لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

12 ایده جذاب برای دکوراسیون و طراحی اتاق نوزاد

تاریخ انتشار : 1401/05/18نویسنده: ثمین یزدانیزمان مطالعه: 8 دقیقهنظر: 0بازدید: 232

با روتختی‌های نرم و و مبلمانی کوچک و دوست داشتنی (که آرزو می‌کنید ای کاش برای بزرگسالان ساخته شده بودند!)، راه‌های منحصر به فرد زیادی برای تزئین اولین اتاق خواب فرزندتان وجود دارد. دیوارهای سنتی صورتی، آبی و زرد را فراموش کنید و به جای آن رنگ خنثی و سردتری را انتخاب کنید. چه سبک شما مدرن باشد، چه بوهو، در اینجا 12 اتاق خواب نوزاد وجود دارد که با طراحی خانه شما مطابقت خواهد داشت و حس آرامش و راحتی لذت بخشی را به عزیر دردانه‌ی شما می‌بخشد.

بیشتر بخوانید:    7 ایده منحصر بفرد برای قفسه کتاب کودکان

1. اتاق خواب نوزاد به سبک پرنسس مدرن

اتاق خواب نوزاد به سبک پرنسس مدرن 

در مورد یک دختر بچه خوش شانس صحبت می‌کنید! کیلی رایت، مادر و وبلاگ نویس، با یک پالت خنثی از صورتی، سفید و خاکستری به سراغ  اتاق خواب دختر نوزادش رفت. این اتاق که با چند جزئیات جذاب مانند بالش‌های خزدار مصنوعی صورتی، آینه‌ای با برگ‌های طلایی، و تابلوهای انتزاعی تزئین شده است، نتیجه‌ی بسیار زیبایی داشته است. می‌توانید همان رنگ دیوار بنجامین مور را از این‌ جا انتخاب کنید.

2. اتاق خواب نوزاد به سبک کشتی

2. اتاق خواب نوزاد به سبک کشتی 

کیتلین از ساکرامنتو استریت (Sacramento Street) یک رنگ خاکستری گرم برای دیوار اتاق خواب پسر نوزادش انتخاب کرده است. وسایلی آبی نیز در سرتاسر اتاق با جزئیات ظریف دریایی وجود دارد مانند سطل‌های سفید پر از پوشک که با طرح لنگرهای کوچک پوشانده شده‌اند، یک قایق بادبانی مخملی که روی یک قفسه شناور قرار دارد، و یک دراور که شبیه به یک چمدان بزرگ است که تبدیل به یک میز تعویض نوزاد شده است.

3. اتاق خواب نوزاد با الهام از گل

3. اتاق خواب نوزاد با الهام از گل 

اوکسانا از فوکسی اوکسی (Foxy Oxie)، تغییر دکوراسیون اتاق خواب نوزاد خود را به این چالش جذاب یک اتاق،  تبدیل کرد، که البته اتاق خواب دختر کوچکش نیز می‌باشد. جزئیات زنانه مانند دیوار شاخص (accent wall) با کاغذ دیواری خاکستری با گل‌هایی در مقیاس بزرگ، آینه‌ای با قاب گرد طلایی ، لوستر شاخه‌ای مدرن طلایی، و پرده‌های پارچه‌ای صورتی با رنگ خاکستری روشن روی دیوار تکمیل شده‌اند.

4. اتاق خواب نوزاد با الهام از باغ‌وحش

4. اتاق خواب نوزاد با الهام از باغ‌ وحش 

در این قلمرو وحشی، پسر بچه‌ی اشلی وبلاگ نویس در میان کودکان (Between the Babes)، رهبر گروه است. فضایی احاطه شده توسط شیرها، ببرها، و خرس‌ها، یک ماجراجویی بصری را در این اتاق خواب نوزاد تک رنگ خاکستری به وجود آورده است.

5. اتاق خواب نوزاد بامزه

5. اتاق خواب نوزاد بامزه 

این اتاق خواب فوق‌العاده‌ی نوزاد پسر به لطف مادرش آماندا، که دید کاملی به استایل دارد، منظره‌ای برای نوازش چشمان می‌باشد. خاکستری روشن و پالت رنگ سفید با وسایل کوچکی به رنگ آبی فضایی آرام و دلنشین را ایجاد کرده است که پسرش می‌تواند آن را مال خودش بنامد.

