لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

6 ایده طراحی فضا با رنگ زیبای سبز زمردی

تاریخ انتشار : 1401/02/08نویسنده: یزدانیزمان مطالعه: 6 دقیقهنظر: 0بازدید: 1292

انتظار می‌رود که این جواهر پر طراوت و جذاب حسابی محبوب شود. از این ایده‌های دکور با سبز زمردی استفاده کنید تا خانه خود را با رنگ امسال نو کنید.

            بر کسی پنهان نیست که رنگ سبز هم اکنون بسیار مطرح است. این رنگ در فهرست رنگ‌های برتر شرکت‌های بزرگ رنگ‌سازی مطرح و غالب شده است و تقریباً با هر طراح داخلی که صحبت کنید این رنگ را به عنوان یکی از سبک و ترندهای برتر سال آینده معرفی می‌کند. اما در حالی که طیف‌های کم‌رنگ مانند سبز مریم گلی در سال 2021 بسیار پر طرفدار بودند، این رنگ برای سال 2022 رنگ روشن‌تر و مطرح‌تری خواهد بود.

            پیش‌بینی می شود که امسال سبز زمردی پر طراوت با طرح‌های متنوع، بسیار مطرح و پر طرفدار باشد، و ما در حال حاضر شاهد ظهور آن در رسانه‌های اجتماعی و مغازه‌های مورد علاقه خود هستیم. برخی شرکت‌ها مانندEtsy  اخیراً رنگ زمرد را به عنوان رنگ سال 2022 نامگذاری کرده‌ و در یک گزارش اشاره کرده‌اند که این رنگ جواهر نماد هماهنگی و رشد و در عین حال سلطنت است. این گزارش اشاره می‌کند که جستجوها در سایت برای "اقلام سبز زمردی" و "دکور سبز زمردی" هر دو به طرز قابل چشمگیری در چند ماه گذشته افزایش یافته است زیرا که خریداران به دنبال راه‌هایی برای دنبال کردن این ترند و سبک هستند. و طراحان نیز به این نکته توجه دارند. 

دکوراسیون با سبز زمردی

            در حالی که بیشتر طیف‌های رنگ سبز ذاتاً آرام‌بخش بوده و یادآور طبیعت هستند، رنگ زمردی به طور خاص یک اثر گذاری قوی دارد. این رنگ به اندازه کافی همه کاره است تا تقریباً با هر رنگ جذاب، پررنگ و یا حتی خنثی جفت شود، و وقتی در مقیاس زیاد استفاده می‌شود، ظاهری چشم‌گیر و مجلل ایجاد کند. با این ایده‌های تزئین با سبز زمردی، رنگ اصلی امسال را با آغوش باز بپذیرید.


بیشتر بخوانید: 26 ایده ناب و خلاقانه برای دکوراسیون بهاری خانه


1. همه کابینت‌ها را سبز زمردی کنید.

            سبک و ترند رنگ‌ها ثابت نبوده و از مد می‌روند، اما جذابیت سبز زمردی محدودیتی نداشته و بی انتها است. اگر برای یک تغییر اساسی در آشپزخانه خود آماده هستید، این رنگ را برای دیوار یا کابینت‌ها در نظر بگیرید. در این آشپزخانه سبز زمردی محسور کننده، یک رنگ بسیار براق و یا طلایی درخشان تضمین می‌کند که سایه و طیف‌های شدید مطرح نخواهند بود.

دکوراسیون آشپزخانه با سبز زمردی

2. آرامش را با دیوارهای سبز زمردی به وجود آورید.

            سبز زمردی که ریشه در طبیعت دارد و از نظر تناژ رنگی غنی می‌باشد، یک رنگ طبیعی آرامش‌بخش است.  این رنگ را آزادانه در اتاق نشیمن و اتاق خواب برای ایجاد آرامش و آسایش استفاده کنید. در این اتاق‌ها، دیوارهای زمرد تیره رنگ با مواد طبیعی مانند چوب، چرم و حصیر هماهنگی ایجاد کرده تا حس ارگانیک رنگ را برجسته و مطرح کنند.

3. یک حمام سبز زمردی با حس و حال اسپا (مرکز خدمات ماساژ) طراحی کنید.

            حمام خود را رنگ سبز زمردی کنید تا فضایی آرامش‌بخش و مجلل داشته باشید. در اینجا، دیواری با کاشی‌های سبز خیره کننده این حمام را مانند یک مرکز اسپای سطح بالا می‌کند. اگر نصب کاشی جدید متناسب با بودجه شما نیست، دیوارها یا روشویی را با یک رنگ سبز باشکوه رنگ آمیزی کنید.

دکوراسیون حمام با سبز زمردی

4. جذابیت را با طیف‌های سبز زمردی تقویت کنید.

            در فضاهای رسمی‌تر، سبز زمردی حس جذابیت و شکوه را به وجود می‌آورد. در این اتاق ناهارخوری، پرده‌های به رنگ زمرد از کف تا سقف، طیفی از رنگ طبیعی را بر روی دیوارها ایجاد کرده است. سقف صورتی روشن و رنگ‌های سبز تیره در کنار هم قرار گرفته‌اند تا گرمای مبلمان قدیمی و چوب‌کاری‌های اصیل را برجسته کنند.

5. رنگ سبز زمردی را در مقابل سفید روشن قرار دهید.

            سبز زمردی را در مقابل سفید روشن قرار دهید تا درخشندگی آن را بیشتر کنید. در این آشپزخانه کابینت‌های سبز زمردی روشن در مقابل یک جزیره سفید قرار گرفته و با یک لایه کاشی دیواری آشپزخانه درخشان ترکیب شده است. نور طبیعی از دو پنجره بزرگ، درخشش جذاب کابینت را منعکس کرده و سبب روشنایی بیشتر فضا شده است.

دکوراسیون با سبز زمردی

6. به یک فضای خنثی با دکور سبز زمردی رنگ روح و جذابیت بدهید

سبز زمردی برای تزریق زندگی و شادابی به فضایی غالباً خنثی عالی است. روشویی سرویس بهداشتی که با سنگ مرمر سفید و روکش‌های چوبی پوشیده شده، به خودی خود با شکوه و جذاب به نظر می‌رسید، اما اضافه کردن یک فرش رنگارنگ قدیمی به آن حس شکوه می‌دهد. رنگ‌های سبز-آبی تیره به فضای بی‌رنگ انرژی می‌بخشد.


نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است