لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

طرز تهیه ترافل پنیر خامه‌ ای و کاکائو کتوی یخچالی

تاریخ انتشار : 1400/09/25نویسنده: آتنا سعادت پورزمان مطالعه: 2 دقیقهنظر: 0بازدید: 437

این ترافل‌های پنیر خامه‌ای، سرشار از طعم‌های خوشمزه شکلات، قهوه و عصاره نیشکر است. به جای استفاده از شکلات ما از پودر کاکائو شیرین نشده و پنیر خامه‌ای برای درست کردن این ترافل‌های لقمه‌ای استفاده می‌کنیم. این ترافل‌ها احتیاج به پختن ندارد، پس درست کردن آنها به طرز شگفت‌انگیزی ساده است. شما باید قبل از درست کردن این ترافل برنامه‌ریزی کنید تا قبل از سرو شدن به اندازه کافی سرد شده باشند. اگر  ترافل‌ها سرد نشده باشند، ممکن است کمی حالت نرم داشته باشند. البته که نرم بودن آنها مزه این فت بمب را عوض نخواهد کرد.

برای اضافه کردن طعم قهوه من تصمیم گرفتم از قهوه فوری استفاده کنم. اگر شما استفاده از قهوه دم کرده یا اسپرسو را ترجیح می‌دهید، تنها کافیست تا دانه‌های قهوه فوری را حذف کرده و آن را با آب و قهوه انتخابی خود جایگزین کنید.  شما همچنین می‌توانید عصاره نیشکر را با نیشکر واقعی یا دیگر عصاره‌های طعم‌دار دم دست خود عوض کنید. نعنا فلفلی و پرتقال، عصاره‌های جالبی برای امتحان کردن هستند. تا زمان سرو شدن باید آنها را در یخچال نگه دارید.

مواد لازم برای تهیه ترافل پنیر خامه‌ای و کاکائو

  • 453 گرم پنیر خامه‌ای، نرم شده
  • یک دوم فنجان پودر کاکائو، شیرین نشده
  • 4 قاشق غذاخوری پودر شیرین کننده
  • یک چهارم قاشق چایخوری مایع استویا
  • نصف قاشق چایخوری عصاره نیشکر
  • 1 قاشق غذاخوری قهوه فوری
  • 2 قاشق غذاخوری آب
  • 1 قاشق غذاخوری خامه سنگین زده شده
  • 24 قالب یا کاغذ شیرینی پزی

طرز تهیه ترافل پنیر خامه‌ای کتوژنیک

1. در یک کاسه بزرگ، پنیر خامه‌ای، یک چهارم فنجان پودر کاکائو، پودر شیرین کننده، استویا، عصاره نیشکر، قهوه فوری، آب و خامه سنگین زده شده را اضافه کنید.

2. با همزن دستی همه مواد را با هم مخلوط کنید تا خوب ترکیب شوند. کاسه را به مدت نیم ساعت در یخچال قرار دهید تا قبل از رول شدن سرد شوند.

3. باقیمانده یک چهارم فنجان پودر کاکائو را پخش کنید. یک قاشق غذاخوری از مواد را کف دست خود بچرخانید تا گرد شوند؛ سپس آنها را در پودر کاکائو بچرخانید. در پایان مجموعاً با 24 لقمه کار شما به پایان خواهید رسید. آنها را به صورت جداگانه در قالب‌های کوچک کاغذ شیرینی پزی قرار دهید.

4. قبل از سرو بگذارید به مدت یک ساعت خنک شوند.

بیشتر بخوانیدطرز تهیه فت بمب دانه چیا و کره بادام کتوژنیک


این دستورالعمل، در مجموع 24 وعده از ترافل پنیر خامه‌ای کتو به شما می‌دهد. هر وعده آن حاوی 72.71 کالری، 6.97 گرم چربی، 1.67 گرم کربوهیدرات خالص و 1.23 گرم پروتئین است.


بهترین مواد غذایی ارگانیک را  در بیزاَپ پیدا کنید.

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است