لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

کاربرد جالب و عجیب کریستال سیترین در فنگ شویی

تاریخ انتشار : 1400/07/17نویسنده: زهرا خرم زادهزمان مطالعه: 4 دقیقهنظر: 0بازدید: 544

سیترین،  نماد خوش‌بینی و مثبت اندیشی است. کریستال سیترین بخاطر رنگ ملایم و جذابش،   برای بیدار کردن چاکرای سوم (شبکه خورشیدی) مورد استفاده قرار می‌گیرد و به پرورش قدرت و اعتماد به نفس فرد کمک می‌کند. سیترین یک مدل رایج از بلورهای کوارتز است که اغلب به همراه علم فنگ شویی برای افزایش و بهبود رفاه، فراوانی و افزایش انرژی مثبت مورد استفاده قرار می‌گیرد. سیترین طبیعی بسیار نادر و کمیاب است. اکثر سیترین‌های موجود در بازار در واقع همان آمیتیست است که حرارت دیده و تغییر رنگ داده شده‌اند. سیترین از کلمه‌ای فرانسوی به نام Citron گرفته شده که به معنای لیمو است. دلیل این نامگذاری به این خاطر است که سیترین نیز مانند مرکبات در نور آفتاب به رنگ نارنجی و زرد در می‌آید.


مشخصات سیترین


  • رنگ: زرد، نارنجی، قهوه‌ای
  • چاکرا: همه چاکراها، به خصوص چاکرای سوم (چاکرای نور خورشید)
  • عدد: ارتعاش به 6
  • سیاره: خورشید
  • برج: حمل، جوزا، شیر، ترازو و خروس
  • منطقه باگوا: تای چی (سلامتی)، شیون (Xun-فراوانی)
  • نمادها: زمین، آتش
  • منشا: برزیل، روسیه، بریتانیا، ماداگاسکار، فرانسه، آمریکا

انواع سیترین و کاربردهای آن


سیترین نوعی کریستال غیرمعمول و نایاب است که به دفع انرژی منفی کمک زیادی می‌کند؛ بنابراین مانند بسیاری از کریستال‌ها نیازی به پاکسازی ندارد. این کریستال باعث تعادل احساسات و آرامش درونی می‌شود و حتی گفته می‌شود به حل مشکلات گوارشی نیز کمک می‌کند؛ زیرا با چاکرای شبکه خورشیدی که در نزدیکی روده قرار دارد ارتباط برقرار می‌کند. بر اساس اصول اولیه فنگ‌شویی این کریستال با عنصر خاک یا زمین در ارتباط است و به تقویت آن کمک می‌کند.  در ادامه با انواع سیترین و کاربردهای آن آشنا می‌شوید.

کریستال سیترین در فنگ‌شویی

انواع سیترین

  • سیترین طبیعی: سیترین طبیعی نوعی کوارتز است که در رنگ‌های زرد، نارنجی و قهوه‌ای یافت می‌شود. پیدا کردن این نوع سیترین اندکی دشوار است و معمولاً گران‌تر از سیترین‌های حرارتی است.
  • سیترین حرارتی: این نوع سیترین از حرارت دادن آمیتیست که یک کوارتز بنفش است به دست می‌آید. رنگ بنفش آمیتیست زمانی که گرم می‌شود به زرد، نارنجی و قهوه‌ای تبدیل می‌شود. نظرات متفاوتی در مورد برتری سیترین طبیعی و حرارتی وجود دارد اما توصیه ما این است که کریستالی را انتخاب کنید که ارتباط بهتری با آن برقرار می‌کنید.
  • سیترین دودی:  دارای کوارتز دودی است. این کریستال به ویژه در مورد مسائل معنوی کاربرد دارد. به کمک این کریستال می‌توانید باورهای قدیمی خود را که مانع جریان فراوانی در زندگیتان است، پاکسازی کنید.
  • کوارتز اسپریت سیترین: این کریستال نوعی کوارتز به رنگ سیترین است که به پاکسازی بدن و دعوت دیگران به بخشش خود و سایرین کمک می‌کند. همچنین می‌تواند در حین کمک به جذب رفاه، وابستگی‌های مادی را کاهش دهد.

