لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

20 ورودی شیک و کاربردی برای نگهداری لباس و کفش

تاریخ انتشار : 1401/05/22نویسنده: مسعود سلجوقیزمان مطالعه: 8 دقیقهنظر: 0بازدید: 219

طراحان، دکوراسیون شیک را با فضاهای نگهداری توکار و مواد باکیفیت ترکیب می‌کنند تا اتاق‌های درجه‌یک برای آویزان‌کردن لباس و نگهداری کفش ایجاد کنند.

در هوای باران یا آفتابی، فضای اتاق مخصوص نگهداری لباس و کفش می‌تواند نیازهای شما برای نگهداری پوشاک را برطرف کند. داشتن فضای مخصوص برای نگهداری لباس و کفش یک ویژگی عالی برای یک خانه به‌شمار می‌رود. با گردهم‌آوردن مقداری دکور و مواد شیک فرصت ایجاد چنین فضای کاربردی و شگفت‌انگیز ایجاد می‌گردد.

این 20 عکس از اتاق‌های مخصوص نگهداری لباس وکفش، مجموعه‌ای از ایده‌ها را برای نگهداری پوشاک با حفظ زیبایی ارائه می‌دهند. در نظرات به ما بگویید که کدام یک برای شما مناسب‌تر است.

بیشتر بخوانید:  بزرگتر نشان دادن اتاق

طراحی اتاق لباس 

این اتاق در واشنگتن دی.سی توسط استفانی برادشاو فضای زیادی برای قراردادن کفش، کت و سایر وسایل زمستانی فراهم می‌کند. طراح یک کاغذدیواری با طرح برگ آبی و سفید اضافه کرده تا کمی حس تحرک را به فضای اتاق بیاورد. یک آینه گرد سفید به اعضای خانواده اجازه می‌دهد قبل‌از بیرون‌رفتن از درب، ظاهر خود را بررسی کنند.

طراحی اتاق لباس 

یک نیمکت تعبیه‌شده و یک لایه دیوار قلاب‌دار، عملکرد و سبکی خاص را برای این سالن تورنتو ارائه داده است. توکار دارای یک پشتی با طرح شورون و به رنگ بژ کرمی است که در اتاق عمدتاً سفید ظاهر می‌شود. کاشی‌های کوچک سیاه‌وسفید کف، سطحی بادوام و الگویی ظریف به فضا می‌دهند.

طراحی اتاق لباس 

این اتاق مخصوص نگهداری لباس و کفش در فیلادلفیا، توسط طراح داخلی دبورا لیمان طراحی شده است. اتاق مملو از رنگ‌ها و متریال‌های گرم و آرامش‌بخش، ازجمله یک نیمکت کاج عتیقه، کاشی‌های تراورتن کف و کاغذدیواری پارچه‌ای است.

طراحی اتاق لباس 

تعبیه‌های سفارشی در این اتاقک مینیاپولیس توسط خانه‌های سفارشی و نوسازی سنت کروکس دارای گزینه‌های نگهداری زیادی برای پوشاک است. قفسه‌های باز و کشوها با سایه‌ای زیبا از سبز آبی پوشانده شده‌اند. دیوار امکان پیکربندی‌های مختلف نگهداری پوشاک را فراهم می‌کند.

طراحی اتاق لباس 

این اتاق مناسب برای خانواده میلواکی با طراحی و بازسازی رنسانس با رنگ و طرح خاص ظاهر می‌شود. بالشتک‌های نیمکتی، کاغذدیواری و فرش فضایی، قدرت گل و شور فراوانی را به فضا می‌بخشد، درحالی‌که کمدهای توکار استفاده‌شده تمام نیازهای نگهداری پوشاک را برطرف می‌کنند.

طراحی اتاق لباس 

کنتراست بالا نام بازی در این اتاق نگهداری لباس و کفش آتلانتا است که توسط طراح دکوراسیون داخلی آقای الیسون رمزی طراحی شده است. کاشی‌های شطرنجی سیاه‌وسفید استفاده‌شده در کف و توکار مشکی با صندلی‌های نیمکتی به رنگ کرم، کنتراست بصری شدیدی ایجاد می‌کنند. کشوهای پشمی خاکستری مقدار زیادی فضا را برای استفاده  ارائه می‌کنند.

طراحی اتاق لباس 

کف‌پوش آجری جذابیت کلاسیک و سطح پرکار در این اتاقک مینیاپولیس که توسط دیوید چارلز طراحی شده است، کاملاً مناسب چکمه‌های خیس در فصل سرما هستند. کمدهای توکار سفید و چوبی فضای ذخیره‌سازی زیاد و ظاهری کلاسیک را ارائه می‌دهند.

طراحی اتاق لباس 

نقطه اوج کار این اتاق شیکاگوی عالی، کمدهای توکار دو رنگ، با رنگ خاکستری در نیمه بالایی و یک چوب گرم در پایین آن است. قلاب‌های برنجی رنگی خاص را به فضا بخشیده  و کاشی‌های شش‌ضلعی سنگی کف اتاق، این صحنه شیک را کامل می‌کنند.

