لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

اتاق های خیره کننده با دکوراسیون مشکی؛ قسمت دوم

تاریخ انتشار : 1401/03/22نویسنده: ثمین یزدانیزمان مطالعه: 7 دقیقهنظر: 0بازدید: 715

دیوارهای مشکی خیره کننده، زیبا و جاودانه هستند، بنابراین استفاده از طیف این رنگ در هنگام تزئین کردن، فنگ شویی خوبی است. در واقع، دیوارهای مشکی روشی غیرمعمول برای شیک کردن هر اتاق در خانه بدون توجه به متراژ است.  در قسمت اول این مقاله 14 مورد طراحی‌ دکوراسیون با رنگ مشکی را بررسی کردیم و حالا  در قسمت دوم  برای الهام دادن به شما، این ایده‌ها به شما نشان می‌دهند که چگونه مشکی می‌تواند حس قوی هیجان یا حتی هوس را در یک فضا برانگیزد.

بیشتر بخوانید:  10 طیف جذاب رنگ سبز برای طراحی دکوراسیون خانه

15 دیوارهای مشکی در فضاهای کوچک

دیوارهای مشکی در فضاهای کوچک 

            Heather  از Growing Spaces معتقد است که تغییرات کوچک در دکوراسیون می‌تواند تاثیر قابل توجهی داشته باشد. به عنوان مثال، دیوارهای مشکی اتاق نشیمن او. او می‌گوید طیف‌های رنگی فضای او را بزرگ‌تر، آرام‌تر و شیک‌تر کرده‌اند.

16 کاغذ دیواری مشکی

کاغذ دیواری مشکی 

برای تزیین دیوارها نیازی نیست که قلم موی رنگتان را بیرون بیاورید. آنا از Door Sixteen از کاغذ دیواری مشکی با طرح درخت صنوبر برای زیباتر کردن دفتر کارش استفاده کرده است. اگر مستاجر هستید، بهتر است به کندن و چسباندن کاغذ دیواری فکر کنید زیرا به راحتی جدا می‌شود بدون این که دیوارها آسیب ببینند.

17 شیپلپ مشکی رنگ شده توسط خودتان

شیپلپ مشکی رنگ شده توسط خودتان 

            مندی از Vintage Revivals می‌گوید حتی اگر هرگز خودتان پروژه‌ای را در خانه انجام نداده‌اید، می‌توانید این دیوار شیپلپ را درست کنید. آموزش او تمام نکات لازم را به همراه دارد.

18 اتاق خواب به سبک اسکاندیناوی

اتاق خواب به سبک اسکاندیناوی 

            شدت دیوار مشکی را با این ایده از Alvhem Makleri کم کنید. در این اتاق روتختی با طرح لکه‌های رنگی الگویی غیرمنتظره را ایجاد می‌کند.

19 اتاق غذاخوری تک رنگ

اتاق غذاخوری تک رنگ 

            Ramsey Interiors می‌گوید دیوارهای کاملا مشکی‌رنگ می‌توانند غذا خوردن در خانه را به یک تجربه تئاتر مانند تبدیل کنند. این شرکت طراحی، مبلمان و لوازم تزئینی با طیف‌های کاملاً متضاد را ترکیب کرده  تا یک اتاق غذاخوری سنتی و چشمگیر ایجاد کند.

20 یک دیوار پررنگ

یک دیوار پررنگ 

            یک دیوار پررنگ در این اتاق خواب خانه به سبک روستایی مدرن زیبا از Design Shop Interiors ظاهری شیک ایجاد کرده است. طرح جناقی با استفاده از تخته‌های چوبی رنگ شده ایجاد شده است.

21 قفسه کتاب چیده شده بر اساس رنگ‌ها

قفسه کتاب چیده شده بر اساس رنگ‌ ها 

            ما معتقدیم بهترین اتاق شامل وسایل رنگارنگ است. در این فضای ناهارخوری از Ann Lowengart Interiors، یک قفسه کتاب مشکی رنگ مجموعه‌ای از کتاب‌ها و وسایل خوش‌رنگ را به نمایش می‌گذارد که بر اساس رنگ چیده شده‌اند.

22 کابینت آشپزخانه مشکی

کابینت آشپزخانه مشکی 

            با رنگ مشکی در آشپزخانه خود یک فضای باز جدا ایجاد کنید. در این خانه، از The Works، کف‌های تیره و کابینت‌های مشکی شده به فضای آشپزی حالتی شیک و جذاب می‌دهد.

23 کاشی مشکی براق

کاشی مشکی براق 

            کاشی‌های مربعی کوچک در این حمام کوچک از Boutique Homes جلوه‌ی بسیاری ایجاد کرده‌اند. سطوح براق، انعکاس پراکنده‌ی دوست داشتنی را ایجاد کرده‌ است. حتی بهتر از آن، استفاده از دوغاب مشکی باعث پنهان شدن کثیفی‌ می‌شود.

24 آپارتمان مشکی و سفید

آپارتمان مشکی و سفید 

            Danielle Colding Design  به اتاق نشیمن این آپارتمان در شهر نیویورک با استفاده از عناصر جهانی حال و هوایی مدرن بخشیده است. دیوارهای مشکی براق با خط‌های حاشیه‌ای سفید روشن و ظریف بسیار به چشم می ‌آیند. یک فرش با پرز‌های بلند بافت آرام بخش را اضافه کرده است. کاغذ دیواری تک رنگ با طرح سنتی لوزی نیز سقف را پوشانده است.

25 تزئینات بوهمی

تزئینات بوهمی 

            رنگ‌های جیغ و مشکی پایه با هم ترکیب شده‌اند تا حس خوشی را در این خانه که توسط تیم طراح داخلی Alida and Miller طراحی شده است، منتقل کنند. ویژگی‌های مورد علاقه ما در این اتاق هدبورد با طرح اسب دریایی از Serena and Lily  و لوستر مهره‌ای چوبی از Bohemian Like You می‌باشد.

26 کاغذ دیواری چهارخانه مشکی

کاغذ دیواری چهارخانه مشکی 

            کاغذ دیواری مشکی و چهارخانه در این اتاق خواب شیک از Boutique Homes ، بیشتر حس پانک راک را دارد.

27 آشپزخانه مینیمالیستی

آشپزخانه مینیمالیستی 

            آشپزخانه مینیمالیستی که درBTL Property  دیده می‌شود کابینت‌های کف تا سقف را با جزیره‌ای خاکستری رنگ ترکیب کرده است. کانتر کوارتز مشکی کمی درخشش را به فضای تیره آشپزخانه داده است.

28 شعله مشکی

شعله مشکی 

            این دیوارها طیف رنگی به نام شعله مشکی از مجموعه رنگ‌های بنفش در  Pittsburgh Paintsهستند. این اتاق نشیمن که در عکس دیده می‌شود، رنگ‌های تیره دکوراسیون را با طیف‌های رنگی پر انرژی سبز و زرد ترکیب کرده است.

29 دیوارهای سفید فاقد هیجان هستند

دیوارهای سفید فاقد هیجان هستند 

دیوارهای سفید ممکن است کسل کننده باشند. در اینجا، دیوارهای تیره به مبل‌های پرزرق و برق این اتاق نشیمن از Sally Wheat Interiors را جلوه‌ی بیشتری می‌دهند.

 


بهترین و نزدیکترین نقاشی ساختمان در تهران را در بیزاَپ پیدا کنید.


 

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است