لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

بهار فصل تغییر انرژی | پاکسازی خانه 8 روش ساده

دسته بندی :خانه و ساختمان
تاریخ انتشار : 1401/01/18نویسنده: نیکو مومنیانزمان مطالعه: 4 دقیقهنظر: 0بازدید: 1197

اگر به تازگی چالش بزرگی را از سر گذرانده‌اید مخصوصا اگر این چالش به هم خوردن یک رابطه‌ی عاطفی بوده باشد این مقاله را تا انتها بخوانید! بله مهم است که تمام قسمت‌های خانه تمیز باشد اما آیا به انرژی خانه نیز اهمیت می‌دهید؟ پاکسازی خانه با این 8 روش ساده و فقط ماهی یکبار همه چیز را عوض خواهد کرد!

پنجره‌ها را باز کنید!

یکی از راههای فراری دادن انرژی منفی، باز کردن پنجره‌های خانه‌تان است. وقتی هوای مطبوع بهار را روی پوست لمس کنید خواهید دید که تمام انرژی‌های منفی از وجودتان پاک شده است.

دستگیره‌ها

اکثرا انرژی منفی از همان جایی وارد خانه می‌شود که خودمان وارد آن می‌شویم. هر ماه تمام دستگیره‌ها را تمیز کنید تا از ورورد انرژی منفی ناخواسته‌ای که ممکن است به خانه وارد شده باشد جلوگیری کنید. می‌توانید برای درب ورودی آویزی شیشه‌ای یا نمکی تهیه کنید تا قبل از ورود هر شخص به خانه انرژی او را پاک کند.

نمک! جادوی سفید

نمک، یک پاک کننده طبیعی عالی و یک روش معمول دیگر برای حذف انرژی منفی از فضای خانه‌ی شماست. هر نوع نمک طبیعی که دوست دارید را در هر جای خانه که فکر می‌کنید دیدنش حس خوبی در شما ایجاد نمی‌کند بپاشید و 48 ساعت زمان بدهید تا تمام انرژی‌های منفی را خنثی کند. اگر حیوان خانگی یا کودک دارید به جای پاشیدن نمک می‌توانید ظرف کوچکی از نمک را پر کنید و گوشه‌ای از خانه قرار دهید.

سنگ‌های کریستالی

بعضی از کریستال هایی مانند تورمالین سیاه، هماتیت و سلنیت در پاکسازی انرژی منفی بسیار عالی هستند. قرار دادن تورمالین سیاه در چهار گوشه اتاق، کنار پنجره و یا نزدیک تخت به جذب هر گونه انرژی سمی و منفی کمک می‌کند. تورمالین سیاه حتی انرژی الکترومغناطیسی را جذب می‌کند، بنابراین آن را در کنار وسایل الکترونیک مانند رایانه‌ها و تلویزیون هم می‌توانید نگه دارید.

اسانس‌ها

از اسانس‌های گیاهی استفاده کنید و آن را در هوا بچرخانید، خلق و خوی‌تان به سرعت با پخش بوی اسانس‌ها تغییر می‌کند و انرژی منفی را از بین می‌برد. لیمو یا کاج به شدت تغییر دهنده‌ی فضا هستند. استفاده از اسطوخودوس یا اسانس پرتقال برای کاهش استرس توصیه می‌شود.

سوزاندن گیاهان خوش بو برای ایجاد انرژی مثبت

عطر خوب گیاهی

گیاهان فقط سموم را از هوا فیلتر نمی‌کنند، آنها حتی به طور طبیعی به فیلتر کردن انرژی منفی کمک می‌کنند و این در حالی‌ست که انرژی مثبت مانند آرامش و ثروت را نیز می‌توانند به خوبی به فضا ببخشند. شاید ایده‌ی خوب این است که حداقل یک گیاه در هر اتاق داشته باشید و چندین گیاه را در اتاق‌هایی که بیشترین زمان را صرف می‌کنید، مانند آشپزخانه یا اتاق خواب قرار دهید.

شکستن سکوت

صدای زنگ یا دست زدن، به شکستن انرژی منفی که در خانه گیر کرده است کمک کند. پیاده روی در خانه، حرکت در جهت عقربه های ساعت و ایجاد برخی از سر و صدا از بین برنده‌ی انرژی منفی است.

نظم ببخشید

به هم ریختگی محیطی یعنی به هم ریختگی ذهنی! هرگز با محیطی که آشوب است ذهن آرامی نخواهید داشت. از اطراف خود، هر آنچه که باعث به هم خوردن آرامش ذهنی‌تان می‌شود را بردارید تا به انرژی اجازه دهید که آزادانه حرکت کند.


نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است