانید!

زمان سفارش مواد و محصولات غذایی، از محصولات محلی نیز خرید کنید؛ از پنیر و گوشت گرفته تا شیرینی جات. این روش یکی از ساده‌ترین راهکار‌ها برای حمایت از افرادی است که محصولات محلی تولید می‌کنند. به علاوه این محصولات برای سلامتی نیز مفیدتر هستند.

بسیاری از ما مزه پنیرهای محلی را آخرین بار زمانی که کودک بودیم چشیده‌ایم. با چشیدن دوباره مزه محصولات محلی، نه تنها آن حس خوب دوران کودکی را زنده می‌کنید، بلکه به تولیدکنندگان محصولات محلی که امکان استفاده از شبکه های اجتماعی را ندارند، جانی دوباره می‌بخشید.

کلام آخر

ما در بیزاپ، به دنبال روش‌هایی هستیم که به کمک آن‌ها می‌توان از کسب و کارهای محلی، بیشتر حمایت کرد و تجربیات و آموخته های خود را در این زمینه با شما نیز به اشتراک خواهیم گذاشت. ما از ارتباط با شما و صاحبان کسب و کار نهایت لذت را می‌بریم و آماده شنیدن پیشنهادات شما برای کمک به رشد کسب و کارها هستیم.

در تصویر زیر مطالب بالا به صورت خلاصه بیان شده است:


بهترین مشاوره کسب و کار تهران را در بیزاپ پیدا کنید.


 

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است