کاربردهای سیترین در فنگ شویی


سیترین، یک کریستال فوق‌العاده برای بهبود جریان فنگ شویی در خانه است. در ادامه به برخی از کاربردهای سیترین در خانه برای ایجاد یک فنگ شویی خوب اشاره می‌کنیم:

  • فعال‌سازی تای چی؛ ناحیه سلامتی در باگوا

رنگ گرم و خاکی سیترین، خانه‌ی شما را  به منطقه تای چی  تبدیل می‌کند که نشان‌دهنده سلامتی و تندرستی است. این منطقه مربوط به عنصر خاک یا زمین است که با رنگ‌هایی مانند نارنجی، زرد و قهوه‌ای مرتبط است. از آنجا که این ناحیه در مرکز قرار دارد، تمام مناطق باگوا و خانه شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این به آن معنا است که ایجاد تغییرات در این منطقه از خانه، بر بقیه قسمت‌های خانه نیز تأثیر زیادی خواهد داشت. برای افزایش انرژی در خانه، همچنین بهبود سلامتی و نشاط سعی کنید یک قطعه کریستال سیترین را در منطقه تای چی قرار دهید.

سیترین قهوه‌ای

  • فعال‌سازی شیون؛ ناحیه ثروت در باگوا

به دلیل ارتباط سیترین با رفاه و فراوانی، این کریستال طبیعتاً با شیون یا Xun در منطقه باگوا در ارتباط است. شما می‌توانید منطقه ثروت خانه خود را با ایستادن جلوی درب و نگاه کردن به گوشه سمت چپ داخل خانه، پیدا کنید. اگر می‌خواهید از فراوانی مالی بیشتری در زندگی بهره ببرید، یک قطعه سیترین را به این منطقه از خانه خود اضافه کنید. شیون علاوه بر فراوانی، به ارزشمندی در ارتباط است. به این منظور قرار دادن سیترین در این ناحیه می‌تواند علاوه بر افزایش فراوانی، قدرت و اعتماد به نفس شخصی را نیز افزایش دهد.

  • دعوت کردن انرژی خاک به خانه

عنصر زمین یا خاک نشان‌دهنده ثبات، پایداری و تغذیه است. اگر احساس می‌کنید مضطرب و ناپایدار هستید، ممکن است در زندگی خود به انرژی بیشتری از عنصر خاک نیاز داشته باشید. به طور کلی سنگ‌های زمین نمایانگر انرژی خاک یا زمین هستند و سیترین به طور خاص ارتباطی قوی با این عنصر دارد. اگر می‌خواهید ویژگی‌های بیشتری از عنصر خاک را به خانه و زندگی خود دعوت کنید، می‌توانید از سیترین در خانه‌یتان استفاده کنید و یا همیشه آن را همراهتان داشته باشید  تا از ویژگی‌های آن بهره‌مند شوید. اگر نمی‌دانید چگونه طبق قوانین فنگ‌شویی خانه خود را دکوراسیون کنید، آشنایی با ترفندهای فنگ شویی برای همه‌ی اتاق‌های خانه برای شما مفید خواهد بود.

  • پر کردن کیف پولتان با سیترین!

گذاشتن یک تکه از سیترین در کیف پول، یک راه عالی برای بهره بردن از ویژگی این سنگ در رابطه با افزایش فراوانی است. سیترین باعث افزایش سخاوتمندی، به دست آوردن ثروت و حفظ آن می‌شود. به نظر می‌رسد سخاوتمندی و حفظ ثروت با یکدیگر مغایرت داشته باشد اما در واقع چنین نیست. هر چه احساس فراوانی و غنی بودن بیشتری داشته باشید، احتمال سخاوتمندی و بخشش از آنچه دارید بیشتر است.

استفاده از سیترین در زیورآلات

  • موفقیت را در محیط کار تجربه کنید

از آنجا که سیترین به جذب فراوانی کمک می‌کند، یک سنگ عالی برای قرار دادن در محل کار است. چه در خانه کار کنید، چه در محیطی خارج از خانه، می‌توانید یک تکه از سیترین را روی میز یا هر قسمتی از محیط کارتان قرار دهید تا رفاه، مثبت بودن و موفقیت بیشتری را در محل کار تجربه کنید.

  • یک تکه از کریستال سیترین را همراه خود داشته باشید

استفاده از زیورآلات و جواهراتی که در آنها از سنگ سیترین استفاده شده است، یک روش عالی برای بهره‌مندی از انرژی این سنگ و لذت بردن از زیبایی و درخشش آن در نورِ روز است. برای استفاده از سیترین، یکی از زیورآلات مورد علاقه خود را با سیترین درست کنید و هنگام استفاده از آن، هر نیتی که دارید را به خاطر بیاورید. از این طریق از انرژی سیترین بهره‌مند می‌شوید.


برای پیدا کردن بهترین خدمات دکوراسیون منزل اطراف خودت، کافیه به بیزاَپ سر بزنی!


 

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است