6. اتاق خواب نوزاد به سبک اسکاندیناوی

6. اتاق خواب نوزاد به سبک اسکاندیناوی 

این اتاق خواب نوزاد شیک واقع در فنلاند، در زیباترین شکل، به سبک مینیمالیسم اسکاندیناویایی است.

7. اتاق خواب نوزاد به سبک وحشی و آزاد

7. اتاق خواب نوزاد به سبک وحشی و آزاد 

کیتی در کیتی کاتن (Kitty Cotten) یک یا دو چیز در مورد طراحی مینیمالیستی می‌داند. اتاق خواب ساده‌ی دختر نوزاد کوچکش الهام گرفته شده از عکس درخت جاشوا می‌باشد که بالای گهواره آویزان شده است. رنگ‌های صحرایی مانند قهوه‌ای خاکی و قرمز در مقابل پس‌زمینه خاکستری روشن واقعاً خودنمایی می‌کنند.

8. اتاق خواب نوزاد بسیار زیبا

8. اتاق خواب نوزاد بسیار زیبا 

استیو و جیمی از سینکلر (Sinclair) و مور (Moore) هنگام طراحی اتاق خواب شیرین پسر نوزادشان فوق‌العاده عمل کردند. این طبیعت حفاظت شده‌ی کوچک با فرش سفید، پرده‌های پارچه‌ای خاکستری تیره، و دیوارهای خاکستری روشن، رویایی دنج برای نوزاد و والدین است. با انتخاب همین رنگ‌ها در این‌جا ظاهر مشابهی را داشته باشید.

9. اتاق خواب نوزاد با تم فضای بیرون

9. اتاق خواب نوزاد با تم فضای بیرون 

مانند برنت و کورتنی از استودیو خانه‌ی خاکستری (Grey House) که اتاق خواب نوزاد پسرشان را از جنگل الهام گرفته‌اند، فضای بیرون را وارد اتاق کنید. این دیوار اتاق با طرح بزرگ کوهستان با استفاده از رنگ تخته سیاه و همانطور که درست حدس زدید، گچ خلق شده است. دیوارهای کناری با طیفی گرم از خاکستری رنگ شده‌اند.

10. اتاق خواب نوزاد با الهام از رویاهای شیرین

10. اتاق خواب نوزاد با الهام از رویاهای شیرین 

وقتی مادر شما یکی از بنیانگذاران برند جواهرات دنی‌جو (Dannijo) است، جای تعجب نیست که اتاق خواب نوزاد شما یکی از زیباترین اتاق‌های شهر باشد. با کمک پولیش خانگی (Homepolish)، جودی اسنایدر مورل که مادری باهوش در طراحی است، یک اتاق مهمان بژ رنگ را به اتاق خوابی رویایی برای نوزادش تبدیل کرد‌ه است.

11. اتاق خواب نوزاد با الهام از سبک بوهو

11. اتاق خواب نوزاد با الهام از سبک بوهو 

عکاس شارون مونتروز، اشتیاق خود به سبک بوهو را در این اتاق خواب نوزاد آن هم با روش‌های مختلفی به کار برده‌ است. دیوارهایی که با طیف خاکستری روشن رنگ شده‌اند، پس زمینه‌ای عالی برای کمد نسبتا قدیمی، فرش منطقه مراکش، اسب گهواره‌ای حصیری و البته عکس بچه کرگدن که بالای گهواره آویزان شده است، به وجود آورده است.

12. اتاق خواب نوزاد دختر پر زرق و برق

12. اتاق خواب نوزاد دختر پر زرق و برق 

باورتان می‌شود این اتاق خواب نوزاد خیره کننده زمانی یک کمد بوده است؟! جسی مالایی، وبلاگ نویس  زیبایی، از واکینگ کلوزت زیبای خود صرف نظر کرد تا اتاقی برای فرزند خود درست کند. خوشبختانه، او توانست چند وسیله‌ی موجود را در اتاق خواب نوزاد نیز استفاده کند، مانند قالیچه سفید، پاف مخملی دکمه‌ای، لوستر کریستالی، آینه‌ای از کف تا سقف، و مهمتر از همه، میز آرایشی. حالا جسی می‌تواند در حالی که کودک در گهواره‌ی جدیدش آرام می‌خوابد، روی آموزش‌های آرایشی‌اش کار کند.

 


بهترین و نزدیکترین

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است