لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

استفاده از رنگ زرد در دکوراسیون داخلی

تاریخ انتشار : 1401/03/02نویسنده: نیکو مومنیانزمان مطالعه: 4 دقیقهنظر: 0بازدید: 531

 زرد یکی از آن رنگهایی است که به راحتی می‌توانید در تزیین خانه از آن استفاده کنید نه تنها این رنگ برای جنسیت و یا سن خاصی استفاده نمی‌شود بلکه تقریباً برای هر نوع استایلی مناسب است البته توصیه نمی‌کنیم که از این رنگ برای تمامی اتاق ها استفاده کنید و یا اگر به رنگ زرد بسیار علاقه دارید توصیه می‌شود از طیف های متفاوت رنگ زرد استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:   10 ایده جالب با رنگ سبز برای طراحی خانه

 ایده شماره ۱: استفاده از رنگ زرد برای دیوارها

همانند تصویر زیر می توانید یکی از دیوارها یا قسمتی از آن را به رنگ زرد در آورید این ایده اخیراً در طراحی های بسیاری استفاده می‌شود و در کنار وسایل چوبی یا وسایلی به رنگ صورتی و آبی جلوه ای بی نظیر دارد.

رنگ زرد در دکوراسیون

ایده شماره‌ی 2: استفاده از رنگ زرد برای کاغذ دیواری ها

همانند تصویر زیر می‌توانید از یک کاغذ دیواری با یک طرح ویژه استفاده کنید این طرح می‌تواند انواع مرکبات یا طرح خورشید باشد البته از این ایده بیشتر در اتاق خواب ها استفاده می‌شود و برای کودک و نوجوان به شدت جذاب است.

ایده‌ی شماره 3: استفاده از رنگ زرد به عنوان روتختی

به نظر می‌رسد که امروزه روتختی‌ها در تزیین و زیبا تر به نظر رسیدن منزل تاثیر چشمگیری دارند می‌توانید از رنگ زرد برای انتخاب روتختی استفاده کنید.

 ایده شماره 4: استفاده از رنگ زرد برای درب یا تخت

از این ایده می‌توانید در اتاق کودکان استفاده کنید برای این کار خودتان می‌توانید از هر نوع رنگ زردی که دوست دارید و یا مورد علاقه فرزندتان است برای رنگ کردن درب استفاده کنید همچنین توصیه می‌شود که در کنار در از تخت نیزغافل نشوید چراکه ترکیب این دو با یکدیگر فوق العاده عمل می‌کند.

ایده‌ی شماره 5: استفاده از رنگ زرد فقط برای تخت

می توانید از رنگ زرد پررنگ فقط به عنوان رنگی مناسب برای تخت استفاده کنید البته اگر این اتاق برای دوقلوی شما باشد رنگ زرد جلوه بیشتری خواهد داشت برای فرش بهتر است از از رنگهای سبز استفاده شود.

 ایده شماره 6: استفاده محدود از رنگ زرد

می‌‌توانید تنها از یک بالشت با طرح کوچک زرد رنگ استفاده کنید استفاده کم از رنگ زرد نیز به راحتی می تواند جلوه اتاق را تغییر دهد.

رنگ زرد در دکوراسیون داخلی

 استفاده از رنگ زرد به عنوان رنگ اصلی

 رنگ زرد در کنار رنگ قهوه ای به شدت زیبا و چشمگیر است از المان‌های مختلف مانند عروسک‌ها یا کاغذ دیواری یا آویزهای درب غافل نشوید هر کجا که امکان دارد می‌توانید با رنگ زرد مانور داده و زیبایی آن لذت ببرید.

رنگ زرد در اتاق خواب

 


بهترین نظافتچی تهران را در بیزاپ پیدا کنید


 

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است