لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

10 ترفند غذایی که تا به حال نمی دانستید!

تاریخ انتشار : 1401/05/05نویسنده: ثمین آقا بالاییزمان مطالعه: 5 دقیقهنظر: 0بازدید: 380

گفته می‌شود که بیش از 2000 نوع میوه در سراسر جهان وجود دارد و به‌احتمال‌زیاد ما اکثر آن‌ها را نمی‌شناسیم. همچنین چیزهای زیادی در مورد محصولات موردعلاقه ما وجود دارد که ممکن است بیخ گوشمان باشد و ما آن‌ها را نادیده بگیریم. ما امروز اینجا هستیم تا به غذاهای موردعلاقه خود توجه کنیم و ببینیم چه چیزهایی را واقعاً در مورد آن‌ها نمی‌دانیم. بیزاپ فهرستی از هک‌های غذایی بسیار مفید و نمودارهای دانشی را گردآوری کرده است که گذر زمان را در آشپزخانه و فروشگاه مواد غذایی برای شما بسیار آسان‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید:  میوه خشک یک میان وعده سالم است یا مضر؟

1. من فکر می‌کنم چرخه زندگی یک توت‌فرنگی منظم است

1. من فکر می‌ کنم چرخه زندگی یک توت‌ فرنگی منظم است 

توت‌فرنگی از دانه‌های کوچکی شروع می‌شود که در اواخر زمستان یا بهار در زمین قرار می‌گیرند. چند ماه بعد، در اوایل پاییز، اولین نهال‌ها ایجاد می‌شود. 2 تا 3 سال پس از کاشت، در اوج خود هستند و توت‌فرنگی‌های زیادی تولید می‌کنند. بااین‌حال، حدود 3 سال بعد، گیاه می‌میرد و شما باید دانه‌های جدید را بکارید.

2. راهنمای دقیق کوکی

2. راهنمای دقیق کوکی 

مشکلاتی وجود دارد که افراد اغلب هنگام پختن کوکی‌ها با آن مواجه می‌شوند. این مشکلات می‌تواند آرد خیلی زیاد یا خیلی کم، یا خمیرمایه زیاد و یا عدم وجود یک ماده کلیدی باشد. یکی از اشتباهات مهم مردم این است که خمیر را قبل از پخت سرد نمی‌کنند، چیزی که در کوکی‌هایی که پخش می‌شوند اتفاق می‌افتد.

3. چگونه بهترین هندوانه را انتخاب کنیم

3. چگونه بهترین هندوانه را انتخاب کنیم 

هندوانه‌های رسیده معمولاً دارای یک لکه مزرعه هستند که یک لکه تغییر رنگ داده‌شده است که نشان می‌دهد میوه کجا روی زمین افتاده است. رنگ آن باید زرد مایل به کرم باشد، نه سفید یا کمی زرد. همچنین، ساقه باید بسیار خشک به نظر برسد، مثل‌اینکه در شرف افتادن است، همراه با رنگ زرد/قهوه‌ای تیره.

4. روش صحیح برش لیمو

4. روش صحیح برش لیمو 

راه‌های غلط و درست زیادی وجود دارد که می‌توانید لیمو را برش دهید و یکی از راه‌های صحیح بریدن آن به 3 قسمت است؛ بنابراین، به‌جای انجام برش وسط کلاسیک، سعی کنید آن را به 3 تکه برش دهید. این به شما کمک می‌کند تا آب بیشتری را خارج کنید.

5. هنگام خرید کاکائو پرالین واقعاً چه می‌خورید

5. هنگام خرید کاکائو پرالین واقعاً چه می‌ خورید 

کاکائو پرالین یکی از پرطرفدارترین‌ها در سرتاسر جهان است و برندهای مختلف محصولات خود را تولید کرده است. بااین‌حال، برخی از محبوب‌ترین مارک‌ها حاوی شکلات بسیار کمی و مقدار زیادی شکر و روغن پالم هستند.

6. نحوه اندازه‌گیری برنج با انگشت

6. نحوه اندازه‌ گیری برنج با انگشت 

با این روش، تنها چیزی که نیاز دارید بندانگشت یکی از انگشتانتان است. به‌سادگی برنج را به‌طورمعمول آبکشی کنید، سپس آب اضافه کنید تا بندانگشت شما پر شود. به‌این‌ترتیب می‌دانید که آب کافی برای جوشاندن برنج خود دارید.

7. دانستن اینکه می‌خواهید گوشتتان چگونه پخته شود

7. دانستن اینکه می‌ خواهید گوشتتان چگونه پخته شود 

راه‌های مختلفی وجود دارد که مردم می‌توانند از گوشت خود لذت ببرند و شما باید قبل از سفارش در رستوران ازآنچه ترجیح می‌دهید آگاه باشید. اول، ما bleu داریم که یک روش سنتی فرانسوی است که در آن گوشت سرد را برای مدت بسیار کوتاهی روی آتش شعله‌ور قرار می‌دهند. سپس 5 نوع پخت وجود دارد. خام، خام متوسط، متوسط، پخته‌شده متوسط و به‌خوبی پخته‌شده.

8. دانستن اینکه کدام سیب شیرین‌ترین است

8. دانستن اینکه کدام سیب شیرین‌ ترین است 

بسته به اینکه در کجای زمین زندگی، انواع مختلفی از سیب وجود دارد. اغلب سیب‌ها شیرین و بسیار طعم دار هستند، درحالی‌که برخی از آن‌ها کاملاً ترش هستند و در میان اکثر مردم محبوب نیستند؛ بنابراین همیشه هنگام خرید آن‌ها از فروشگاه، دانستن آنچه می‌خرید مفید است.

9. فقط یک نوع پیاز وجود ندارد. 

انواع مختلفی از پیاز وجود دارد و برخی از محبوب‌ترین آن‌ها پیازچه، پیاز بهاره، پیاز سفید، پیاز زرد، پیاز قرمز و موسیر هستند. همه آن‌ها طعم خاص خود را دارند و به طرق مختلف برای غذاها و خلاقیت‌های مختلف استفاده می‌شوند.

10. درباره چیز کیک

10. درباره چیز کیک 

چیز کیک یکی از محبوب‌ترین دسرها در سراسر جهان است و بسیاری از کشورها سبک‌های خاص خود را از آن ساخته‌اند. به‌عنوان‌مثال، چیز کیک به سبک نیویورکی به دلیل اینکه در آب پخته می‌شود، داشتن خامه و بسیار خوش‌طعم بودن معروف است. سپس چیز کیک سوفله ژاپنی را داریم که به سبکی ابر است. ما همچنین چیز کیک باسک بسیار منحصربه‌فردی را داریم که برای ایجاد یک لایه متمایز روی چیز کیک، از روی عمد پخته و سوزانده می‌شود.

امروز چه چیزی را یاد گرفتید که تا آخر عمر از آن استفاده خواهید کرد تا در مورد غذا، اوضاع را بهتر کنید؟

 


بهترین و نزدیکترین

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است