طراحی اتاق لباس 

استفاده از کاشی‌های آجری که با الگوی استخوان شاه‌ماهی چیده شده‌اند، به برجسته‌شدن فضای این اتاق در بوستون که توسط شرکت جی.اس طراحی شده است، کمک می‌کند. دیوارهای چوبی که به رنگ خاکستری روشن رنگ‌آمیزی شده است دارای قلاب‌های چندگانه است و دیوار پشتی شامل کابینت‌های داخلی برای ذخیره‌سازی بیشتر است.

طراحی اتاق لباس 

یک نردبان کتابخانه روشی برای دسترسی آسان به بالاترین قسمت‌های فضای ذخیره‌سازی در این اتاق است که توسط شرکت توماس فلیپس در ایالت بریتیش کلمبیا ساخته شده است. کاشی‌های طرح دار یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته بصری این فضا است.

طراحی اتاق لباس 

کاغذدیواری برجسته و کمدهای توکار آبی زنده، در این اتاقک طراحی‌شده توسط شرکت کوپراسکای در آتلانتا، شور بصری زیادی ایجاد می‌کند. دستگیره‌های برنجی به کابینت‌های آبی می‌پیچند و تور برنجی درب زیبایی را برای اتاقک نگهداری حیوانات خانگی ایجاد می‌کند.

طراحی اتاق لباس 

کف‌پوش‌های کاشی سنگی با الگوی استخوان شاه‌ماهی، کابینت‌های چوبی تراش‌خورده و تزئینات و سایه‌های ملایم حصیری، سبک روستایی را در این ورودی مینه‌سوتا ایجاد کرده است.

طراحی اتاق لباس 

دراین اتاق نگهداری لباس و کفش که توسط شرکت شیلامیدن در ایالت سیاتل طراحی شده است، دیوارهای زرد گرم، نور آفتاب را به‌خوبی انعکاس می‌دهد. یک میز قدیمی مکان مناسبی برای گذاشتن کلیدها است و نیمکت تعبیه‌شده با رنگ آبی سرمه‌ای مکان خوبی برای نشستن و درآوردن کفش است.

طراحی اتاق لباس 

این اتاقک سفید و چوبی مینیاپولیس که توسط شکرت لوکالی طراحی شده است، پر از کمدها و فضاهای توکار ذخیره‌سازی است. کف کاشی‌شده آن به‌خوبی در برابر آب‌وهوای نامساعد مقاومت می‌کند و وجود چندین کیف کابانوی راه‌راه سیاه‌وسفید گزینه‌های ذخیره‌سازی بیشتری را ارائه می‌دهد.

طراحی اتاق لباس 

با اضافه شدن یک صندلی و یک میز چوبی شناور بین دو کابینت بلند، این اتاق طراحی‌شده توسط شرکت میشائیل روبرت در نیویورک، به‌عنوان یک دفتر کار خانگی نیز کاربرد دارد. کمدهای توکار خاص این اتاق فضای ذخیره‌سازی زیادی را فراهم می‌کنند و کف آجری بافتی بادوام را به آن می‌بخشد.

طراحی اتاق لباس 

یک نیمکت کلاسیک ویندزور در این اتاق که توسط رایت رایان و رایان هومز در پورتلند طراحی شده است، امکان نشستن را در این اتاق ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه این اتاق می‌توان به چراغ‌های آویز به سبک فانوس و کف کاشی تراورتن اشاره کرد. کمد آبی سرمه‌ای توکار، نیازهای ذخیره‌سازی را برطرف می‌کند.

طراحی اتاق لباس 

این اتاق نگهداری لباس و کفش مدرن به سبک مزرعه در دنور توسط تیرا فیرما ساخته شده است. این اتاق دارای کمدهای توکار با درهای کابینت مشکی است که راهی عالی برای نگهداری و خشک‌کردن لباس‌هایی هستند که هنگام قرارگرفتن زیر باران خیس می‌شوند. کف‌پوش‌های کاشی با اندازه بزرگ و یک نیمکت‌چوبی به‌سبک روستایی از دیگر عناصر برجسته در اتاق هستند.

طراحی اتاق لباس 

این اتاقک که توسط جاناتان کارون در واشنگتن دی سی ساخته شده است، علاوه‌بر فضای مناسب برای نگهداری پوشاک، دارای فضای ذخیره‌سازی فلزی و تور سیمی برای پست، تکالیف و سایر اقلام کاغذی است. کاغذدیواری، چراغ‌های آویز فلزی صنعتی و درب هلندی از دیگر نکات برجسته این فضا هستند.

طراحی اتاق لباس 

اگر در زمستان گل‌ و لای را به اتاق نگهداری لباس و کفش خود می‌آورید، اضافه‌کردن سینک یک ایده هوشمندانه است. این اتاق شیک مینیاپولیس که توسط ویست ویند طراحی شده است، دارای یک سینک با پایه کابینت چوبی سبک و دستگیره‌های مشکی مات است. دیوارها با رنگ خاکستری زغالی پوشیده شده‌اند.

طراحی اتاق لباس 

قرارگرفتن مجموعه‌ای از بالش‌ها بر روی نیمکت این اتاق طراحی‌شده توسط جی.کی در نیویورک، احساس دنج‌بودن آنرا افزایش می‌دهد. وجود دیوارکوب‌های طلایی و کاشی‌های شش‌ضلعی سنگی به جذابیت فضا می‌افزاید.

 


بهترین و نزدیکترین طراح دکوراسیون داخلی در تهران را در بیزاَپ پیدا کنید!

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است