لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

طرز تهیه سالاد کتوژنیک با پنیر بز

تاریخ انتشار : 1400/09/03نویسنده: آتنا سعادت پورزمان مطالعه: 2 دقیقهنظر: 0بازدید: 357

سالادهای خیلی کمی وجود دارند که می‌شود آنها را بدون سس خورد، چون خوردن سالادِ بدون سس مانند گاز زدن مقدار زیادی برگ خام است. من ترجیح می‌دهم، سالاد سبزیجات من هر جوری باشد جز خشک و کسل کننده. به همین دلیل است که عاشق ایده سالاد گرم و سرخ کردن سبزیجات شدم! اگر به دنبال ناهاری هستید که خوش خوراک و دلچسب باشد، ما به شما درست کردن این سالاد را پیشنهاد می‌کنیم. یک گاز از فلفل دلمه‌ای برشته شده که با طعم پنیر بز نیمه آب پز شده ترکیب شده است، مزه این سالاد را شبیه به هر چیزی جز یک سالاد کتو کسل کننده می‌کند. در واقع، آنقدر طعم آن خوب است که شما دیگر نمی‌خواهید چیزی روی آن برای مزه‌دار کردنش بریزید. قارچ نیز که کمی سرخ شده، طعمی لذیذ به سالاد می‌دهد. بعد از خوردن این سالاد با خود فکر می‌کنید که تا به حال چرا سالاد‌های دیگر را می‌خوردید و به دنبال راهی خواهید بود تا سبزیجات بیشتری سرخ کرده و هر روز سالاد گرم بخورید!

در اینجا به راهی خواهیم پرداخت که می‌توانید چنین سالادی را بدون زحمت زیاد درست کنید: برای درست کردن این سالاد و نگه داشتن آن در یخچال، مقداری پنیر بز و دانه دَمِ دست خود داشته باشید، هنگامی که برای سرخ کردن سبزیحات آماده بودید، می‌توانید چند تکه پنیر را از یخچال بیرون آورده، سالاد را در کمتر از دو دقیقه آماده کرده و آن را با پنیر بز سرخ شده و لذیذ میل کنید.

مواد لازم برای تهیه سالاد گرم با پنیر بز

  • 2 قاشق غذاخوری دانه خشخاش (تخم خرفه)
  • 2 قاشق غذاخوری دانه کنجد
  • 1 قاشق چایخوری پیاز خشک شده
  • 1 قاشق چایخوری سیر خشک شده
  • 113 گرم پنیر بز، به 4 قسمت گرد تقسیم کنید
  • 1 فلفل دلمه‌ای قرمز متوسط​​، دانه‌های آن را جدا کرده و به 8 تکه تقسیم کنید
  • نصف فنجان قارچ پورتوبلو کوچک، خرد شده
  • 4 فنجان آروگولا، بین دو کاسه تقسیم شود
  • 1 قاشق غذاخوری روغن آواکادو

سالاد رژیمی کتوژنیک با پنیر بز، قارچ، فلفل دلمه ای

طرز تهیه سالاد کتوژنیک با پنیر بز

1. دانه‌های خشخاش و کنجد، پیاز و سیر را در یک ظرف کوچک ترکیب کنید.

2. هر دو طرف پنیر بز را با آن بپوشانید. پنیر آغشته شده در بشقاب گذاشته و در یخچال قرار دهید تا زمانی که برای سرخ کردن پنیر آماده شوید.

3. یک ماهیتابه نچسب را روی شعله گاز قرار داده و آن را گرم کنید. هر دو طرف فلفل و قارچ را خشک و سپس سرخ کنید، تا زمانی که آنها شروع به تیره شدن کرده و فلفل نرم شده، پختن را ادامه دهید. مواد را در کاسه آروگولا بگذارید.

4. پنیر بز سرد را در ماهیتابه قرار داده و از هر طرف حدود 30 ثانیه سرخ کنید. این پنیر به سرعت آب می‌شود بنابراین هنگام زیر و رو کردن آن، ملایم باشید!

5. پنیر را به سالاد اضافه کرده و روی آن روغن آواکادو بریزید. سالاد را گرم سرو کنید!


با این دستور پخت می‌توانید 2 وعده سالاد سبزیجات برشته با پنیر بز تهیه کنید. هر وعده آن حاوی 350 کالری، 27.61 گرم چربی، 7.08 گرم کربوهیدرات خالص و 16.09 گرم پروتئین است.


 

بیشتر بخوانید:

طرز تهیه پاستا آلفردو بادمجان و بیکن (کتوژنیک)


برای پیدا کردن بهترین رستوران اطراف خودت، کافیه به بیزاَپ سر بزن

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است