لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

تابستان امسال این سفرهای ساحلی را از دست ندهید!

تاریخ انتشار : 1401/04/21نویسنده: ثمین یزدانیزمان مطالعه: 7 دقیقهنظر: 0بازدید: 586

بالاخره نوبت آب و هوای زیبا به همراه چشم اندازی از سفرهایی به ساحل، از راه رسید. اما برای کسانی که در مناطقی خشک و به دور از آب مانند غرب میانه هستند، دسترسی محدود به پروازهای مستقیم و مقرون به صرفه ممکن است رویاهای سفر را مختل کند، به خصوص در بحبوحه افزایش تورم.

با این حال، شرکت هواپیمایی ارزان قیمت سان کانتری (Sun Country)، چیزی شبیه به یک راه نجات برای تعطیلات را به این مسافران ارائه می‌دهد. اگر در انتخاب تاریخ‌های سفر خود دستتان باز است، می‌توانید با سان کانتری کرایه‌هایی را پیدا کنید که باعث صرفه‌جویی بسیار می‌شوند. و با بسیاری از مسیرهای بدون توقف از مینیاپولیس به مقصدهای بالا و پایین هر دو سواحل (به علاوه نقاط ساحلی در دریای کارائیب و مکزیک)، سخت‌ترین قسمت انتخاب مکان برای رفتن خواهد بود.

بیشتر بخوانید:  نکات ضروری قبل از سفر که بهتر است بدانید

 

            فرقی نمی‌کند به دنبال مکانی پر از تاریخ، پرهیاهو با فضای شهری و سرشار از زیبایی طبیعی هستید‌؛ یا فقط به یک ساحل نیاز دارید‌، ما برخی از بهترین مقصدهای ساحلی پرطرفدار را گردآوری کرده‌ایم که سان کانتری می‌تواند شما را به آن جا ببرد، بدون این که نیاز به بودجه بسیار بالایی داشته باشید. و به عنوان یک ویژگی، ما جاذبه‌های کم هزینه در هر مقصد را مطرح کرده‌ایم.

پورتلند، مین: تاریخی، فانوس دریایی و خرچنگ

شهر ساحلی پورتلند در مین برای بازدید در تابستان آماده است، زمانی که دمای هوا ملایم بوده، باران کم است و تقویم با رویدادهای محلی همراه با بازارهای خیابانی، نمایشگاه‌های غذا و کنسرت‌های رایگان در فضای باز پر شده است. سان کانتری چهار پرواز هفتگی رفت و برگشت از مینیاپولیس پیشنهاد می‌دهد که به شما امکان انتخاب‌های زیادی را برای یک سفر به ساحل نیو انگلند می‌دهد.

پورتلند، مین 

            در اطراف منطقه تاریخی اولد پورت (Old Port) پرسه بزنید، با ردیفی از ویترین‌های قدیمی با آجر‌های قرمز و خیابان‌های سنگفرش شده، که احساس می‌کنید به گذشته قدم گذاشته‌اید. از زیبایی‌های طبیعی پورتلند با فعالیت‌هایی در فضای باز که هزینه‌ای کم دارند، لذت ببرید، مانند یک سفر یک روزه به سواحل کیپ الیزابت (Cape Elizabeth). پس از رسیدن به آن جا، می‌توانید از یکی از فانوس‌های دریایی متعدد در امتداد ساحل خلیج کاسکو (Casco Bay) دیدن کنید. اگر از طرفداران غذاهای دریایی هستید، حتما خرچنگ معروف مین را امتحان کرده و لذت ببرید- اما اگر دوست ندارید، پورتلند غذاهایی دارد مناسب برای همه.

ساوانا: جذابیت جنوبی، قدم زدن‌های مسحور کننده و داستانی از گذشته

سان کانتری با پروازهای دو بار در هفته از مینیاپولیس می‌تواند شما را به ساوانا، شهری دوست‌داشتنی و پر از تاریخ، درختان پوشیده از خزه‌های اسپانیایی و غذاهای عالی برساند.

