لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

بروزترین مدل‌ های پرده منزل (ترند 2022)

تاریخ انتشار : 1401/02/03نویسنده: مومنیانزمان مطالعه: 10 دقیقهنظر: 0بازدید: 642

پرده‌ها جزو مهم‌ترین عناصر تزیین فضا هستند. آن‌ها علاوه بر اینکه از ورود نور جلوگیری می‌کنند به راحتی می‌توانند چهره‌ی منزل را تغییر دهند. درواقع اگر پرده‌ای که انتخاب می‌کنید متناسب با فضا نباشد هرچقدر هم که به دکوراسیون اهمیت داده باشید، در نهایت احساس می‌کنید که فضا به شکلی که باید نیست.

برای انتخاب پرده، مهم‌تر از هر چیز این است که ببینید دکوراسیون شما از چه قانونی پیروی کرده است، مثلا کلاسیک است یا مدرن. بعد از آن باید سلیقه‌ی خودتان را دخیل کنید و رنگی انتخاب کنید که فضا را تکمیل کند.

در این مقاله جدید ترین پرده‌ها را مشاهده خواهید کرد:

امسال مینیمالیسم بیشتر از هر سبک دیگری به چشم می‌آید. طرح‌های پیچیده و پرده‌های پر از نقش، بسیار کم در ترند‌های 2022 دیده می‌شوند. سادگی همیشه زیباست و هرچه جلوتر می‌رویم ساده بودن همه چیز بیشتر می‌شود با این حال پرده‌های ژاپنی و اسکاندیناوی امسال بسیار طرفدار دارند. برای کسانی‌که فضای احساسی و رمانتیک دوست دارند پرده های اتریشی و فرانسوی به ایجاد یک فضای عاشقانه کمک خواهند کرد.

دکوراسیون اتاق با پرده صورتی

پرده مناسب سالن (اتاق پذیرایی)

در هر خانه، اتاق نشیمن جایی است که خانواده در کنار یکدیگر جمع می شوند و از میهمانان پذیرایی می‌شود. اگر منزلتان را یک انسان تصور کنید اتاق پذیرایی این مثل چهره آن است، بنابراین در کنار این که باید تا حد ممکن جذاب باشد چون نشان‌دهنده‌ی شخصیت و سلیقه‌ی شماست باید تمام عناصر آن را با دقت انتخاب کنید. اما به طور کلی اگر بخواهیم جدیدترین پرده‌های امسال را در 3 کلمه توصیف کنیم آن سه کلمه، ظرافت، شیک بودن و اصالت است.

امسال جدیدترین نوع پرده‌ها آن‌هایی ست که 3 بعدی هستند. این پرده‌ها بسیار چشم نواز بوده و در صدها طرح و رنگ موجودند اگرچه که شاید بعضی افراد آن را نپسندند ولی این پرده‌ها بسیار خوب با هر فضایی همخوانی خواهند داشت مخصوصا اگر فضای کوچکی داشته باشید. هرچه رنگ های روشن‌تری برای پرده انتخاب کنید به روشنایی کل فضا بیشتر کمک می‌کنید و همچنین در صورتی که کثیفی و یا آلودگی روی پرده باشد شما راحت‌تر می‌توانید آن ها را ببینید و تمیز کنید.

پرده مناسب برای اتاق خواب

برای انتخاب پرده‌ی اتاق خواب باید توجه داشته باشید که باید پرده احساس راحتی و لطافت به شما بدهد چرا که اتاق خواب مکانی برای آرامش و استراحت است و در نتیجه همه‌ی قسمت‌های آن باید این احساس را به شما بدهند. اگر علاقه به پرده‌های طرح دار دارید از طرح‌های ساده و یک رنگ استفاده کنید. اگرچه توصیه‌ی ما انتخاب پرده‌های روشن و سبک است اما درصورتی که برای خوابیدن مشکل دارید باید پرده‌های ضخیم و تیره استفاده کنید تا جلوی ورود نور را بگیرند.

پرده برای اتاق خواب

پرده‌ی مناسب برای آشپزخانه

اگر عاشق آشپزی هستید و زمان زیادی را در آشپزخانه می‌گذرانید باید توجه داشته باشید که انتخاب صحیح پرده بسیار مهم است

چه از لحاظ کاربرد و چه زیبایی شناسی توصیه می‌کنیم پرده‌های ساده با رنگ‌های آرامش بخش را انتخاب کنید. جنس پرده‌ی آشپزخانه بسیار مهم است چرا که در تماس مستقیم با انواع بوها و رطوبت است پس باید قابل شست و شو بوده و مرغوب باشد تا در اثر شست و شو آسیب نبیند. به لطف گوناگونی و تنوع در رنگ و مدل، می‌توانید بهترین پرده‌ای را که مناسب با روحیه و سلیقه‌ی شماست انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: خشکشویی پرده‌ در منزل به ساده‌ترین روش ممکن!
 

بهترین رنگ‌ها برای پرده در سال 2022

سفید

رهبر بی قید و شرط دکوراسیون! پرده های‌سفید می تواند مظهر پاکیزگی و زیبایی باشند. رنگ سفید، نور طبیعی را به خوبی انتقال می دهد پس انتخاب بسیار مناسبی است.

مشکی با هر رنگ دیگری!

ترکیب مشکی با هر طرح و رنگی زیباست ولی توصیه‌ی ما سفید و مشکی و یک رنگ شاد مثل صورتی پررنگ است. می‌توانید هزاران طرح و مدل را پیدا کنید که بر اساس سلیقه‌ی شما طراحی شده‌اند و یا می‌توانید از یک طراح داخلی کمک بگیرید.

سبز نعنایی

به نظر می‌رسد این سبز بهترین مکمل رنگ سفید است. اما می‌تواند به تنهایی و با وسایلی از همان طیف رنگ به خوبی هماهنگ شود و حس تازگی را به خانه‌ی شما بیاورد.

پرده سبز نعنایی

جذاب‌ترین مدل‌های پرده‌2022

مینیمال

طراحی ساده، استفاده کاربردی، مراقبت آسان! مهم‌ترین اصول سبک مینیمال هستند.

از لحاظ زیبایی شناسی، مینیمال یک سبک بی نظیر و در عین حال مجذوب کننده است. در سبک مینیمال هرچه از نقش و رنگ تند و زیاد دوری کنید موفق ترید.

سبک اسکاندیناوی

سبک اسکاندیناوی مملو از رنگ های خنثی و خطوط روشن است. پرده های این سبک یک فضای دلپذیر ایجاد می کنند، اما فضای خانه را با جزئیات غیر ضروری شلوغ نمی‌کنند. در سالن ها و اتاق های خواب، پرده های طویل مناسب ترند چون به فضا روح می‌بخشند.

پرده‌های ژاپنی

پرده‌های یکدست و سرتاسری که از نقش و رنگ جیغ و زیبا پر هستند. جلوی ورود نور را می‌گیرند ولی در عین حال بسیار مجذوب کننده هستند. البته که اگر به این سبک علاقه دارید می‌توانید از رنگ‌های خنثی هم استفاده کنید.


نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است