لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

راهنمای انتخاب مدل موی عروس [متناسب با نوع مو]

تاریخ انتشار : 1400/09/24نویسنده: زهرا خرم زادهزمان مطالعه: 4 دقیقهنظر: 0بازدید: 667

انتخاب مدل موی مناسب روز عروسی به اندازه انتخاب لباس چالش‌برانگیز و مهم است؛ زیرا باید مدل مویی را انتخاب کنید که کاملاً مناسب شما و مدل لباستان باشد. به علاوه صاف یا فر بودن مو، جنس مو، ضخیم یا نازک بودن مو نیز در انتخاب مدل مو تأثیرگذار است. اگر موهای صافی دارید، بهتر است مدل مویی را انتخاب کنید که متناسب با نوع موی شما است؛ در غیر این صورت به دردسر می‌افتید. مثلاً اگر موهای شما لَخت است بهتر است سعی نکنید موهای خود را فر کنید و با مقدار زیادی اسپری مو آن را بپوشانید تا تکان نخورد. این شرایط تنها استرس شما را زیاد می‌کند و ممکن است باعث نامنظم و غیر طبیعی به نظر رسیدن موهایتان شود.

هر نوع مویی زیبایی و مزایای خود را دارد. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم بهترین مدل مو را بر اساس موی خود انتخاب کنید، از آن الهام بگیرید و در روز عروسی از آن لذت ببرید.

مدل موی عروس مناسب انواع مو

مدل موی عروس مناسب موهای نازک

اگر موهای شما نازک است بهتر است مدل مویی ساده را انتخاب کنید. این مدل می‌تواند یک دم اسبی شیک و زیبا یا یک شینیون ساده و نامرتب باشد. همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد. همچنین برای آرایش و تزئین موهای خود به جای استفاده از تاج‌های شلوغ و بزرگ، از گل‌های تازه یا مصنوعی یا لوازم جانبی ظریف استفاده کنید. حتی یک هدبند یا تل گل ساده نیز می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. با توجه به این که موهای نازک هنگام شسته شدن بسیار لیز و نرم می‌شوند، حالت گرفتن آنها دشوار می‌شود؛ بنابراین بهتر است موهای خود را روز قبل بشویید و از شستن آنها در همان روز خودداری کنید. همچنین اگر موهای شما بیش از حد کم‌پشت است، بهتر است از کمی موی اضافی یا اکستنشن کمک بگیرید. به خصوص اگر قصد ندارید موهای خود را بالا جمع کنید، از این گزینه کمک بگیرید تا موهای شما پرتر به نظر برسد. علاوه بر این، مدل موهای فر یا موج‌دار باعث می‌شود، موهای شما ضخیم‌تر و پرتر به نظر برسد.

شینیون ساده برای عروس

مدل موی عروس مناسب موهای ضخیم

اگر موهای ضخیمی دارید، انتخاب مدل برای شما اندکی ساده‌تر است و انتخاب‌های بیشتری پیش رو دارید. می‌توانید موهای خود را با مدل‌های شینیون پایین بیارایید و چند قسمت از مو را آزاد بگذارید. شینیون‌های پایین رسمی‌تر از مدل‌های شینیون باز هستند و با توجه به سلیقه و نوع مراسمتان می‌توانید یکی را انتخاب کنید. با توجه به این که شینیون‌های بسته و پایین کمی بالاتر از گردن قرار دارند، دیگر لازم نیست نگران گرم شدن و خراب شدن مو و آرایشتان باشید.

مراقب وز شدن موهایتان باشید. اگر اندازه موهای شما یکدست نیست یا ممکن است وز داشته باشد، نوک انگشتان خود را به مقداری اسپری تافت یا ژل آغشته کنید و این قسمت‌ها را به آرامی صاف کنید یا از آرایشگر خود بخواهید این کار را برایتان انجام دهد. این کار از وز شدن ناخواسته موها و بلند شدن موهای کوتاه‌تر جلوگیری می‌کند. اگر ترجیح می‌دهید در روز عروسی نگران موهای ضخیم خود نباشید، می‌توانید یک مدل بافت ساده اما زیبا را از اینستاگرام، پینترست یا کاتالوگ آرایشگر خود انتخاب کنید. در این صورت عکاس شما می‌تواند عکس‌های زیبایی از مدل موهایتان هم تهیه کند.

