لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

نکات طلایی برای خشک کردن لباس ها در هوای آزاد

تاریخ انتشار : 1401/03/20نویسنده: نیکو مومنیانزمان مطالعه: 4 دقیقهنظر: 0بازدید: 630

 خواندن مقاله‌های بسیار در مورد نحوه شستشوی لباس‌ها تنها بد نیست بلکه بسیار مفید هم هست. شما با خواندن این مقالات می‌توانید از کره زمین، پول، انرژی و لباس‌هایتان محافظت کنید اما از آن بهتر این است که بدانید این پروسه چطور به سرانجام می‌رسد. اینکه لباس‌ها را در محیط آزاد قرار دهید تا خشک شوند شاید سریع ترین راه ممکن نباشد اما بی شک یکی از بهترین راه‌هاست. در این مقاله با یکدیگر می‌خوانیم که چرا لباس‌ها در محیط آزاد خوب خشک نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید:  روش‌ های جادویی پاک کردن لکه عرق از روی لباس

قوانین

 بسیاری از شهرها و برخی از محلات دارای قانون و مقررات خاصی برای زیبایی شهر هستند از نظر آنها بندهایی که به آن لباس آویز شده باعث از بین رفتن چشم انداز شهر خواهد شد؛ بنابراین ممکن است شما اجازه نداشته باشید لباس را در تراس یا جایی که مستقیماً نور آفتاب بخورد پهن کنید. اگر لباس از نور مستقیم آفتاب دور باشد قطعاً خوب خشک نخواهد شد.

کمبود فضا

در حالی که بسیاری از خانه‌های امروزی سعی می‌کنند که با حداقل فضا حداکثر استفاده را داشته باشند اما هنوز هم برای آویز کردن لباس باید جای به خصوصی داشته باشید مکانی که نور مستقیم خورشید را دریافت می‌کند و زیر سایه‌بان درختان نیست همچنین باید توجه کنید که شما باید در هنگام آویز کردن و جمع کردن لباس آزادانه حرکت کنید بنابراین کمبود فضا یکی دیگر از مشکلاتی است که ممکن است با آن مواجه شوید.

بوهای ناخوش و آلرژی ها

 همه افراد نمی‌توانند در تراس یا حیاط خود بندی آویزان کرده و لباس‌ها را پهن کنند. ممکن است خانه شما در اطراف بزرگراه‌ها باشد یا مزارع حیوانات یا گیاهان را در اطراف خانه خود داشته باشید به خاطر داشته باشید که به علت وجود گرده و آلودگی در فضای باز و روند خشک شدن لباس‌ها ممکن است به تعویق بیفتد و یا حتی برای شما خطرناک باشد.

خشک نشدن لباس ها در محیط آزاد

 حشرات و حیوانات

اگر مجبور هستید که لباس را در خارج از منزل پهن کنید مطمئن باشید که به لطف حشرات و پرندگان ممکن است مجبور شوید دوباره آنها را بشویید. بنابراین تقریباً غیر ممکن است که لباس‌ها را در فضای آزاد پهن کرده و مجبور نباشید که زودتر از موعود آنها را جمع کنید.

 وضعیت نامساعد آب و هوا

برای خشک شدن لباس‌ها تنها وضعیتی که مناسب است هوای آفتابی است به غیر از آن لباس‌ها چندین ساعت بیشتر از حد معمول نیاز دارند تا کاملاً خشک شوند.

 خشک شدن لباس در فضای آزاد چه مزیتی دارد؟

یک نکته خوب در مورد خشک شدن لباس‌ها در فضای باز این است که پرتوهای ماوراء بنفش از نور خورشید می‌تواند باعث سفیدتر شدن ملافه‌ها و لباس‌های سفید باشد. اگر لباس‌های رنگی دارید نور خورشید در واقع یکی از بدترین چیزها برای آنها است. پرتوهای ماوراء بنفش می‌تواند باعث کمرنگ شدن رنگ لباس شود. همچنین به یاد داشته باشید که بند لباس ممکن است ناقل آلودگی و بیماری‌های بسیار باشد، بنابراین قبل از پهن کردن لباس‌ها بند را تمیز کنید. مزیت دیگری که خشک کردن لباس در فضای آزاد دارد این است که استفاده از خشک کن به حداقل رسیده و به این ترتیب شما در زمان و انرژی صرفه جویی می‌کنید.

 


نزدیکترین و بهترین

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است