ساوانا 

            در یکی از رستوران‌های مشهور همنام با رودخانه شهر، از غذاهای جنوبی، مانند مرغ و دامپلینگ، کیک نان ذرت یا میگو و بلغور جو استفاده کنید. یک سفر در بهار یا تابستان زمان مناسبی است برای فصل هلو، بنابراین کابلر هلویی که برای دسر دارید طعم فوق العاده‌ای خواهد داشت. در حین قدم زدن در بازار سر باز شهر که قدمت آن به قرن 17 برمی‌گردد، از فروشگاه‌ها و غذاخوری‌های محلی دیدن کنید یا برای گشت و گذار در گذشته، یکی از تورهای معروف را امتحان کنید.

            همچنین می‌توانید منظره‌ای آشنا را در میدان چیپ‌وا (Chippewa Square) پیدا کنید، جایی که صحنه‌ی معروف روی نیمکت فیلم "فارست گامپ" در آن فیلم‌برداری شده است. با توجه به موقعیت ساوانا در نزدیکی ساحل، گذراندن زمانی در شن و ماسه و موج سواری بخش مهمی از هر سفر است.

 چیپ‌وا 

            جزیره تایبی (Tybee Island) تنها 28 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و حتما باید از آن دیدن کرد آن هم به دلیل داشتن پنج ساحل عمومی با شن‌های طلایی، به علاوه جزیره خالی از سکنه (Little Tybee) که فقط با کایاک، جت اسکی یا تور قایقی می‌توان به آن رسید. جزایر جورجیا همچنین به عنوان محل مورد علاقه لاک پشت‌های دریایی برای تخم ریزی شناخته می‌شوند. اگر در طول فصل تخم ریزی تابستانی به آن جا سفر کنید، ممکن است خوش شانس باشید و یکی از این حیوانات محافظت شده را در حال تخم گذاری روی شن‌ها ببینید.

جکسون‌ویل: هوای اقیانوس، غذاهای ساحلی و فرهنگ پر جنب و جوش

اگر بودن در شن‌های احاطه شده با هوای گرم و شور دریا، پس از یک زمستان طولانی ضروری به نظر می‌رسد، پروازهای مقرون ‌به‌ صرفه سان کانتری به جکسون‌ویل‌ و 35 کیلومتر سواحل شنی آن می‌تواند به تحقق آن کمک کند. مکان‌های جهت استراحت زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما ساحل وسیع جکسون‌ویل با امکان موج‌سواری و ساحل محبوب‌تر نپتون، برخی از مکان‌های مورد علاقه محلی‌ها هستند.

جکسون‌ویل 

            امسال سالی ایده‌آل برای بازدید است، زیرا "جکس"، اسمی که محلی‌ها استفاده می‌کنند، دویستمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد. شما می‌توانید از طریق تورهای ویژه و برگزاری رویدادهایی که تا سال 2023 برقرار هستند این سالگرد را جشن گرفته و درباره تاریخ 200 سال آن اطلاعات کسب کنید.

            پرواز به جکسون‌ویل نیز یک راه عالی برای رسیدن به جزیره آملیا است که تنها 48 کیلومتر با ماشین فاصله دارد. "جزیره هشت پرچم" (از آن جایی که هشت کشور از زمانی که بومیان آمریکا برای اولین بار بیش از 1000 سال پیش در آن جا مستقر شدند، به این نام خوانده می‌شود) به خاطر آرامش، حیات وحش بومی و 20 کیلومتر سواحل با ماسه نرم شناخته شده است. چه قصد اقامت در جکسون‌ویل، یا جزیره آملیا و یا هر دو را داشته باشید، گزینه‌های زیادی برای هتل وجود دارد که متناسب با هر بودجه‌ای می‌باشد.

سن دیگو: خورشید، شن و بسیاری از مناظر

سن دیگو یک مقصد بسیار مورد توجه است و سان کانتری یکی از معدود خطوط هوایی است که پروازهای مستقیم از غرب میانه ارائه می‌دهد. حتی هیجان انگیزتر، کرایه آن‌ها به "بهترین شهر آمریکا" به طور قابل توجهی کم‌تر از سایر رقبا است.

 سن دیگو

            در حالی که سن دیگو به عنوان یک شهر کم هزینه شناخته نمی‌شود، اما بسیاری از فعالیت‌های کم هزینه مانند بازدید از یکی از سواحل متعدد در امتداد ساحل اقیانوس آرام را ارائه می‌دهد. یکی از آن‌هایی را که نمی‌توان از دست داد، خلیج لا جولا (La Jolla Cove) و ساحل Children's Pool است.

