لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

بهترین کشور ها برای راه اندازی کسب و کار

دسته بندی :کسب و کارها
تاریخ انتشار : 1401/06/24نویسنده: مرضیه درگاهیزمان مطالعه: 8 دقیقهنظر: 0بازدید: 119

تصویری  از صاحب کسب و کار خوشحال که تابلویی باز را روی در کافه آویزان کرده است و لبخند می‌زند را تصور کنید. جاییکه کارآفرینان تصمیم می‌گیرند تا کسب و کار جدیدی را راه‌اندازی کنند می‌تواند به اندازه عوامل دیگر در تعیین موفقیت یا شکست کارآفرینان مهم باشد. شهرها، ایالت‌ها وکشورها شرایط کسب و کار، نرخ مالیات و نیازهای قانونی و مقرراتی متفاوت و سایر متغیرها دارند که باید درنظر گرفت. نادیده گرفتن این مسائل اساسی می‌تواند به بحران‌هایی برای هر کسب و کار جدید منجر شود.

بیشتر بخوانید: خطرات از دست دادن مشتری و راهکارهای جلوگیری از آن

نظرسنجی بین‌المللی جدید از سوی (ارزش مشاغل کوچک)  در بریتانیا راهنمایی‌های «تصویر بزرگ» در مورد این موضوع اساسی را ارائه می‌کند، اما نباید به عنوان آخرین کلمه در مورد این موضوع در نظر گرفته شود. فهرست آنها از بهترین کشورها برای استارت آپ کسب و کار مرتبط نیست و نباید با هر فهرستی از فوربس یا سایر سازمان‌ها یا وب سایت‌های جدید مشتبه شود.

فهرست بدست آمده از (ارزش مشاغل کوچک)  مبتنی بر چند ماتریس است که شامل تعداد کسب‌ و کارهای جدید در 43 کشور، نوع صنایعی که آنها دارند، نرخ بقای کسب و کار و هزینه‌های ناخالص داخلی برای تحقیق و توسعه است.

10 کشور برتر که (ارزش مشاغل کوچک)  نتیجه گرفت برای استارت آپ‌ها بهترین هستند عبارت است از:

1، ایالات متحده آمریکا

2، انگلستان

3، استرالیا

4. فرانسه

5. شیلی

6. ایتالیا

7. اسپانیا

8. ترکیه

9. مکزیک

10. آلمان

جنبه‌های دیگر

فهرست و منابع دیگری وجود دارد که باید هنگام تصمیم‌گیری برای راه‌اندازی یک کسب و کار جدید در نظر بگیرید. آنها شامل:

بهترین کشورهای فوربس از نظر کسب و کار (2018)

فوربس 153 ملت را بر اساس 15 عامل مختلف ارزیابی کردند: حقوق دارایی، نوآوری، مالیات، فناوری، فساد، زیرساخت، اندازه بازار، ریسک سیاسی، کیفیت زندگی، نیروی کار، آزادی (شخصی، تجاری و پولی)، نوار قرمز و محافظت از سرمایه‌‌گذاری. هر دسته‌بندی به طور برابر اندازه‌گیری شد. آنها تنها شامل کشورهایی با داده‌ها در حداقل 11 دسته بودند.

رهبری فوربس

انگلستان از بین 25 کشور برتر در هر یک از طبقه‌بندی‌ها به جز ریسک سیاسی رتبه‌بندی شد که چند پله پایین‌تر قرار گرفت. آمریکا در رتبه 17 قرار گرفت.

رتبه‌بندی‌های محیط کسب و کار اکونومیست

مشاهده شد که برای همه گفتگو درباره پتانسیل بازارهای درحال رشد، اقتصادهای توسعه یافته در آمریکای شمالی، اروپای غربی و آسیا بهترین محل برای انجام کسب و کار مطابق با آخرین رتبه‌بندی محیط کسب و کار توسط واحد اطلاعات اکونومیست (BER) باقی ماند.

به نظر می‌رسد سنگاپور در سال 2014-2018 بهترین مکان برای سرمایه‌گذاران جهان باقی بماند و رتبه اول خود را از دوره 13-2009 حفظ کند. سوئیس و هنگ کنگ نیز از جایگاه دوم و سوم خود دفاع می‌کنند. بقیه ده کشور برتر تحت تسلط آمریکای شمالی، اسکاندیناوی و دیگر اقتصادهای توسعه یافته آسیایی هستند.

