لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

بهترین رنگ برای درب منزل بر اساس فنگ شویی چیست؟

تاریخ انتشار : 1401/03/30نویسنده: مسعود سلجوقیزمان مطالعه: 4 دقیقهنظر: 0بازدید: 547

فنگ شویی به معنای واقعی کلمه به "باد" و "آب" در چینی ترجمه می‌‌شود. این یک روش باستانی چینی ‌‌است که دستورالعمل‌‌هایی را در مورد چگونگی زندگی در هماهنگی با طبیعت ارائه می‌‌دهد.  انسان‌‌ها مانند عناصر موجود در طبیعت با باد (نفس-دم) و آب (حدود 60 درصد بدن ما آب است) رشد می‌‌کنند.  هنگامی‌‌که ما آگاهانه و هماهنگ با دنیای طبیعی زندگی می‌‌کنیم، زندگی ما شکوفا می‌‌شود و می‌‌توانیم زیبایی‌‌های اطراف خود را ببینیم.

یکی از مهم‌‌ترین قسمت‌‌هایی که در خانه باید به آن توجه کرد، درب ورودی است. در فنگ شویی، درب ورودی را «دهان چی» می‌‌نامند. "چی" انرژی نیروی حیاتی جهانی است و بنابراین درب ورودی پورتال اصلی‌‌است که در آن می‌‌توانیم انرژی و فرصت‌‌های مثبت را دریافت کنیم. درب ورودی همچنین نمادی از چهره‌‌ی شما به دنیا، نحوه‌‌ی نگرش دیگران یا اولین برداشت آنها از شما است. به‌‌صورت روزمره، درب ورودی آخرین چیزی‌‌است که قبل از خروج  و اولین چیزی است که پس از بازگشت به خانه می‌بینید. در فنگ شویی، ما تمام روش‌های ظریفی را که درب ورودی می‌تواند بر خلق‌‌وخو، رفاه، سلامت و کامگاری شما تأثیر بگذارد، تصدیق می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:  فنگ شویی گیاهان

یک راه سرگرم‌‌کننده و ساده برای تغییر فنگ شویی شما این است که رنگ درب ورودی را تغییر دهید تا مطابق با هدف شما باشد. باتوجه به فنگ شویی، لیستی از بهترین رنگ‌‌ها برای درب ورودی شما در اینجا آمده است.

قرمز آتشین 

قرمز آتشین

قرمز آتشین، احتمالاً محبوب‌‌ترین رنگ برای درب ورودی الهام گرفته از فنگ شویی است. در فنگ شویی، قرمز نشان دهنده‌‌ی خوش‌‌شانسی، محافظت و انرژی آتش است.  جنبه‌‌ی عنصر آتش به شما کمک می‌‌کند تا برجسته به‌‌نظر رسیده و بهتر دیده شوید. افزون براین، قرمز آتشین الهام‌‌بخشی کلی را برای شما به ارمغان می‌‌آورد.

قهوه‌‌ ای خاکی یا زرد 

قهوه‌‌ای خاکی یا زرد

قهوه‌ای و زرد رنگ‌هایی هستند که به عنصر زمین مربوط می‌شوند، که تماماً در مورد مراقبت از خود، زمینی‌‌بودن و حمایت از رفاه کلی شما است. اگر می‌‌خواهید ثبات و آرامش بیشتری را به خانه‌‌ی خود بیاورید، این رنگ‌‌ها برای درب ورودی عالی هستند.

خاکستری یا سفید کم‌‌ رنگ 

خاکستری یا سفید کم‌‌رنگ

خاکستری یا سفید کم‌‌رنگ رنگ عنصر فلز است. انرژی فلزی دقت، زیبایی و ظرافت را فرا می‌‌خواند. همچنین،  مزیت دیگر رنگ این است که از افراد مفید دعوت می‌‌کند تا از ما حمایت کنند، در حالی‌‌که رنگ سفید باعث شادی و شعف  می‌‌شود.

مشکی 

مشکی

عنصر آب به خرد و حکمت عمیق متصل است و با رنگ سیاه و حتی آبی اولترامارین مرتبط است. علاوه‌‌براین، می‌‌توانید از این رنگ‌‌های تیره برای درب ورودی منزل خود استفاده کنید تا انرژی مثبت و رفاه را برای خود و خانواده‌‌ی‌‌تان جذب کنید.

آبی روشن یا سبز 

آبی روشن یا سبز

آبی روشن و سبز  نشان دهنده‌‌‌‌ی انرژی چوب در فنگ شویی هستند.  عنصر چوب موجب رشد شده، مهربانی و انعطاف پذیری را پرورش می‌‌دهد. رنگ‌های پر جنب و جوش عنصر چوب نیز انرژی زندگی را به ارمغان می‌آورند و می‌توانند خانه‌‌ی شما را سرحال کنند.

درنظر داشته باشید، رنگ و نیتی را انتخاب کنید که با خواسته‌‌های شما همسو می‌‌شود. این می‌‌تواند شامل هر طیفی از رنگ‌‌های روشن گرفته تا رنگ‌‌های تیره باشد. نکته‌‌ی کلیدی این‌‌است که باتوجه به فنگ شویی، بهترین رنگ برای درب ورودی، رنگی است که شما آن را دوست دارید و برای خانه‌‌ی شما کار می‌‌کند!

                             

 


بهترین و نزدیکترین

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است