لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

طرز تهیه اسنک سیب زمینی (تاتر توتس) رژیمی

دسته بندی :آشپزیغذای ملل
تاریخ انتشار : 1400/09/14نویسنده: آتنا سعادت پورزمان مطالعه: 3 دقیقهنظر: 0بازدید: 432

وقتی بچه بودم اسنک سیب زمینی (تاتر توتس) یکی از میان وعده‌های مورد علاقه من بود که سوخاری، ترد و در عین حال خوش طعم هستند. از آنجایی که رژیم غذایی کتوژنیک را دنبال می‌کنم، تصمیم گرفتم که از خلاقیتم استفاده کنم و این غذا را به روش خودم به گونه‌ای بازسازی کنم که با رژیم کتوژنیک سازگار باشد. شما قطعاً با این دستور پخت، طعم سیب زمینی را از دست نمی‌دهید. اگر می‌توانید از چربی گاو، گوسفند یا دیگر چربی‌های حیوانی برای سرخ کردن آنها استفاده کنید. اگر به هیچ کدام از آنها دسترسی ندارید، بهترین گزینه روغن زیتون است. در آخر لقمه‌های کوچک قهوه‌ای طلایی خواهید داشت که می‌توانید آنها را با سس، سرو و نوش جان کنید!

مواد لازم برای تهیه اسنک آلمانی کتو

  • 1 گل کلم متوسط
  • یک چهارم فنجان پنیر پارمزان، رنده شده
  • 56 گرم پنیر موزارلا، خرد شده
  • 1 عدد تخم مرغ بزرگ
  • نصف قاشق چایخوری پودر پیاز
  • نصف قاشق چای خوری پودر سیر
  • 2 قاشق چایخوری پودر پوسته اسفرزه
  • نمک و فلفل برای طعم‌دار کردن
  • 1 فنجان روغن سرخ کردنی (من از چربی گوشت استفاده کردم)

بیشتر بخوانید10 غذای خوشمزه آلمانی با سیب زمینی
 

طرز تهیه اسنک آلمانی یا تاتر توتس کتو

طرز تهیه اسنک کتوژنیک (تاتر توتس)

1. گل‌های گل کلم را جدا کنید. سعی کنید بیشتر ساقه‌های بلند آن را جدا کنید.

2. گل کلم را بخار پز کنید تا نرم شود، سپس به غذا ساز اضافه کنید. با استفاده از غذا ساز آنها را تا زمان خمیر شدن هم بزنید.

3. بگذارید گل کلم خنک شود، سپس جهت بیرون آمدن آب اضافی، آن را درون پارچه‌ای تمیز قرار دهید. در صورت نیاز از 2 پارچه تمیز استفاده کنید.

4. پنیر، تخم مرغ و ادویه‌جات را اضافه کنید. آنها را با هم مخلوط کنید. اگر ترکیب شما بیش از حد رقیق بود، 1 قاشق چایخوری پودر پوسته اسفرزه اضافی را کم کم تا زمانی اضافه کنید که ترکیبی غلیظ به دست بیاید که بتوان به آن شکل داد.

5. با شکل دادن خمیر تاتر توتس به صورت توپ‌های کوچک کار خود را شروع کنید. سپس با استفاده از دست دیگر خود توپ را کشیده کنید. در آخر، دو انتها را به هم فشار دهید تا شکل تاتر توتس (انتهای تقریباً مربعی شکل) به خود بگیرد.

6. قبل از اینکه سرخ کردن را شروع کنید، به همه خمیر شکل دهید.

7. یک فنجان روغن را در ماهیتابه چدنی روی شعله متوسط ​​گرم کنید. هنگامی که روغن داغ شد، حرارت را بین متوسط و کم ​​نگه دارید و تاتر توس را اضافه کنید. هر بار حدود 6 الی 9 عدد از آنها سرخ کنید، همانطور که یک طرف آنها سرخ می‌شود، زیر و رو کردن را نیز فراموش نکنید.

8. آنها را روی حوله کاغذی بگذارید تا خنک شود، سپس نوش جان کنید.


این دستور پخت در مجموع 36 عدد اسنک کتو به شما می‌دهد. هر وعده آن، که حاوی 9 عدد است، 235.75 کالری، چربی 18.65 گرم، کربوهیدرات خالص 5.5 گرم و پروتئین 9.05 گرم دارد.


برای پیدا کردن بهترین آموزشگاه آشپزی نزدیک خودت، به بیزاَپ سر بزن!

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است