لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

10 ایده خارق العاده برای آشپزخانه با رنگ سبز

تاریخ انتشار : 1401/05/24نویسنده: نیکو مومنیانزمان مطالعه: 6 دقیقهنظر: 0بازدید: 243

شاید تا حالا شده که به این فکر کنین اگر خونه و یا آشپزخونه تون رو به رنگ سبز در بیارین قشنگ میشه یا نه؟ اصلا رنگ سبز برای آشپزخونه مناسب هست!؟ اکثر افراد فکر میکنند که رنگ سبز برای خونه مناسب نیست  اما اگر خوب دقت کنید خواهید دید که اتفاقاً رنگ سبز به راحتی می‌تواند چهره منزل را دگرگون کند چرا که با رنگ‌های قهوه‌ای به خوبی ترکیب شده و اغلب به این علت که وسایل منزل چوبی ست رنگ سبز در طراحی دکوراسیون می‌تواند به عنوان یکی از بهترین رنگ‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.  در این محتوای آموزشی قصد داریم تا به شما 10 ایده خارق العاده برای داشتن یک آشپزخانه با رنگ سبز معرفی کنیم پس با بیزاپ همراه باشین.

بیشتر بخوانید: همچنین اگر به رنگ صورتی علاقمند هستین بهتون مطالعه  آشپزخانه صورتی کلاسیک ایده ای برای روشن کردن خانه شما رو پیشنهاد میکنم.

1-  رنگ کردن جزیره

 هر رنگ سبزی که دوست دارید می‌توانید برای رنگ کردن جزیره استفاده کنید در واقع به این علت که جزیره اغلب به عنوان محور اصلی آشپزخانه استفاده می‌شود رنگ آن در تغییر فضا نقش عمده‌ای دارد.

 رنگ کردن جزیره   

2-  استفاده کردن از رنگ سبز در جزئیات

هرگز فراموش نکنید که استفاده کردن از رنگ سبز در جزئیات می‌تواند باعث شود که چهره هر قسمت از منزل به طور کلی دگرگون شود به طور مثال می‌توانید یک دیوار را به رنگ سبز در آورید.

 استفاده کردن از رنگ سبز در جزئیات 

3-  ترکیب رنگ سبز و چوب در دکوراسیون داخلی

دقت کنین که برای داشتن یک آشپزخانه سبز لزوما و همیشه نیازی نیست که شما تغییری در ساختار و ساختمان آشپزخونه بدین!
 اگر هیچ کجای منزل را نمی‌توانید به رنگ سبز در آورید می‌توانید از یک میز چوبی و تعدادی از گیاهان استفاده کنید گیاهان به علت داشتن انرژی بالا می‌توانند به راحتی فضای خانه را دگرگون کند.

ترکیب رنگ سبز و چوب در دکوراسیون داخلی

4-  استفاده از رنگ سبز در وسایل منزل

 وسایلی که به طور مداوم استفاده می کنید مانند جای ادویه ها و یا قوری و کتری از دسته از وسایلی هستند که به علت اینکه بسیار به چشم می‌آیند می‌توانند در تغییر دکوراسیون نقش عمده داشته باشند بنابراین می‌توانید از از یک رنگ سبز ملایم در انتخاب آن‌هااستفاده کنید.

استفاده از رنگ سبز در وسایل منزل

5-  ترکیب رنگ سبز  با طوسی در آشپزخانه

آیا شما نیز از عاشقان رنگ خنثی هستید؟ بنابراین ترکیب سبز و طوسی از آن دسته از ترکیب‌هایی است که قطعا می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.  یکی از خواص رنگ طوسی ایجاد آرامش و خونسردی هست! پس اگر آدم مضطربی هستین استفاده از این رنگ میتونه برای شما آرامبخش باشه؛ همچنین استفاده از رنگ طوسی در آشپزخانه باعث خلق فضایی ظریف و ماهرانه میشود.

ترکیب رنگ سبز  با طوسی در آشپزخانه

6-  ترکیب رنگ سبز با سفید برای آشپزخانه

 استفاده از رنگ سبز و سفید در کنار یکدیگر می‌تواند چهره‌ای مینیمال به فضای منزل شما بدهد.  اگر نمیدونی مینیمال چی هست پس حتما مقاله معرفی سبک مینیمال رو مطالعه کن

ترکیب رنگ سبز با سفید برای آشپزخانه

فراموش نکنید که استفاده از هر نوع سبزی در کنار سفد زیباست پس دست شما در انتخاب تناژ سبز باز است.

7-  ترکیب رنگ سبز با رنگ‌های برجسته‌تر مانند مشکی

 شاید به نظر برسد که رنگ مشکی فضا را گرفته می‌کند اما به یاد داشته باشید که ترکیب رنگ های سنگین مانند دودی و مشکی همراه با رنگ‌هایی مانند سبز می‌تواند از بهترین ایده‌ها برای طراحی آشپزخانه با رنگ سبز  باشد.

 ترکیب رنگ سبز با رنگ‌ های برجسته تر مانند مشکی

8-  ترکیب رنگ سبز با جزئیاتی همراه تناژ سرد

 رنگ های سرد مانند آبی فیروزه‌ای سفید و دیگر رنگ‌ها در کنار رنگ سبز می‌تواند جلوه زیبا داشته باشد شما می توانید همانند تصویر زیر از طیفی از رنگهای سرد در کنار رنگ سبز استفاده کنید

 ترکیب رنگ سبز با جزئیاتی با تناژ سرد

استفاده از رنگ سبز برای کابینت‌ها قطعاً فضای آشپزخانه با کابینت تکمیل خواهد شد بنابراین رنگ کابینت در چگونگی به نظر رسیدن فضای آشپزخانه نقشی اساسی دارد توصیه می‌کنیم که کابینت‌ها را به رنگ سبز در آورید و از تغییر ناگهانی اما جذاب چهره منزل لذت ببرید.

9-  استفاده از رنگ سبز در کنار وسایل طبیعی

هرگز فراموش نکنید که ترکیب رنگ سبز با وسایل چوبی میتواند آقا کند رنگ سبز یادآور حس طبیعت است بنابراین اگر از عناصر طبیعی نیز در کنار آن استفاده کنید فضا را به شدت چشمگیر خواهید کرد.

 استفاده از رنگ سبز در کنار وسایل طبیعی

10- استفاده از رنگ سبز  در قالب استفاده از یک گیاه

 هیچ کجای منزل را نمی توانید رنگ کنید؟ از تغییر ناگهانی رنگ وسایل واهمه دارید؟ پس اگر اهل ریسک نباشید پیشنهاد می‌کنیم که استفاده از یک گیاه با برگهای بزرگ و پهن به رنگ سبزرا فراموش نکنید چرا که  می تواند چهره منزل را به طور کامل عوض کند.

استفاده از رنگ سبز ز در قالب استفاده از یک گیاه

سخن پایانی:
خب در این محتوای آموزشی از بیزاپ با هم به بررسی 10 ایده فوق جذاب برای طراحی آشپزخانه با رنگ سبز پرداختیم و روش های مختلفی رو برای هر شخص با هر سلیقه ای معرفی کردیم؛ حالا از اینجا به بعد دیگه تصمیم با شماست که بخوایین از رنگ سبز برای آشپزخونه استفاه بکنین یا نکنین!


 

راستی اگر قصد داری که رنگ آشپزخونه ات رو تغییر بدی و به یک شخص ماهر نیاز داری تا این کار رو برای به بهترین شکل انجام بده میتونی همین الان بهترین و نزدیکترین نقاشی ساختمان در تهران را در بیزاپ پیدا کنی.
 

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است