لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

کاربردهای اسرار آمیز گارنت در فنگ‌ شویی

تاریخ انتشار : 1400/08/15نویسنده: زهرا خرم زادهزمان مطالعه: 4 دقیقهنظر: 0بازدید: 348

گارنت نوعی سنگ انرژی‌بخش است که برای جذب و فعال کردن اشتیاق و موفقیت استفاده می‌شود. این سنگ می‌تواند موانع احساسی که دارای انرژی منفی هستند و زندگی شما را محدود کرده‌اند را از بین ببرد و الگوهای قدیمی زندگیتان را تغییر دهد. گارنت برای برقرار کردن تعادل احساسی و انرژی در بدن بسیار مناسب است. در این مقاله شما را با سنگ گارنت و کاربرد آن در فنگ‌شویی آشنا می‌کنیم.

گارنت چیست؟

گارنت قرمز نوعی سنگ قیمتی محبوب و همچنین سنگ متولدین ماه ژانویه یا دی است. نام گارنت از کلمه لاتینی به معنای انار گرفته شده است، زیرا گارنت قرمز یادآور دانه‌های قرمز انار است. گارنت به رنگ‌های دیگری از جمله سبز، نارنجی و حتی آبی نیز وجود دارد.

مشخصات و ویژگی‌های سنگ گارنت

رنگ: قرمز، سبز، نارنجی و آبی

چاکرا: ریشه، قلب

عدد: ارتعاش به 2

سیاره: مریخ

برج: لئو، دوشیزه، جدی، دلو، موش

منطقه باگوآ: لی

عنصر: آتش

منشا: اروپا، آمریکا، آفریقای جنوبی، استرالیا، نامیبیا، تانزانیا، ماداگاسکار، کنیا

معنا و کاربردهای گارنت

با توجه به اینکه گارنت به عنصر آتش متصل است، ارتباط مستقیمی با شور و اشتیاق دارد. این سنگ می‌تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد و همزمان به ایجاد تعادل در انگیزه و میل جنسی کمک کند. از گارنت می‌توانید برای جذب شریک عاطفی یا احیای رابطه عاطفی خود استفاده کنید. این سنگ با چاکرای ریشه در ارتباط است و می‌تواند احساس امنیت و خردمندی را افزایش دهد. از دیگر کاربردهای این سنگ قیمتی، استفاده برای محافظت در برابر انرژی‌های مضر و منفی است.

انواع سنگ گارنت

  • گارنت قرمز: گارنت قرمز یکی از شناخته‌ شده‌ترین انواع گارنت است که مرتبط با قسمت قلب در بدن است. این سنگ برای تقویت عشق و رابطه جنسی و ایجاد تعادل در خشم نسبت به خود و دیگران کاربرد دارد.
  • گارنت آلماندین: گارنت آلماندین یک سنگ قرمز نارنجی است که به تقویت قدرت و بازسازی کمک می‌کند. این سنگ عشق را همراه خود می‌آورد و چاکراهای ریشه و تاج را به یکدیگر متصل می‌کند.
  • گارنت پیروپ: این گارنت نیز به رنگ قرمز است و ثبات، نشاط و خلاقیت را به همراه خود می‌آورد.
  • گارنت ملانیت: گارنت ملانیت، سنگی به رنگ سیاه است که صداقت و بیان حقیقی را تشویق و تقویت می‌کند. این سنگ به چاکرای گلو مرتبط است و باعث تقویت همراهی و مشارکت می‌شود.
  • گارنت هسونیت: این سنگ حاوی کلسیم بیشتری نسبت به سایر انواع گارنت است و همین امر سبب روشن شدن رنگ نارنجی آن شده است. این سنگ برای افزایش عزت نفس و قدرت شهود و آگاهی مفید است.

کریستال گارنت

کاربردهای گارنت در فنگ‌ شویی

استفاده از گارنت در خانه می‌تواند به شما در استفاده از نیروی مفید آن کمک کند. یکی از راههای افزودن گارنت به خانه، این است که آن را در منطقه‌ای خاص از باگوآی خانه‌تان قرار دهید. باگوا، نقشه انرژی مخصوص فنگ‌شویی است که نشان می‌دهد هر بخش از خانه شما مربوط به کدام بخش از زندگیتان است. شما می‌توانید با انجام تغییراتی در برخی مناطق باگوای خانه‌تان، در بخش‌های مختلفی از زندگی خود تغییراتی ایجاد کنید. یکی دیگر از روش‌های کار با باگوا افزودن این سنگ به خانه با توجه به عناصر پنج‌گانه و اصول فنگ‌شویی است.

افزایش موفقیت، دانش و دیدگاه

انرژی آتشین گارنت آن را به یک عامل طبیعی و مؤثر برای افزایش موفقیت و دید تبدیل کرده است. منطقه لی در باگوا که مربوط به سنگ گارنت است، باعث تقویت شهرت، شناخت و نوع دیدگاه شما به جهان می‌شود. اگر دوست دارید بیشتر به چشم بیایید، منطقه لی مناسب‌ترین گزینه برای کار است. حتی اگر تمایل دارید شناخت و دید بهتری نسبت به محل کار یا روابط شخصی خود داشته باشید، از سنگ گارنت و منطقه لی کمک بگیرید. به طور کلی آشنایی با قوانین فنگ‌شویی برای اتاق‌های خانه به شما کمک می‌کند این کریستال را در محل مناسب استفاده کنید.

  • علاوه بر این برای افزایش حمایت از اهداف خود می‌توانید گارنت را در منطقه اتاق خوابتان قرار دهید. برای یافتن منطقه لی اتاق خواب، هنگام ایستادن در قسمت ورودی، مرکز دیواری که در دورترین فاصله از شما قرار دارد، منطقه لی است. همچنین می‌توانید گارنت را به قسمت لی محل کار یا میز کار خود اضافه کنید.

با گارنت منطقه عشق را فعال کنید

منطقه کان، قسمتی از باگوا است که به مشارکت، روابط و عشق مربوط می‌شود. از آنجا که گارنت می‌تواند به جذب یک شریک عاطفی جدید کمک کند، قرار دادن آن در منطقه کان اتاق خواب می‌تواند در شکل دادن روابط عاطفی جدید مؤثر باشد. منطقه کان را می‌توانید با ایستادن در قسمت ورودی و یافتن دورترین گوشه سمت راست پیدا کنید. همچنین اگر به دنبال زنده کردن شور و اشتیاق در یک رابطه موجود هستید، گارنت یک نماد مؤثر برای این امر است.

فعالسازی عنصر آتش

عنصر آتش همه چیز را در مورد شور و اشتیاق، الهام و بیان احساسات در بر می‌گیرد. اگر احساس کمبود و بی‌روح بودن می‌کنید یا نمی‌توانید ارتباطی مؤثر برقرار کنید، احتمالاً به انرژی آتش بیشتری در زندگی خود نیاز دارید. گارنت به شما کمک می‌کند به انرژی آتش متصل شوید. برای استفاده از انرژی آتش سعی کنید سنگ گارنت را در محلی قرار دهید که مرتباً آن را ببینید یا از جواهراتی که سنگ گارنت دارند استفاده کنید و همه جا آن را همراه خود داشته باشید.


برای پیدا کردن بهترین خدمات دکوراسیون منزل اطراف خودت، کافیه به بیزاَپ سر بزنی!


 

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است