لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

جزییات کامل کاربران اینستاگرام بر اساس کشور از سال 2019 تا 2025

دسته بندی :تکنولوژی
تاریخ انتشار : 1401/09/06نویسنده: مرضیه درگاهیزمان مطالعه: 4 دقیقهنظر: 0بازدید: 38

اینستاگرام که به طور قابل توجهی پلتفرم رسانه اجتماعی جذاب است، مخاطب بسیاری در سراسر جهان دارد. البته، ما درباره اعدادصحبت می‌کنیم، بیایید نگاهی به سال 2021 بیاندازیم. 1.21 میلیارد کاربر اینستاگرام فعال ماهانه در سراسر جهان وجود دارد و بیش از 28% کاربران اینترنت جهان را تشکیل می‌دهد. 
پیش‌بینی شده است که تا سال 2025، 1.44 میلیارد کاربر اینستاگرام فعال ماهانه وجود خواهد داشت که 31.2% کاربران اینترنت جهان را تشکیل خواهد داد. در هنگام توسعه استراتژی اینستاگرام، تحقیق در مورد مخاطبان هدف اینستاگرام باید یکی از اولین موارد در لیست باشد. 

مطلب پیشنهادی: چگونه پیج اینستاگرام تان را به اکسپلور برسانید؟

مهم نیست که در چه صنعتی کار می‌کنید، می‌ارزد که روی حضور افراد در اینستاگرام وقت گذاشت. اما اگر واقعاً می‌خواهید پیشرفت کنید، باید پلتفرم و مخاطب خود را بشناسیت که شامل نوع محتوایی است که به اشتراک می‌گذارید، چه استراتژی استوری اینستاگرام می‌سازید و چه ماتریس و KPIsرا ردیابی می‌کنید.
بیایید نگاهی به کاربران اینستاگرام در سراسر جهان و کاربران اینستاگرام بر اساس کشور در سال 2022 بیاندازیم...

کاربران اینستاگرام در سراسر جهان از 2020 تا 2025:

طبق آمار استاتیستا، از سپتامبر 2021، کاربران جن زد در ایالات متحده به طور متوسط پنج ساعت در هفته را در اینستاگرام سپری می‌کردند.
اگرچه اینستاگرام از نظر ساعات در هفته رتبه سوم را به خود اختصاص داده است، اما کاربران جن زد زمان بیشتری را در تیک تاک سپری می‌کنند که به طور میانگین هفتگی بیش از 10 ساعت در برنامه ویدیویی اول موبایل صرف می‌شود.

کاربران اینستاگرام بر اساس کشور به شرح زیر است:

•    مطابق با کاربران اینستاگرام بر اساس کشور، در ژانویه 2022، هندوستان 230.25 میلیون کاربر اینستاگرام داشت، این وسیعترین پایگاه مخاطب برای کاربران اینستاگرام در جهان است.
•    آمریکا 159.75 میلیون کاربر داشت و برزیل 119.45 میلیون داشت. از سوی دیگر، اندونزی، روسیه و ترکیه به ترتیب در رتبه چهارم، پنجم و ششم قرار می‌گیرد.
•    لکن، بر اساس کاربران اینستاگرام توسط چت کشوری، برونی کشور برتر برای ریچ مخاطب اینستاگرام با 92% جمعیت است که از سرویس رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کند.
•    گوام که در رتبه دوم است با نرخ نفوذ 79.2% و جزایر کایمان که در رتبه سوم است با 78.8% هستند که بعد از آن قزاقستان، ایسلند و مونته‌نگرو است.
نگاهی اجماالی به مخاطبان کاربران اینستاگرام، 2019
•    کل کاربران فعال اینستاگرام در سال 2019 به بیش از 894.9 میلیون نفر رسید.
•    این برنامه پیشرو در اشتراک‌گذاری عکس برای بیش از 500 میلیون کاربر است و بیش از 300 میلیون کاربر تأثیرگذار در نظر گرفته می‌شوند.
•    درصد بزرگسالانی که می‌توانند با تبلیغات اینستاگرام به آن دسترسی پیدا کنند 15% است.
•    رشد سه ماهه در تبلیغات اینستاگرام +4.4٪ است.
•    زنان به نسبت مردان به احتمال زیاد مخاطب تبلیغات در اینستاگرام هستند ( 50.3% در مقابل 49.7%).
•    ذکر این نکته حائز ارزش است که آمریکا صاحب بزرگترین تعداد کاربران فعال در اینستاگرام است.

کاربران برتر اینستاگرام را بر اساس کشور در سال 2019 بررسی کنید:
1، آمریکا با 110 میلیون کاربر فعال در اینستاگرام و34% نرخ نفوذ در رابطه اول این فهرست قرار دارد.
2، برزیل با 57 میلیون کاربران فعال اینستاگرام و 27% نرخ نفوذ در رتبه دوم قرار می‌گیرد.
3، اندونزی با 53 میلیون و 20% نرخ نفوذ در رتبه سوم هست.
4، هندوستان 52 میلیون کاربر اینستاگرام فعال تنها با 4% نرخ نفوذ را دارا هست.
5، ترکیه 33 میلیون کاربر اینستاگرام با 41% نرخ نفوذ را دارد.
پروفایل قوی برای مخاطب خود ایجاد کنید بنابراین می‌توانید با ارزشترین بخش‌ها را شناسایی کنید و در سراسر هر کانال دیجیتالی با مدیر مخاطب ادوب از آنها استفاده کنید.
بالاترین نفوذ اینستاگرام بر اساس کشور
اطلاعات بیشتر در مورد کاربران اینستاگرام به تفکیک کشورها، کشور برونئی دارالسلام، کشوری که تنها 210 هزار کاربر فعال در اینستاگرام دارد، با بالاترین ضریب نفوذ 49% اینستاگرام در رتبه اول قرار دارد و پس از آن سوئد با ضریب نفوذ 47 درصد با 47 میلیون کابر فعال در رتبه دوم قرار دارد.
علیرغم اینکه آمریکا به عنوان بزرگترین کشور با کاربران فعال در اینستاگرام رتبه‌بندی قرار گرفته است، پایین‌ترین نرخ نفوذ 34% در مقایسه با سومین نرخ نفوذ کشور آروبا با نرخ 46% و 4.7 میلیون کاربر فعال دارد.


بهترین و نزدیکترین

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است