لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

مدل موی کوتاه سایه‌ دار

تاریخ انتشار : 1401/03/03نویسنده: نیکو مومنیانزمان مطالعه: 4 دقیقهنظر: 0بازدید: 794

وقتی می‌خواهید یک مدل موی زیبا و همه چیز تمام داشته باشید، فید کردن خط مو می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. مدل موی فید شده یک مدل مخروطی است که به مردان امروزی مدل مویی زیبا و شیک ارائه می‌دهد. برخی از مردان کم‌رنگ شدن سایه مو را با موی بلند، برای ایجاد استایل شیک ترجیح می‌دهند، درحالی که برخی دیگر از آن ها ممکن است یک کوتاهی فید شده همراه با موی کوتاه را برگزینند چراکه نیاز به مراقبت کمتری دارد. با توجه به انواع مختلفی از فید شدن‌ها، انتخاب یک مدل مناسب برای امتحان کردن می‌تواند چالش برانگیز باشد. برای آشنا شدن شما با انواع مدل‌ها و سبک‌ها، ما لیستی از بهترین مدل موهای کوتاه سایه‌دار شده را برای مردان تهیه کرده‌ایم. چه موهای کوتاه داشته باشید چه بلند، اینجا مدل مناسبتان را پیدا می‌کنید.

بیشتر بخوانید:   مراحل پرپشت شدن مو

مدل موی سایه‌دار شده چگونه است؟

نوعی مدل موی مردانه است که موها را درست در بالای گوش و در امتداد خط مو محو می‌کند و استایل شیک و مدرنی را برای مردان ایجاد می‌کند. برای انجام این روش کوتاه کردن، آرایشگران از دستگاه کوتاهی یا موزر استفاده می‌کنند، تا موها را به تدریج محو کنند و سایه‌ای جذاب به وجود آورند.

مدل موی سایه‌دار

مدل موی سایه‌دار شده در آرایشگاه‌ها بسیار محبوب است زیرا تقریبا همه‌ی افراد می‌توانند آن را بسته به سلیقه‌ی خود امتحان کنند. تنها موردی که می‌توان آن را به عنوان یک اشکال راجع به این مدل در نظر گرفت این است که مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا همه‌ی موها بلند شده و به اصطلاح یک‌دست شود.

مدل سایه‌دار‌ شده

کم‌رنگ شدن سایه مو تا جایی که یک قسمت کاملاً صاف و بدون مو شود یک مدل موی کوتاه و زیبا است که به شما کمک می‌کند تا کناره‌های سرتان را از موهای بلند بالا متمایز کنید. مدل موی کم پشت و فید شده را می‌توان به آسانی با بهترین مدل موهای مردانه برای داشتن ظاهری جسورانه ترکیب کرد. اگر می‌خواهید استایل خود را به طرز چشمگیری تغییر دهید، از آرایشگر خود بخواهید که مدل موهای سر شما را با ریش‌تان ترکیب کند. مطمئن باشید بسیار عالی به نظر می‌رسید!

مدل موی سایه‌دار

سایه‌دار کردن با تیغ

ریش تراش یک دستگاه کوتاهی موی مردانه است اما برای سایه‌دار کردن موها فوقالعاده عمل می‌کند. از آرایشگر خود بخواهید با تیغ برایتان سایه ایجاد کند چون با تیغ خط رویش موها بسیار یک‌دست تر به نظر می‌رسد.

سایه‌دار کردن به صورت مخروطی

سایه‌دار کردن مخروطی یکی از محبوب‌ترین مدل مو هاست که جلوه‌ای زیبا و پیچیده به افراد می‌دهد. برای داشتن استایلی حرفه‌ای که می‌توانید در محل کار هم آن را داشته باشید و از لحاظ ظاهری محدودیتی برایتان ایجاد نمی‌کند، در قسمتی که مو مخروطی می‌شود، باید دقت داشته باشید که قرینگی رعایت شود و حتما از آرایشگرتان بخواهید با آینه پشت مو را نیز به شما نشان دهد.

محو کردن مو در پوست سر

کم‌رنگ کردن مو تا آنجا که به رنگ پوست درآید یک روش کوتاهی بسیار سریع برای مردانی است که خواهان مراقبت کم، برش مخروطی شکل و ظاهری جسورانه هستند. برای داشتن یک سبک زیبا-ی بدون زحمت که با موهای ضخیم جذاب‌تر هم به نظر می‌رسد، سعی کنید یک ریش کامل یا ته ریش ضخیم هم داشته باشید.

مدل موی سایه‌دار

کم‌ رنگ شدن برش‌ها

کم‌رنگ شدن برش‌ها باعث ایجاد تعادل در مدل مو است. رنگ پوست در قسمت پایینی بسیار کم‌رنگ می‌شود اما قسمت بالایی بیشترین کنتراست را ایجاد می‌کند زیرا موهادر بلند ترین اندازه‌ی خود هستند.

مدل دورانی

 یک مدل موی جذاب است که در اطراف گوش و تا خط گردن هلال می‌شود. این مدل، نوعی کوتاهی منحصر به فرد است که به فرد ظاهری جسورانه می‌بخشد. برای داشتن این مدل مو بهتر است تراکم موهای شما زیاد باشد.

طراحی خطی و موهای تراشیده

مدلخطی قدمتی طولانی دارد اما اگر آرایشگری وارد داشته باشید این مدل به شدت جذاب است. با محو شدن تدریجی موها و سپس، خط آرایی طراحی در کنار سر، این سبک منحصر به فرد به وجود می‌آید!

موهای فر با فید شدن کامل و ریش

در حالی که کنترل موهای ضخیم و موج دار یا مجعد گاهی اوقات دشوار است، اما مدلی مانند عکس زیر که فرهای شما را نمایان‌تر می‌کند می‌تواند مدلی جدید و جالب باشد.

موی پف‌کرده با سایه‌

مدل موی پف‌کرده یکی از برترین مدل‌های "کناره‌های کوتاه، اما تاج بلند" امروزی است. همانطور که در عکس نیز مشخص است این یک مدل کاملا جسورانه برای کسانی‌ست که موهای نازکی دارند.

  • کم پشتی موها با ریش زیاد به نظر نمی‌آید
  • فراموش نکنیم که مو و ریش دو مکمل بی نظیرند!
  • حتما باید اگر یکی کم پشت است از دیگری مایه بگذارید و ظاهرتان را جذاب کنید!

مدل موی سایه‌دار و ریش

محو خط مو روی گردن

این روشی است که خط رویش آخرین موها اصلا مشخص نیست. مزیت این مدل این است که برای تمیز نگه‌داشتن این مدل نیازی نیست مداوم به آرایشگر مراجعه کنید.


بهترین و نزدیکترین آرایشگاه مردانه در ارومیه را در بیزاَپ پیدا کنید.

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است