لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

آموزش تهیه تست فرانسوی با ادویه کدو تنبل

تاریخ انتشار : 1400/08/24نویسنده: آتنا سعادت پورزمان مطالعه: 2 دقیقهنظر: 0بازدید: 509

تست فرانسوی کتو، صبحانه‌ای  عالی  برای همه خواهد بود!  با اضافه کردن شربت افرا می‌توان طعم ادویه کدو تنبل را از قبل هم بهتر کرد. راز این دستور پخت عصاره پرتقال است. پرتقال نه تنها طعم مرکبات را به این غذا اضافه نمی‌کند، بلکه طعم این تست فرانسوی را متحول می‌کند. این صبحانه که 80 درصد کالری خود را از چربی دارد، شما را تا ناهار سیر نگه می‌دارد. ساده، آسان و فوق‌العاده خوشمزه است و حتی می‌توان آن را به صورت فوری تهیه کرد. برای این کار باید تست را بلافاصله بعد از بیرون آوردن از یخچال به مدت 45 ثانیه در مایکروویو بگذارید و در کمترین زمان برای خودتان یک تست فرانسوی شگفت‌انگیز درست کنید. اگر در مورد به موقع سر کار رسیدن خود استرس داشته و فقط چند دقیقه وقت غذا خوردن دارید، پس این ترکیب مناسب شماست!

فراموش نکنید که هنگام درست کردن این غذا، من آن را دو برابر درست می‌کنم. متوجه شدم که ترد بودن تست فرانسوی چیزی است که بیشتر دنبال‌کنندگان رژیم غذایی کتوژنیک نمی‌توانند آن را از دست بدهند. داخل این نان، نرم و دلپذیر است و با لایه‌ای ترد در بیرون احاطه شده است. حتی اگر از دنبال کنندگان رژیم کتو نیستید، این غذا برای شما دلچسب خواهد بود.

مواد لازم برای تهیه تست فرانسوی با ادویه کدو تنبل

  • 4 برش نان کدو تنبل
  • 1 عدد تخم مرغ بزرگ
  • 2 قاشق غذاخوری خامه
  • نصف قاشق چایخوری عصاره وانیل
  • یک هشتم قاشق چایخوری عصاره پرتقال
  • یک چهارم قاشق چایخوری ادویه پای کدو تنبل
  • 2 قاشق غذاخوری کره

فرنچ تست کتوژنیک با ادویه کدو تنبل

طرز تهیه فرنچ تست با ادویه کدو تنبل

1. چهار برش نان کدو تنبل را برای این دستور پخت خشک کنید. می‌توانید برش‌های نان را بدون اینکه پوشانده شوند یک شب بیرون از یخچال بگذارید تا به خشکی مطلوب برسند.

2. من دو عدد تخم مرغ را در ظرف شکاندم؛ در یک ظرف کوچک، تخم مرغ، خامه، عصاره وانیل، عصاره پرتقال و ادویه پای کدو تنبل را مخلوط کنید.

3. نان‌ها را به مخلوط آغشته کرده و اجازه دهید حدود 5 دقیقه خیس بخورند.

4. نان‌ها را پشت و رو کرده و اجازه دهید 5 دقیقه دیگر نیز خیس بخورند.

5. شعله گاز را بین کم تا متوسط تنظیم کنید، تابه را روی آن قرار دهید و کره را وسط آن بگذارید. اجازه دهید کره آنقدر بپزد تا شروع به قهوه‌ای شدن کند.

6. وقتی کره سرخ شد، نانی را که اکنون دیگر تمام مایع مخلوط را به خود جذب کرده، به آن اضافه کنید. بگذارید هر نان حدود 4-3 دقیقه یا تا زمان قهوه‌ای طلایی شدن از هر طرف بپزد. نان‌ها را زیر و رو کنید تا طرف دیگر آنها نیز پخته شود.

7. روی آن پودر قند طبیعی یا شربت افرا کتویی بریزید. نوش جان!

بیشتر بخوانیداوتمیل دارچینی؛ صبحانه رژیمی برای همه فصل‌ها


این غذا در مجموع 2 وعده است. هر وعده 429.73 کالری، 36.7 گرم چربی، 7.33 گرم کربوهیدرات خالص و 13.36 گرم پروتئین دارد.


تست فرانسوی کتوژنیک با ادویه کدو تنبل


بهترین کافه‌های اطراف خودت رو در بیزاَپ پیدا کن!


 

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است