مدل موی باز برای عروس

مدل موی عروس مناسب موهای لَخت و صاف

مبارزه با صافی موهای لَخت بسیار دشوار است. حتی فرهای سفت و محکم‌شده با اسپری نیز ممکن است پس از گذشت چند ساعت حالت خود را از دست بدهند. اگر موهای صافی دارید، توصیه می‌کنیم در روز عروسی سعی نکنید با آنها بجنگید. آنها را بپذیرید، دوست داشته باشید و یک مدل جذاب متناسب با آن پیدا کنید. می‌توانید یک طرف موهای خود را به عقب ببرید و با یک گل ساده تزئین کنید و طرف دیگر موها را باز بگذارید.

همچنین می‌توانید یک شینیون زیبا و ساده فرانسوی را انتخاب کنید و موهای خود را یک طرف جمع کنید تا حالت صاف و ابریشمی موهایتان را بیشتر به نمایش بگذارید. مدل دیگری که اخیراً بسیار محبوب شده، مدل دم اسبی است که بسیار زیبا، ساده و شیک است و برای موهای صاف یک مدل بسیار جذاب و مناسب است. با این حال اگر به داشتن موهایی موج‌دار برای عروسی علاقه دارید، از آرایشگر یا هیراستایلیست خود بخواهید پیش از مراسم همه اقدامات لازم برای محکم و ماندگار ماندن موها را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: تفاوت بالیاژ و آمبره به زبان ساده
 

شینیون ساده طبیعی برای عروس

مدل موی عروس مناسب موهای چرب

اگر موی شما چرب است نباید از آن خجالت بکشید. افراد زیادی مانند شما دارای موی چرب هستند. توصیه ما این است که پیش از عروسی با آرایشگر خود در این مورد صحبت کنید و اگر لازم است محصولی برای متعادل‌سازی چربی پوست سر تهیه کنید. همچنین اگر احتمال می‌دهید که در روز عروسی بیش از حد نگران این موضوع باشید، می‌توانید انواع مدل‌های شینیون بالا را انتخاب کنید تا پایین بودن آنها باعث ایجاد استرس و عصبی بودن شما نشود. سعی کنید مدلی انتخاب کنید که دائماً نگران آن نباشید و آن را لمس نکنید. هر چه موهایتان را بیشتر لمس کنید، ترشح چربی را بیشتر تحریک می‌کنید. موهای خود را با یک شامپوی مناسب موی چرب بشویید و در طول روز از لمس آنها خودداری کنید. همچنین مقداری پودر بچه به خشک نگه داشتن سر کمک می‌کند؛ اما توجه داشته باشید که آن را بیش از حد استفاده نکنید تا رد سفیدی از خود به جا نگذارد.

شینیون عروس

مدل موی عروس مناسب موهای رنگ شده و آسیب‌دیده

اگر موهای شما رنگ‌شده است، احتمالاً مستعد آسیب بیشتری است و انتهای موهای شما نازک یا وز شده است. در چنین شرایطی سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که انتهای آسیب‌دیده موهایتان را بپوشاند؛ مانند شینیون فرانسوی یا شینیون‌های شلخته. همچنین آرایشگر شما می‌تواند از واکس مو، چسب مو یا روغن مناسب برای افزایش درخشش موهایتان و صاف کردن آنها استفاده کند.

اگر موهایتان قبلاً رنگ شده و آسیب آن را درمان کرده‌اید، توصیه می‌کنیم با رنگ مجدد، دوباره به آنها آسیب نزنید و مدل مویی را انتخاب کنید که کمترین آسیب را به موهای شما وارد می‌کند. با این حال تصمیم با شماست و می‌توانید بر اساس سلیقه خود آنها را رنگ کنید.

شینیون بالا برای عروس


بهترین و نزدیکترین آرایشگاه زنانه  رو در بیزاَپ پیدا کن.


 

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است