لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

ساخت چوب لباسی مناسب برای خلوت کردن ورودی

تاریخ انتشار : 1401/06/06نویسنده: مرضیه درگاهیزمان مطالعه: 7 دقیقهنظر: 0بازدید: 243

برای کلاه، کت، کلید و گوشی خود یک گیره آویزان درست کنید.

فیس تاورز طراح، نویسنده و صنعتگر و علاقمند به کارهای خلاقانه است. او مدرک هنر خود را از کالج اسکیدمور دریافت کرد وکارش را در فوربز و یاهو به نمایش گذاشته است. او در وبلاگ خود با نام دیزاین فیکسیشن می‌نویسد و همچنین روزهای خود را صرف طراحی دعوت نامه عروسی و لوازم التحریر می‌کند.

بیشتر بخوانید: 20 ورودی شیک و کاربردی برای نگهداری لباس و کفش

با ساخت یک جا لباسی چوبی به سبک روستایی علاوه بر زیباکردن ورودی خود، از شلوغی جلوی در هم جلوگیری کنید. حلقه‌های تزیینی روی جالباسی را می‌توان برای آویزان کردن کلاه، لباس یا کلید استفاده کرد واستفاده از یک جعبه کوچک برای نگهداری عینک، کیف پول، تلفن و دیگر اقلام سبک در عین کاربردی بودن فضای بیشتری به ما می‌دهد.

درخت فان و کاج انتخاب‌های خوبی برای این پروژه هستند. می‌توانید دو تکه چوب 24 در 12 اینچی را از فروشگاه صنایع دستی بخرید و سپس قطعات را به اندازه با اره برش دهید. از طرف دیگر، می‌توانید قطعات را به اندازه مناسب خود در یک فروشگاه سخت افزار برش دهید.

مواد و ابزار:

- قلاب‌های شاخ فلزی (این یا مشابه)

- رنگ اسپری سیاه و سفید

- کیسه پلاستیکی یا پارچه، برای محافظت از سطح کار شما (در تصویر نیست)

- قطعه چوب به ضخامت ¼ اینچ، 13 در 11 اینچ

- قطعه چوب به ضخامت ¼ اینچ، 13 در 2.5 اینچ

- 2 قطعه چوب به ضخامت ¼ اینچ، 3¾ در 2½ اینچ

- تکه چوب به ضخامت ¼ اینچ، 13 در 4 اینچ

- پارچه ضایعاتی یا پارچه ای

- دستکش لاستیکی (در تصویر نیست)

- لکه چوبی با رنگ روشن

- نوار نقاش آبی

- چسب چوب

- پیچ (با لنگر، اگر در گل میخ قرار داده نشود)

- دریل الکتریکی

دستورالعمل:

1، بیرون یا جایی که تهویه کافی وجود دارد، با اسپری قلاب‌های شاخ فلزی رنگ کنید.

 

2، یک تکه پلاستیک را روی سطح کار بگذارید ( از کیسه موادغذایی بریده استفاده کردم). تیکه‌های چوب خود را پهن کنید و جهت تهویه پنجره را باز کنید. برای مراقبت از دستهایتان دستکش دست کنید، از پارچه کهنه برای رنگ کردن هر تکه استفاده کنید. مطابق با دستور روی قوطی اجازه دهید رنگ خشک شود.

3، برای اضافه کردن الگوی تزئینی، وسط لبه بالای تکه 13 تا 14اینچی را مشخص کنید و علامت کوچکی بزنید. تکه‌ی از نواررا از آن علامت به گوشه مقابل بکشید. قسمت بین نوار و بالای چوب را کاملاً ببندید. همانطوریکه در اینجا نشان داده شده است، این کار را روی نیمه دیگر چوب تکرار کنید تا مثلثی ایجاد کنید.

انتهای تکه 13 تا 2/1 2   اینچ مطابق شکل نوار کنید.

سرانجام، تکه‌ی از نوار را در کل مرکز 13 تا 11 اینچی بکشید. نصف تخته را با کیسه پلاستیکی مطابق شکل بپیچید.

 

4، این سه تکه را با اسپری سفید رنگ کنید. ممکن است به دو یا سه لایه رنگ نیاز داشته باشید، چراکه چوب ماده دیرجذب است.

5، به محض اینکه رنگ اسپری خشک شد، نوار را بادقت جدا کنید.

تکه‌ها را روی سطح کار مطابق شکل بگذارید. خط نازکی از چسب را در طول لبه تکه 13 تا 2½- اینچی بریزید و آن را در زاویه راست روی قطعه 13 تا 11 اینچی دقیقاً جایی قرار دهید که ناحیه سفید با چوب رنگ شده برخورد کند تا زیر جعبه ایجاد شود. آن را در جای خود بچسبانید.

 قلاب‌های شاخ در این نقطه متصل نیستند. آنها فقط برای زمینه در اینجا نشان داده شده‌اند.

6، قطعات کوچک را به هر انتهای قطعه 13 در 2 و نیم اینچی، از جمله قسمت پایینی بزرگتر، بچسبانید. همانطوریکه در اینجا نشان داده شده است، تکه چوب 13 در 4 اینچی را روی قطعات جانبی بچسبانید تا جلوی جعبه ایجاد شود. از تکه‌های نوار نقاشی در دو طرف قطعات عمودی استفاده کنید تا در صورت لزوم آنها را ثابت نگه دارید.

 

7، جالباسی را به دیوار نصب کنید. اگر گل میخ دارید که پشت جالباسی قرار دارد، فقط جالباسی را در گل میخ پیچ کنید. اگر نشد، سوراخ را دریل کنید و قلاب را داخل سوراخ قرار دهید. پیچ را در قسمتی از جالباسی خود قرار دهید تا بتوانید آن را در پشت ببینید، سپس آن را داخل لنگر قرار دهید و با استفاده از مته، آن را محکم به دیوار بچسبانید.

سپس، پیچ‌ها را دریل کنید تا از طریق قلاب‌های شاخی شکل وارد دیوار شود. این دوهدف دارد: یک اتصال قلاب‌ها به جالباسی و ایمن کردن همه چیز روی دیوار است.

محصول نهایی راه‌حل منحصربفرد برای مشکل مشترک شلوغی و درهم برهمی ورودی در است که به شما امکان می‌دهد تا همه چیزهای ضروری خود را کنار در پیدا کنید.

این قطعه نیز می‌تواند با الگوها و طرح‌های مختلف سفارشی شود که آن را جایگزین بزرگی برای نسخه فروشگاهی می‌کند. می‌توانید قلاب‌های مختلف با رنگ‌های دیگر را امتحان کنید. شما نیز می‌توانید اندازه‌ها را به گونه‌ای تنظیم کنید که فضایی با هر اندازه‌ای متناسب باشد.

 


بهترین و نزدیکترین

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است