خلیج لا جولا 

            به پیک نیک بروید، موج سواران را در حال حرکت تماشا کنید و خلیجی را ببینید که در آن فوک‌ها و شیرهای دریایی جمع می‌شوند- این یک منظره کاملاً زیبا است! و با وجود جاذبه‌های بسیار برای دیدن در اطراف محله‌های متنوع شهر (به ویژه پارک بالبوآ، خانه 17 موزه و باغ وحش معروف جهانی)، یک تور هاپ آن هاپ آف که حمل و نقل و ورود به برخی از جاذبه‌های محلی را پوشش می‌دهد، و همچنین شما را از ترافیک شهر نجات می‌دهد، فوق العاده است.

ونکوور: زندگی شهری پرانرژی، ماجراجویی در فضای باز و مناظر خیره کننده

از جمله مقاصد بین المللی سان کانتری می‌توان به ونکوور کانادا اشاره کرد. تقریباً به هر کجای این شهر شلوغ بروید، مناظر باورنکردنی از آب و کوه‌ها را خواهید دید. و با بسیاری از محله‌های رنگارنگ، چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد. به عنوان مثال، به گاس‌تاون (Gastown) با گالری‌های هنری مستقل و ساعت بخار سوت‌دارش سر بزنید؛ و همچنین به بزرگترین محله چینی‌ها در کانادا. علاوه بر این در همه جا فضاهای سبز وجود دارد، از جمله پارک استنلی، اولین و بزرگترین پارک عمومی شهری ونکوور (در واقع 20 درصد بزرگتر از سنترال پارک نیویورک است)، که در امتداد لبه شمال غربی مرکز شهر امتداد دارد. در آن جا مناطق پیاده‌روی جنگلی زیبا، دو ساحل قابل شنا، دو دریاچه و یک استخر روباز آب گرم و دیگر جاذبه‌ها را خواهید دید.

ونکوور

            سوار اتوبوس شوید (ونکوور دارای سرویس حمل و نقل عمومی عالی و کم هزینه‌ای است) و به جزیره گرنویل (Granville)، که یکی دیگر از قسمت‌های اصلی شهر است بروید، جایی که معروف‌ترین بازار همگانی را در خود جای داده است. در اینجا می‌توانید ساعت‌ها انواع غذاهای تازه و کالاهای دست‌ساز را تماشا کنید. شام بخورید (شاید مقداری پوتین کلاسیک کانادایی) و به سمت ساحل سانست بروید تا پس از یک روز گشت و گذار، استراحت کنید. همانطور که از نامش پیداست، این جا مکانی است زیبا برای تماشای روز به شب با در افق رفتن خورشید در پشت ساحل.

کانکون: یک سفر رویایی در کارائیب

پروازهای بدون توقف و مقرون به صرفه سان کانتری را با اقامتی آرام در کانکونِ مکزیک را در تابستان امسال تهیه کنید، زیرا زمانی است که قیمت هتل‌ها در پایین‌ترین حد خود است. کانکون که به خاطر استراحتگاه‌های همه جانبه‌اش شناخته شده است، مقصدی ایده آل برای ریلکس کردن و آرامش است.

کانکون 

            روزهای خود را در سواحل زیبای احاطه شده با آب‌های فیروزه‌ای رنگ بگذرانید یا در یکی از زمین‌های گلف بازی کنید. و اگر به دنبال گشت و گذار در خارج از استراحتگاه هستید، سری به پلایا نورت (Playa Norte) در ایسلاس موجرس (Isla Mujeres)، که توریست‌ها عاشق آن هستند، بزنید. در آن جا می‌توانید از طریق یک تور قایقی یا غواصی در آب‌های شفاف و کریستالی، به ماجراجویی در اقیانوس بپردازید. یا یک سفر یک روزه به بقایای تمدن مایا در چیچن ایتزا یا تولوم داشته باشید. البته، اگر تصمیم بگیرید یک روز (یا حتی روزها) را در زیر آفتاب و در شن‌های سفید و معروف کانکون بگذرانید، هیچ کس شما را سرزنش نمی‌کند. در هر صورت، ترک مکزیک کار سختی خواهد بود.

 


بهترین و نزدیکترین  آژانس مسافرتی و هواپیمایی را در بیزاَپ پیدا کنید!

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است