بهترین کشورها برای شروع کسب و کار در 2021 از سوی یو اس نیوز و ورلد ریپورت

فهرست آنها مبتنی بر نتایج نظرسنجی تصورات جهانی بود. این فهرست کشورها را بر اساس امتیازات بدست آمده از تقریباً 5000 تصمیم‌گیرنده کسب و کار در تلفیقی از پنج ویژگی کشور رتبه‌بندی کرد: هزینه‌های تولید مقرون به صرفه، بوروکراتیک، ارزان، متصل به سایر نقاط جهان و دسترسی آسان به سرمایه.

شاخص پیچیدگی کسب و کار جهانی 2021

این شاخص نگاه کلی از پیچیدگی برقراری و اجرای کسب و کار ار در سراسر جهان مهیا می‌کند. گزارش آنها ترندهای مهم را تحلیل می‌کند که برسه حوزه کسب و کار تاثیر می‌گذارد ـ حسابداری و مالیات، مدیریت نهاد جهانی و HR و حقوق و دستمزد. مطابق با دیدگاه وبسایت، کارآفرینان می‌توانند بفهمند:

• کدام حوزه‌های قضایی بر اساس محیط‌های تجاری خود به عنوان پیچیده‌ترین یا ساده‌ترین رتبه‌بندی می‌شوند

• کجا و چگونه کسب و کارها به سمت نظارت مسئولانه و افزایش شفافیت سوق داده می‌شوند

• چگونه دیجیتالی شدن برای حذف فرآیندهای سنتی در طول همه گیری کووید-19 پیشرفت کرده است

• چرا حرکت به سمت همسویی بین‌المللی می‌تواند با پیچیدگی‌های محلی تضاد داشته باشد

احتیاط کنید

هنگام جستجو و تکیه بر داده‌ها و تحقیق از منابع مختلف احتیاط کنید.  مورد در این قسمت گزارش دوینگ بیزنس بانک جهانی است که مالیات‌های کشورها، حمایت از سرمایه گذاران و بوروکراسی جدی را درجه‌بندی کردند.

در 2020، بانک جهانی گفت که پس از اینکه بی‌نظمی داده‌ها در دوینگ بیزنس 2018 و 2020 عمداً در ژوئن 2020 گزارش شد، مدیریت بانک جهانی گزارش بعدی دوینگ بیزنس را متوقف کرد و مجموعه از بازبینی‌ها و ممیزی‌های گزارش و روش‌شناسی آن را آغاز کرد. عبارت کامل آزادشده توسط گروه بانک جهانی در گزارش دوینگ بیزنس را بخوانید.

اولویت‌های دیگر

اولویت‌های دیگر که باید هنگام راه‌اندازی کسب‌وکارهای جدید درنظرگرفت تخصص، دانش، منابع مالی و دیگر منابع، مبنای مشتری، پتانسیل رشد، کانال‌های توزیع و ماهیت محصولات یا خدماتی که شما خواهید فروخت هستند.

بر اساس تحقیقات دیگری که انجام شد، (ارزش مشاغل کوچک)  به این نتیجه رسید که؛

«اگر می‌خواهید کسب‌وکاری را راه‌اندازی کنید که شکوفا شود و در سال‌های آینده به موفقیت خود ادامه دهد، پس راه‌اندازی صنعت دارو (بیوتکنولوژی) بهترین راه برای ادامه است.»

البته، همه نمی‌توانند یا نباید وارد کسب وکاری شوند که مبتنی بر یش‌بینی‌ها یا فرضیات زیبا در مورد یک صنعت است؛ خصوصاً مواردی که در آن تخصص یا سابقه کمی دارند و کسب و کار، صنایع یا کشورهایی که در یک سال ترند و داغ هستند می‌توانند از مد بیفتند یا به خاطر اخبار، توسعه یا رویدادهای رایج چالش برانگیز باشند. تاثیر برگزیت بر انگلیس را برای مثال در نظر بگیرید. مهم نیست که چه زمانی یا کجا تصمیم دارید یک شرکت را راه اندازی کنید، اهمیت پیروی از توصیه‌ها و روش‌های تجاری و مالی درست مانند آنچه در وب سایت اداره تجارت کوچک ایالات متحده بحث شده است را فراموش نکنید.

 


بهترین و نزدیکترین

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است