لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

ایده های جالب برای ساخت استند کیک

تاریخ انتشار : 1401/02/19نویسنده: نیکو مومنیانزمان مطالعه: 3 دقیقهنظر: 0بازدید: 630

بهتر است بدانید هر چه پیش‌تر می‌رویم روند برگزاری مهمانی‌ها به سمت تجملات کمتر و سادگی بیشتر می‌رود. این موضوع در مورد خوراکی‌ها نیز صادق است و امروزه کیک‌های کوچک و جذاب جای کیک‌های بزرگ‌تر را گرفته‌اند.

تا کنون، زیباترین روش برای نمایش کیک‌های جشن شما قرار دادن آن‌ها بر روی پایه کیک وجلوه دادن به کیک بوده است. این پایه‌ها ظاهر میز شما را زیباتر کرده و باعث می‌شود میهمان‌ها از خوردن کیک و یا نگاه کردن به آن لذت ببرند.به طور کلی استندهای کیک راهی عالی برای زیباتر کردن تزئینات دکوراسیون مراسم شما هستند.

ممکن است استندهای کیک و کاپ کیک که در فروشگاه خریداری می‌شوند نسبتاً گران باشند. اما تهیه آن‌ها توسط خودتان به سادگی امکان‌پذیر و باصرفه‌تر است. خلاقیت خود را با تنظیم کردن پایه کیک که با تم جشن شما به راحتی مطابقت داشته باشد، نشان دهید. پس با این آموزش همراه باشید تا استند مورد علاقه خود را بسازید.

وسایل خود را آماده کنید

این روش بسیار ساده است، فقط به چند ابزار و وسیله نیاز دارد. شما ممکن است اکثر آن‌ها را در خانه خود داشته باشید. اگر نه، کافی است به فروشگاهی نزدیک محل زندگی خود بروید تا آن‌ها را به راحتی تهیه کنید.

در زیر آنچه شما باید داشته باشید تا یک استند زیبا بسازید، قرار دارد:

  • وسایل
  • شمعدان
  • رنگ اسپری
  • ظرف پیتزا
  • چسب تفنگی یا چسب حرارتی

چسباندن شمع

یک شمعدان در وسایل خود پیدا کنید یا از فروشگاه نزدیک خود تهیه کنید. نوع مواد آن چنان مهم نیستند، شیشه و فلز هر دو جواب خواهند داد، اما مطمئن شوید که وسیله شما دارای شکلی است که وقتی روی زمین قرار می‌گیرد به راحتی صاف می‌ایستد.

تهیه کردن ظروف پیتزا کار بسیار ساده‌ای است. قسمت نازک شمعدان را به قسمت زیر تابه پیتزا بچسبانید. قبل از انجام دادن مرحله بعد اجازه دهید چسب کاملاً خشک شود.

استند کیک خود را رنگ کنید

رنگی برای اسپری خود انتخاب کنید که با میز و سایر تزئینات جشن شما مطابقت داشته باشد. بهتر است آن را با رنگی خنثی رنگ آمیزی کنید که با همه چیز ترکیب شود و همخوانی داشته باشد (البته هر کسی می‌تواند مطابق با سلیقه خود این پایه را رنگ‌آمیزی کند) تا بتوانید از این وسیله دست‌ساز در هر جشن برای آینده مجدداً استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: فوت و فن درست کردن باکس رز جاودان

ابتدا یک لایه روزنامه یا مقوا روی زمین بگذارید تا از آن در برابر رنگ محافظت کنید. اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل‌های نوشته شده بر روی قوطی رنگ اسپری خود را دنبال می‌کنید و همیشه رنگ را در محلی که دارای تهویه است، اسپری کنید. توصیه ما برای این قسمت اسپری کردن به صورت یکنواخت در محوطه بیرونی خانه برای جلوگیری از پیچیدن بوی رنگ و کثیفی قسمت‌های داخل خانه است.

استند کیک رنگ شده را با هر وسیله‌ای که دوست دارید تزیین کنید و برای خشک شدن حداقل به آن دو ساعت زمان بدهید. سپس، پایه را برگردانید و طرف دیگر آن را اسپری کنید تا رنگ هر دو طرف با هم مطابقت داشته باشد. اجازه دهید این بخش نیز کاملاً خشک شود. این عمل را حداقل یک بار دیگر تکرار کنید تا مطمئن شوید که یک لایه جامد رنگ بر روی استند دست‌ساز خود قرار داده‌اید.

پس از این، می‌توانید از یک آب بند (پوشاننده) جهت کاور کردن نهایی پایه خود استفاده کنید. در صورت امکان هر بار از یک آب بند یا درزگیر سالم برای محافظت از غذا یا کیک استفاده کنید.


نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است