لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

کاربردهای سنگ آکوامارین در فنگ‌ شویی

تاریخ انتشار : 1400/09/13نویسنده: زهرا خرم زادهزمان مطالعه: 4 دقیقهنظر: 0بازدید: 416

آکوامارین یک سنگ سبزآبی  زیبا با خاصیت آرامش بخشی و متعادل‌سازی فوق‌العاده است. آکوامارین همچنین سنگ متولدین ماه مارس یا اسفند است. کلمه "آکوامارین" از کلمات لاتینی به معنی "آب" و "دریا" آمده است. با توجه به شکل ظاهری این سنگ به سادگی می‌توان متوجه شد که دلیل نام‌گذاری آن چیست. رنگ زیبای آبی سنگ به دلیل وجود رگه‌های آهن است.

خواص و ویژگی‌های آکوامارین

  • رنگ: سبز و آبی روشن
  • چاکرا: گلو
  • عدد: ارتعاش به 1
  • سیاره: ماه
  • برج: برج حمل، جوزا، ماهی
  • مناطق باگوآ: منطقه Zhen (خانواده و شروعی تازه) و Xun (ثروت و فراوانی)
  • عنصر: چوب
  • خاستگاه: آمریکا، مکزیک، روسیه، برزیل، هند، ایرلند، پاکستان، زیمبابوه، افغانستان

معنا و کاربردهای سنگ آکوامارین

آکوامارین کاربردهای درمانی بسیاری دارد. این سنگ نوعی اثر محافظتی روی میدان انرژی شما دارد و حتی برای محافظت فیزیکی هنگام نبرد یا در دریا نیز کاربرد دارد. گفته می‌شود این سنگ به شما کمک می‌کند انرژی و اطلاعات را فیلتر کنید و تنها بهترین آنها را به دست آورید. همچنین می‌توانید شفافیت ذهنی ایجاد کنید و اگر ذهنی بیش فعال دارید، آن را تسکین دهید و کمی آرامش پیدا کنید.

این سنگ دارای انرژی عطوفت و مهربانی است که به شما کمک می‌کند دلسوزانه‌تر عمل کنید و قضاوت‌های شخصی کمتری داشته باشید. سنگ آکوامارین مرتبط با عنصر چوب در فنگ‌شویی است که این عنصر نیز به پرورش مهربانی کمک می‌کند. انرژی نرم و روان یین که در این سنگ جریان دارد مربوط به ماه است. آکوامارین با خواص متعادل‌کننده خود می‌تواند چاکراهای شما را متعادل کند و از این طریق باعث بهبود روابط شما شود. این ویژگی آکوامارین سبب افزایش آگاهی هنگام مراقبه می‌شود؛ بنابراین هنگام مراقبه می‌توانید این سنگ را نزدیک خود قرار دهید.

سنگ آکوامارین

کاربردهای آکوامارین در فنگ‌شویی

یکی از روش‌های استفاده از خواص آکوامارین در فنگ شویی قرار دادن آن در مناطقی خاص از نقشه باگوا است. در ادامه به بررسی کاربرد آکوامارین در قسمت‌های مختلف باگوا می‌پردازیم.

منطقه Xun؛ثروت را به زندگی دعوت کنید

منطقه Xun در باگوا به عنوان منطقه ثروت شناخته می‌شود. اگر جلوی در بایستید و به سمت چپ خود نگاه کنید این قسمت، منطقه ثروت نام دارد. این موقعیت در نقشه باگوا مربوط به عنصر چوب است. Xun نه تنها به ثروت و فراوانی است بلکه نمایانگر نحوه ارزش‌گذاری برای خودتان است.

ممکن است بخواهید یک کریستال آکوامارین را در گوشه مربوط به ثروت قرار دهید تا به این وسیله با عشق و دلسوزی از خود مراقبت کنید و قضاوتی را که درمورد خود دارید آزاد کنید. همچنین می‌توانید الگوهای قدیمی را که ممکن است مانع شما شود تا عشق به خود یا فراوانی را تجربه کنید کنار بزنید و برای عقاید و اقدامات جدید آماده شوید.

منطقه Kun؛ به عشق خوش‌آمد بگویید

منطقه عشق یا Kun مربوط به ازدواج و مشارکت است. وقتی از درب ورودی خانه به دورترین گوشه در سمت راست خود نگاه کنید، منطقه‌ای که مشاهده می‌کنید، منطقه عشق است. اگر به دنبال جذب شریک زندگی هستید این قسمت از خانه را تقویت کنید. همچنین اگر نیاز به نرمش و دلسوزی بیشتری در روابط خود دارید، از آکوامارین در این قسمت استفاده کنید. با قرار دادن آکوامارین در این قسمت، یین را فعال می‌کنید و پذیرش و ارتباطات عاشقانه را به زندگی خود می‌آورید. علاوه بر این منطقه Kun به ارتباط شما با خودتان نیز مرتبط است؛ بنابراین ممکن است بخواهید برای اصلاح نحوه ارتباطتان با خود از آکوامارین در این قسمت استفاده کنید.

انرژی چوب

رنگ آبی و سبز آکوامارین به زیبایی انرژی چوب را منعکس می‌کند. عنصر چوب مرتبط با آغاز، بهبود و رشد است. با افزودن آکوامارین به خانه خود می‌توانید فصل جدیدی از زندگی را آغاز کنید و فرصتی برای رشد و پیشرفت فراهم کنید.

منطقه مدیتیشن یا مراقبه

استفاده از آکوامارین در منطقه مدیتیشن یا مراقبه در خانه، شما را پذیرای دریافت آگاهی و معنویت بیشتری می‌کند و شجاعت و قدرت درونی شما را افزایش می‌دهد.

پاکسازی و شارژ کریستال‌ها

از آنجا که کریستال‌ها انرژی فضا را جذب می‌کنند، بهتر است به طور مرتب پاکسازی و شارژ شوند. روش‌های زیادی برای پاکسازی کریستال‌ها وجود دارد. دانستن چند نکته برای ابتدای کار به شما کمک می‌کند:

  • آکوامارین را با گیاهی که خاصیت پاکسازی دارد، مانند گیاه پالوسانتو، پاکسازی کنید.
  • برای کریستال آکوامارین نور سفید و روشن فراهم کنید تا هرگونه انرژی منفی از آن پاک شود.
  • کریستال خود را یک شب و حتی بیشتر در محلول آب نمک خیس کنید. با توجه به ارتباط کریستال آکوامارین با اقیانوس، این روش برای پاکسازی این کریستال یک روش ایده‌آل است.
  • برای شارژ آکوامارین خود لازم است آن را به مدت یک شب در محلی قرار دهید که نور ماه به آن بخورد. با توجه به این که سیاره آکوامارین ماه است، با جذب نور ماه، به خصوص اگر ماه کامل باشد شارژ می‌شود. برای این کار می‌توانید آن را در لبه پنجره یا پشت بام قرار دهید.

بیشتر بخوانیدنحوه استفاده از کهربا در فنگ‌شویی خانه
 


بهترین طراح دکوراسیون داخلی رو در بیزاَپ پیدا کن!

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است