لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

ست کردن ایده آل رنگ‌ها برای لباس بچه

دسته بندی :مد و زیبایی
تاریخ انتشار : 1401/09/03نویسنده: ثمین یزدانیزمان مطالعه: 4 دقیقهنظر: 0بازدید: 32

کودکان از طریق چشمان خود چیزهای ضروری دنیا را درک می‌کنند و رنگ‌های روشن یکی از جنبه‌های بصری است که به تشخیص آن‌ها و دسته بندی اشیا کمک می‌کند. چشمان آن‌ها رنگ را می‌بینند و بنابراین اشیاء را با توجه به رنگی که دارند به یاد می‌آورند. تشخیص رنگ‌های روشن برای آن‌ها آسان‌تر است و همچنین از رنگ‌های روشن خوشحال هستند. رنگ همچنین بر رفتار و خلق و خوی آن‌ها تأثیر می‌گذارد. بنابراین انتخاب بهترین ترکیب و ست رنگ برای لباس بچه‌ها بسیار مهم است. در این جا خواهید خواند که بهترین ترکیب رنگی که می‌توانید لباس‌های آن‌ها را با هم ست کنید کدامند.

مطلب پیشنهادی:  9 نکته انتخاب شلوار جین مناسب

انواع مختلفی از لباس‌ها برای بچه ها در بازار وجود دارد، چه آنلاین و چه در فروشگاه‌ها. لباس مد نظر شما این روزها به راحتی پیدا می‌شود آن چه که دشوار است یافتن ترکیب رنگی مناسب است. خب، چرا وقتی خودتان می‌توانید این کار را انجام دهید، به دنبال لباسی باشید با ترکیب رنگی آماده؟ 

صورتی، رنگ مورد علاقه دختران!

این یک ترکیب عالی برای زیبا نشان دادن دختر کوچک شما است. هیچ رنگی به اندازه صورتی نمی‌تواند بچه‌ها را بامزه نشان دهد. با لباس صورتی و سفید، دختر کوچک شما شبیه یک مارشمالو خواهد بود. همچنین این روزها پوشیدن صورتی برای پسرها نیز مرسوم شده است، برای پسران می‌توانید صورتی را با مشکی ست کنید.

روشن مثل خورشید

برای داشتن ظاهری روشن، می‌توانید تی‌شرت‌ها و تاپ‌های زرد براق آن‌ها را با جین‌های تیره ست کنید. رنگ تیره و روشن واقعاً به خوبی با هم ترکیب می‌شوند. مثلاً اگر می‌خواهید دخترتان را یک تاپ رکابی زرد بپوشد، آن را با لگ یا شلوار جین مشکی تیره ست کنید تا بهترین ظاهر را داشته باشید.

کمی آبی چطور؟

آبی یکی دیگر از رنگ‌های شاد است. طیف‌های مختلف آبی وجود دارد و همه آن‌ها برای بچه‌ها مناسب هستند. می‌توانید خیلی راحت آبی را با آبی ست کنید. همچنین آبی با رنگ‌های پاستلی نیز به خوبی ست می‌شود. به عنوان مثال می‌توانید جین آبی کودکتان را با یک تی شرت آبی روشن ست کنید.

ست کردن رنگ‌های تیره برای لباس بچه 

رنگ‌های تیره معمولاً توسط بچه‌ها مورد استقبال قرار نمی‌گیرند، آن‌ها دوست دارند پر زرق و برق و رنگارنگ به نظر برسند، اما در موارد خاصی پیش می‌آید که شما می‌خواهید تا فرزندتان کاملاً رسمی و شیک به نظر برسند. پس در این صورت به سراغ رنگ‌های عجیب و غریب بروید تا بتوانید به سادگی رنگ‌های تیره‌ای را انتخاب کنید که هم به خواسته شما و هم به سلیقه‌ی او پاسخ داده شود. رنگ‌هایی مانند ارغوانی، قهوه‌ای، شکلاتی، کرمی شکلاتی و غیره. این رنگ‌های تیره را می‌توان به راحتی با رنگ سفید یا کرم ست کرد.

چگونه سفید را ست کنیم؟

 

رنگ سفید همان رنگی است که باید با دقت ست شود، اما این کار آنقدرها هم سخت نیست. به طور مثال شما یک شلوار بچه گانه سفید رنگ دارید، می‌توانید به راحتی آن را با هر پیراهن یا تی شرت رنگی ست کنید. رنگ‌های تیره وقتی با رنگ سفید ترکیب شوند بهترین جلوه را خواهند داشت.
 رنگ‌های خاص مانند زیتونی، بادمجانی، آبی، فیروزه‌ای ارغوانی و غیره.
این رنگ‌های خاص نیاز به توجه ویژه دارند. رنگ زیتونی کمی تیره است، پس می‌توانید آن را با رنگ کرمی روشن یا رنگ‌های نود و یا هلویی ست کنید. بادمجانی را با سفید، فیروزه‌ای را با خاکستری، و سفید را با سیاه ست کنید، تا بهترین ست‌ها را داشته باشید.

این کوچک‌ترین کمک از طرف ما بود، شما می‌توانید این ترکیب و ست رنگ‌ها را برای لباس بچه در نظر بگیرید، اما همچنین به شما توصیه می‌کنیم این مسیر را ادامه داده و رنگ‌های زیادی را با یکدیگر ست کنید، شاید ممکن یک روز با یک ترکیب رنگ منحصر به فرد روبرو شوید.


برای دیدن بیش از 1000 از بهترین و نزدیکترین مراکز خرید و فروشگاه های شهر تون به روی لینک کلیک کنید

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است