لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

راهنمای لوله کشی سینک دستشویی

تاریخ انتشار : 1401/02/06نویسنده: نیکو مومنیانزمان مطالعه: 3 دقیقهنظر: 0بازدید: 647

سینک دستشویی از آن چیزهایی‌س که رسیدگی به آن را تا آخرین لحظه پشت گوش می‌اندازیم! چه مهم این باشد که سینک را برای تغییر دکوراسیون عوض کنید و چه مهم این باشد که لوله‌کشی را به علت نشتی یا گرفتگی مورد بررسی قرار دهید، در هر صورت شما باید به این نقطه از خانه رسیدگی کنید.

با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا همه چیز درباره نصب سینک دستشویی را بدانید.

اگر شما تعجب می کنید که چرا تخلیه سینک به طور مستقیم و تنها توسط یک لوله انجام نمی‌شود، باید بیشتر در مورد لوله‌های پی شکل بدانید. طراحی این لوله‌ها از آن جهت انجام شده که راهی مناسب جهت جلوگیری از گرفتگی لوله‌ها است. بسیاری از متخصصان این حرفه به ما یاد آوری می‌کنند که خرید لوله‌های پی شکل به صرفه تر است چرا باعث می‌شود که مو و دیگر زباله‌ها به راحتی نتوانند مانع عبور آب شوند.

ممکن است قصد داشته باشید که سیستم لوله کشی را تعویض و مدرن کنید یا دوست دارید سینک را عوض کنید، فرق چندانی نمی‌کند در هر صورت ممکن است وقتی به پشت دیوار نگاه می‌کنید لوله‌ای را ببینید که کار اصلی اش تخلیه‌ی صحیح آب است پس اگر بدون کمک یک متخصص دست به کار تعمیر و تعویض لوله‌ها شوید باید حواستان به این لوله باشد.

 

بیشتر بخوانید: نحوه رفع نشتی دوش حمام

مراحلی که بهتر است برای نصب سینک طی شود:

  1. ابتدا کیت جدیدی تهیه کنید و به دقت بررسی کنید که کیت حاوی تمامی وسایل باشد.هر کیت باید دارای یک بدنه‌ی اصلی،2 واشر و یک سری اتصال به سینک باشد.ابتدا لوله‌ی قبلی را با کمک یک انبر لوله‌گیر از سینک جدا کنید.
  2. زمانیکه لوله‌ی قبلی را خارج کردید حتما مقداری آب درون آن مانده، با احتیاط آب را داخل دستمالی تخلیه کنید
  3. واشر کوچکتر برای اتصال به سینک است و واشر بزرگ‌تر برای اتصال بقیه‌ی لوله. پس ابتدا واشر کوچک را ببندید و سپس از واشر بزرگ تر برای اتصال و فیکس کردن بقیه‌ی قسمت‌ها استفاده کنید.
  4. وقتی قسمت اولیه‌ی لوله بسته شود نوبت به اتصال لوله‌ی پی شکل می‌رسد.
  5. بعد از اتصال و محکم کردن لوله‌ی پی شکل به وسیله یک انبر دست‌، وقت آن است که لوله را به سینک متصل کنید. از سری حامل استفاده کرده و با مهره و واشر سری را به سینک محک کنید.

نکته: سری حامل نیازی به واشر ندارد چرا که به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی به منبع اصلی آب متصل خواهد شد.اگر وقتی که سری را به بدنه متصل کردید متوجه شدید که به لوله‌ی اصلی به خوبی متصل نمی‌شود این یعنی لوله‌ی اولیه کمی بلند از حد معمول و یا کوتاه‌تر است. پس بسیار مهم است که قبل از اتصال به منبع اصلی حتما بررسی کنید که طول لوله‌ دقیقا باید چقدر باشد.


بهترین

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است