لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

تغییر خانه برای حال و هوایی شاداب‌تر!

تاریخ انتشار : 1401/02/17نویسنده: مومنیانزمان مطالعه: 2 دقیقهنظر: 0بازدید: 580

برای یک خانه‌ی جدید آماده‌اید؟ یک پروژه‌ی تغییر فضای خانه در پیش است! آن هم با راهکارهایی که بسیار ساده هستند! فراموش نکنید هر تغییری حتی اگر اندک باشد حس و حالتان را عوض می‌کند.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تغییر خانه عوض کردن وسایل خانه و یا جابه‌جایی آن‌هاست. شاید دلتان بخواهد دیوارها را رنگ کنید و یا شاید احساس کنید جایی از خانه هست که نیاز به بازسازی دارند.

اغلب، قطعه ای که به تغییر یک اتاق نشیمن کمک می کند یا یک میز قهوه یا کنسول تلویزیون است. ولی پیش از هر تغییری نیاز است به این سوالات پاسخ دهید:

از فضای اتاق چگونه استفاده می‌کنید؟

یک تغییر ظریف شاید به شدت بتواند تاثیر داشته باشد. تغییری مثل جا به جایی مبلمان و نحوه‌ی چیدمان آن‌ها. قبل از این تغییر بسیار مهم است که فضایی که دارید را به دقت بررسی کنید. آیا این فضا کوچک است؟ آیا شما همیشه روی مبل دراز می‌کشید؟ آیا روی زمین می‌نشینید و درس می‌خوانید؟ آیا با خانواده در اتاق نشیمن فیلم می‌بینید؟

اگر به طور مثال اهل گفتگو باشید بهتر است دو صندلی را با یک میز بین آن‌ها بچینید تا فضایی برای معاشرت و گفتگو باشد. اگر اهل مهمان و مهمانی هستید نکته این‌جاست که باید مبلمان را گرد بچینید تا به عنوان میزبان به کل فضا اشراف داشته باشید و ...

پس مهم این است ما از هرفضا چگونه استفاده می‌کنیم وقتی این نکته را بفهمیم دیگر لازم نیست مداوم به فکر تغییر و تحول باشیم بلکه یک چیدمان اصولی را برمی‌گزینیم و لذت می‌بریم!

بیشتر بخوانید: 7 عادت بد که خانه شما را ویران میکند!

سبک زندگی شما چیست؟

شیوه‌ی زندگی ما نقش بسیار اساسی در تغییر دکوراسیون دارد این یعنی شما باید تعداد بچه‌ها، حیوان خانگی‌ نوع معاشرت‌ها و ... را در نظر بگیرید!

بهترین شیوه این است که وقتی دکوراسیون را تغییر دادید به دقت بررسی کنید که این تغییر چقدر دوام داشته است؟ مثلا آیا کودکانتان با این تغییر خود را وفق داده‌اند؟ آیا سگتان می‌تواند بازی کند؟

موضوع فقط تغییر فضا نیست! بدانید که هیچ قانونی برای چیدمان نیست بلکه موضوع سازگاری ما با این تغییر است.

مد مورد علاقه‌ی شما چیست؟

مهم نیست رنگ سال چیست، مهم نیست چه جنسی از پارچه امسال ترند شده. مهم شمایید! اگر بخواهید با مد و ترند زندگیتان را پیش ببرید مداوم باید در پی تغییر دکوراسیون باشید. آن چیزی که برای شما مناسب است برای همه مناسب نیست و بالعکس! شما باید با وسایل و سلیقه‌ای که دارید چیدمان را بچینید و مد خود را داشته باشید.

بعد از پاسخ به این سوالات باید به فکر تغییر دکوراسیون باشید و با همان وسایلی که دارید یا با تغییر چندتا از آن‌ها می‌توانید دکور جدید و زیبایی داشته باشید.


نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است